Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325td nestartuje. Prosím radu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od JaraX »

Body píše:Ja mam tiež 2,5TD a po dvoch týždnoch stánia som nenastartoval, tak som skúmaco a ako. Žhaviče O.K. striky O.K., Rozobral som palivové čerpadlo v nádrži a zistil som, že naprázdno fonguje,ale akonáhle ho dám do nádrže tak len velmi slabo tlačí naftu, po dvoch zapnutiach klučika už netlačí vobec, len,ked poklepem po dekli. Zajtra instalujem druhé, uvidím co a ako. Aké množstvo nafty by malo vytlačit po zapnutí klúča?


Tak přesně tak fungovalo moje čerpadlo, když jsem na něj poklepal, tak to chvilkama šlo. Pokud nechceš měnit čerpadlo, stačí mít v nádrží víc jak 30litrů nafty, pokud toho vyjedeš víc, tak už to nebude vůbec chtít jet, pak jedině jezdit z ostra levotočivou zatáčku aby se ta nafta přelila. Jinak já dával nový čerpadlo, stálo 5000 a je po probléméch. Prej ale aby se to brzo nezkurvilo mám taknkovat tak při 15ti litrech, nevyježdovat nádrž do prázdna, jinak může jít v zatáčkách naprázdno.
Body
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 19.11.2004 01:00
Bydliště: Košice

#42 Příspěvek od Body »

V lete sa mi stalo 2x, že palivomer ukazoval 15litr. zrazu koniec, až keď som natankoval nejakých 43l do plna tak som po 8x nastartoval, zdalo sa mi to divné, ale ked to chytlo tak som jazdil dalej, teraz držím stále skoro plnú nádrž. Až teraz ako je chladno, mam tiez skoro plnú, mi to nechce nastartovat. Zajtra mením čerpadlo.
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Olda H »

ahoj
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#44 Příspěvek od hertz1 »

bafallo píše:ahoj
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.


Jo, jo, mám tu samou zkušenost. :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od JaraX »

hertz1 píše:
bafallo píše:ahoj
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.


Jo, jo, mám tu samou zkušenost. :)


klasika
pepino22
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 06.03.2005 01:00

#46 Příspěvek od pepino22 »

to se mi taky stalo,ale na audi.bylo spatne rele na zhaveni a to stalo penez nez jsem na to prisel.nech si zkontrolovat jestli ti vypina zhavici rele.ja jsem kupoval svicky 3krat.nejprve jsem je vymenil a startovalo to super tak 2 dny.pak hur a hur.pak jsem to musel poustet z kopce.zjistily mi potom ze mi nevypina zhaveni a svicky se mi spalujou.abych ho nemusel kupovat tak mi zhaveni udelaly na spinac.od te doby o.k.
Body
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 19.11.2004 01:00
Bydliště: Košice

#47 Příspěvek od Body »

Ahoj. Tak sa mi podarilo konecne zohnat cerpadlo. Dnes to vymením a dúfam, že to bude o.k.
Přílohy
Cerpadlo2m.jpg
Cerpadlo2m.jpg (39.3 KiB) Zobrazeno 311 x
Cerpadlo1m.jpg
Cerpadlo1m.jpg (25.45 KiB) Zobrazeno 311 x
Body
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 19.11.2004 01:00
Bydliště: Košice

#48 Příspěvek od Body »

Takže, večer som namontoval nové čerpadlo a staré som rozobral.
Na motorčeku chýbal jede uhlík a prítlačná pružina urobila ryhu do komutátora. Bolo v nom dost vela necistoty. Nafotím a poslem. Ale čoje hlavné, že som nenaštartoval! :evil: Premeral som žhaviče a tri ks ma opustili.
Body
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 19.11.2004 01:00
Bydliště: Košice

#49 Příspěvek od Body »

Prevedená výmena žhavičov 6ks á260,-Sk, a auto startuje s pol obrátky. Bola to riadna pakárna, vymenit tie žhaviče, ale kto chce sposob si najde.
Takže už konečne auto opat jatdí.
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od vally »

Nevim jestli jste už to nevyřešili dřív, nechce se mi číst všechny příspěvky, ale pokud ne mam radu. Měl jsem úplně to samý. E-34 525 tds, po nažhavení většinou nechtělo chytnou (nezávisle na venkovní teplotě), točil jsem ho skoro až do vymlácený baterky, pak chytnul na 3 pak 4, 5 a 6 válců, ale když už bylo nastartováno, tak se motor choval normálně. Kolem řídícího ventilu tekla nafta a vypadalo to, že teče odněkud zevnitř. Zkoušeli jsme zpětnej ventil na přívodu nafty, ale nepomohlo to. Musel jsem koupit novej řídící vstřik - stál 7 tis. v Německu na výměnu a od tý doby v pohodě.

Pak mi taky odešlo čerpadlo v nádrži, chvíli šlo, pak zase nešlo, když jsem na něj poklepal, tak zase nějako dobu šlo. Projevovalo se to podobně jako předchozí závada, akorát že to chcípalo i za jízdy. Nový čerpadlo - 5 tis.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#51 Příspěvek od horan »

Po dlouhý době jsem tu zase. Auto už startuje,nafta nepadá. Všechno se muselo přetěsnit (pal. soustava) a musel jsem vyměnit ten ř. vstřik. Proplíval a když auto stálo tak to tudy zavzdušnilo celou soustavu. :roll: :roll:
Odpovědět