Zdravím.
Potřeboval bych poradit. Dostal se ke mě jeden bawor 325td rok 94 s tím že v zimě špatně startuje. Vyměnil jsem teda žhaviče (všech 6) Z origo servisu tam byly 3 druhy. . Zdálo se to být OK,ale dneska se to nepodařilo nastartovat. Kontrolka žhavení se rozsvítí asi na 4 vteřiny a hned po zhasnutí se startuje. Motor točí ale ani neblafne. Chytl až při téměř mrtvý baterce. A to ještě jen na tři,pak 4,5,6. Prostě na hovno. Ještě jssem si všimnul že ze 4 vstřiku vede nějakej káblík a kolem něj prosakuje nafta. Má někdo něakej typ na co se zaměřit? Třeba žhavící relé? Ten vstřik? Prostě cokoli čeho se můžu chytnout.
Díky moc za jakoukoliv radu. Teda kromě toho a? to dá do BMW,protože tam nezjistili vubec nic a navíc učtovali i to co nedělali.
Icq 207-436-061
Při startování těchto motorů (TD a TDS)je nutno nechat žhavit ještě nějakou tu vteřinku po zhasnutí kontrolky žhavení, asi tak 5-10s. Pak, pokud je jinak vše OK, chytne vždy hned na drc, v teple či zimě. Dále to může dělat špatný vstřik, vstřikovací čerpadlo či nafta (pokud bylo hodně pod nulou) a další věci. Tyto motory je nutno dobře znát, mají své vrtochy. Nejdříve zkus startovat trochu později po zhasnutí kontrolky žhavení. Pokud to nepomůže, postupuj vylučovací metodou. Ještě ti doporučuji nejdříve zkusit vyhledávač a mrknout se zde do starších příspěvků, řešilo se to tu již mnohokrát.
major píše:Při startování těchto motorů (TD a TDS)je nutno nechat žhavit ještě nějakou tu vteřinku po zhasnutí kontrolky žhavení, asi tak 5-10s. Pak, pokud je jinak vše OK, chytne vždy hned na drc, v teple či zimě. Dále to může dělat špatný vstřik, vstřikovací čerpadlo či nafta (pokud bylo hodně pod nulou) a další věci. Tyto motory je nutno dobře znát, mají své vrtochy. Nejdříve zkus startovat trochu později po zhasnutí kontrolky žhavení. Pokud to nepomůže, postupuj vylučovací metodou. Ještě ti doporučuji nejdříve zkusit vyhledávač a mrknout se zde do starších příspěvků, řešilo se to tu již mnohokrát.
Díky za odpověď. Prohlídl jsem snad celý forum,ale nic co by to vysvětlilo na 100% jsem nenašel. Ještě tam dáme ten zpětnej ventil. Jinak ještě jsem našel odpojený jedno čidlo. Bylo na sacích parohách ze spodu. Ale po zapojení to startovalo pořád blbě,ale teď jsem to startoval po asi 3 hodinovým stání na mrazu a chytlo to na drc.
čau, to sem ted řešil, pokud teče kolem toho drátku na tom řídícím vstříku nafta, ta už si nachystej 6700 na novej i s výměnou. Dokud to nebudeš měnit, tak ti poradím, padá ti nafta, když sedneš do auta, nažhav, vypni klíček, nažhav, a udělej to pětkrát dokola, tím stále spínáš podávací čerpadlo a ono ti tam tu naftu nasaje, pak už to chytne v klidku.
Pokiaľ "sacími parohami" myslíš nasávanie vzduchu k brzdám, tak to čidlo je snímač vonkajšej teploty. To so štartom asi nebudem ma? nič... Tiež mám 325td a rovnako zasa musím súhlasi? s majorom, keď to necháš žhavi? ešte asi 5 sekúnd po zhasnutí kontrolky, tak by to malo chyti? vždy. Teda za predpokladu, že sú dobré žhaviče, trysky, čerpadlo, nemáš zamrznutú naftu atď atď...
FrajerT: to čidlo je na sácím potrubí dole. Vypadá to spíš na nějaký čidlo teploty nasávanýho vzduchu.
JaraX: svíčky tam jsou 4 dny. Tak to bude mít majitel radost že musí vyměnit ten vstřik.
