pri 2500 otackach (jedno co je zaradene aky prevodovy stupen) dost vsetko vybruje vo vnutri ..palubovka
predne celne sklo zrkadlo na nom ... presne len pri 2500otackach +/- 100
Nazdar, dotaz ty vybrace dou od motoru? 2,3az 2,5 tis. ot. je tak kvalitní otáčky na to kdy se ti projeví lágry na klice. Pokud to cinká ze spodu tak lágry nazdar a klina na výbrus ale to by ni nevybrovalo. Může to dělat špatněj předstih.
koutnyp píše:Nazdar, dotaz ty vybrace dou od motoru? 2,3az 2,5 tis. ot. je tak kvalitní otáčky na to kdy se ti projeví lágry na klice. Pokud to cinká ze spodu tak lágry nazdar a klina na výbrus ale to by ni nevybrovalo. Může to dělat špatněj předstih.
koutnyp píše:Nazdar, dotaz ty vybrace dou od motoru? 2,3az 2,5 tis. ot. je tak kvalitní otáčky na to kdy se ti projeví lágry na klice. Pokud to cinká ze spodu tak lágry nazdar a klina na výbrus ale to by ni nevybrovalo. Může to dělat špatněj předstih.
Ty si cukrář?
nie elektrikar ... pani mam ho pol roka ... my first real car
castro píše:můj šéf má nový Ford Focus s 1,8TDS. Najeto asi 40k. A taky mezi nějakejma 2500-3000 to tam tak všelijak vibruje do pedálů, řadičky, volantu.
Mno hrůza. Pak jsem jel ještě s novym mondeem 2.2TDS bo co to mělo a hrůza běs. To jsou strašný auta.
ano ford dela motory TDS..... ty fakt muzes rikat neco o lidech z acek, ze nevi co je VANOS...
castro píše:můj šéf má nový Ford Focus s 1,8TDS. Najeto asi 40k. A taky mezi nějakejma 2500-3000 to tam tak všelijak vibruje do pedálů, řadičky, volantu.
Mno hrůza. Pak jsem jel ještě s novym mondeem 2.2TDS bo co to mělo a hrůza běs. To jsou strašný auta.
ano ford dela motory TDS..... ty fakt muzes rikat neco o lidech z acek, ze nevi co je VANOS...
čekal sem kdo se chytne. neni to jedno? tdi, tds, chceš-li teda TDCi mě je to fuk. Puntíčkáři...
Máš dneska blbej den nebo tě chytli ty 3A???
marek26 píše:Vidim ze tema sa roztahuje na siroky obzor
okej lidicky neriesim rozdiel medzi TD TDS TDCI TDI .. ale VYBRACIE pri 2500 otackach .... tak prosim k tomu ..
d
mrkni na všechny silentbloky, jak říkaly. Dva drží dole motoru a dva převodku. To uvidíš!! je to jediný místo, kde je motor spojenej s kastlí:) Pak by to mohl být třebas rozhozenej setrvák atd. (jestli jsi tomu dal někdypěknej štospřes spojku... ) Ale zkus nejdřív silentbloky:)