Tak jsem dneska šel po palivovým potrubý a někde to bere vzduch,protože se to zavzdušňuje? Máte nějakej návrh kde to u těhle motorů bývá? Nechce se mi to komplet přetěsňovat
Chlape pokud ti pada nafta tak se da koupit takovy ventil ktery zabrani padani te nafty,stoji to kolem 500,-..mel jsem stejny problem ale s jinym autem...tak jsem koupil novy palivovy filtr,zhavicky,ten ventil a porad to nechtelo chytat az kdyz baterka byla skoro v haji tak to chytlo...no nakonec jsem zjistil ze nemam tlaky ve valci...a ted bez problemu..mozna si skus zmerit tlaky..ja jsem taky chodil po hadickach a kupoval jsem vsechno co by mohlo pomoct a nic..nevim.skusto a uvidis.
Anebo nutne pretesneni cerpadla anebo problem je uplne jinde - 25tds neni na padani nafty haklivy, pac ma elektrickou dopravni pumpu. A klicek staci sepnout jednou k prokrveni celeho systemu.
Spis casovani (retez vytahany jak pysky 100lety kurvy) nebo netsnost okolo rozdelovaci hlavy.
Tlaky nevím. Někdy to auto chytne na drc a někdy prostě do vymlácení baterky nic. Navíc motor jde pravidelně,vůbec nekouří. od 2000ot/min vystřelí atd..Když zapne klíček a nakskočí čerpadlo,tak od palivovýho filtru k čerpadlu jde dost velká bublina (cca 10cm). Odvzdušnění nepomohlo. Po asi 10 km to tam je zase. Majitel je z toho neš?astnej. Už neví co s tím.
horan1 píše:Tlaky nevím. Někdy to auto chytne na drc a někdy prostě do vymlácení baterky nic. Navíc motor jde pravidelně,vůbec nekouří. od 2000ot/min vystřelí atd..Když zapne klíček a nakskočí čerpadlo,tak od palivovýho filtru k čerpadlu jde dost velká bublina (cca 10cm). Odvzdušnění nepomohlo. Po asi 10 km to tam je zase. Majitel je z toho neš?astnej. Už neví co s tím.
horan1 píše:Tlaky nevím. Někdy to auto chytne na drc a někdy prostě do vymlácení baterky nic. Navíc motor jde pravidelně,vůbec nekouří. od 2000ot/min vystřelí atd..Když zapne klíček a nakskočí čerpadlo,tak od palivovýho filtru k čerpadlu jde dost velká bublina (cca 10cm). Odvzdušnění nepomohlo. Po asi 10 km to tam je zase. Majitel je z toho neš?astnej. Už neví co s tím.
tak teče ten řídící vstříkovač nebo ne?
Nevím jestli se dá říct že teče. Spíš jen proplívá. Majitel ho nechce kupovat pokud nebude mít jistotu že je to tím. Kdo by taky chtěl vyhodit nějakej litr z okna že.
horan1 píše:Tlaky nevím. Někdy to auto chytne na drc a někdy prostě do vymlácení baterky nic. Navíc motor jde pravidelně,vůbec nekouří. od 2000ot/min vystřelí atd..Když zapne klíček a nakskočí čerpadlo,tak od palivovýho filtru k čerpadlu jde dost velká bublina (cca 10cm). Odvzdušnění nepomohlo. Po asi 10 km to tam je zase. Majitel je z toho neš?astnej. Už neví co s tím.
tak teče ten řídící vstříkovač nebo ne?
Nevím jestli se dá říct že teče. Spíš jen proplívá. Majitel ho nechce kupovat pokud nebude mít jistotu že je to tím. Kdo by taky chtěl vyhodit nějakej litr z okna že.
no dokonce sedum litrů. hele, utři ten důlek co je v něm vštřik, a pak to zkontroluj jestli v něm bude nafta po nějaký projíždce.
JaraX píše:[quote="horan1"]Tlaky nevím. Někdy to auto chytne na drc a někdy prostě do vymlácení baterky nic. Navíc motor jde pravidelně,vůbec nekouří. od 2000ot/min vystřelí atd..Když zapne klíček a nakskočí čerpadlo,tak od palivovýho filtru k čerpadlu jde dost velká bublina (cca 10cm). Odvzdušnění nepomohlo. Po asi 10 km to tam je zase. Majitel je z toho neš?astnej. Už neví co s tím.
tak teče ten řídící vstříkovač nebo ne?
Nevím jestli se dá říct že teče. Spíš jen proplívá. Majitel ho nechce kupovat pokud nebude mít jistotu že je to tím. Kdo by taky chtěl vyhodit nějakej litr z okna že.
no dokonce sedum litrů. hele, utři ten důlek co je v něm vštřik, a pak to zkontroluj jestli v něm bude nafta po nějaký projíždce.[/quote]
To jsem prováděl hned jako první. Pro jistotu jsem vyměnil i přepadový hadičky. Nafta se tam ukazuje pořád.