Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

problem se zátahem u 325 TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
snuky
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: pát 08.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od snuky »

Zdarek , dnes sem mluvil s kamaradem a ma nasledujici problem ,tak me poprosil,jestli bych se vas tady nezeptal cim by to mohlo byt.
Jedna se o 325 TDS , kdyz sem se s autem rozjel vsechno super az do 3000 otazek kde to skublo a prestalo to tahat ,pak se to dalo tocit,ale nemelo to zadny tah ,na dvojku to same mel sem nohu az na podlaze dela to pri vsech rychlostech a i pod ty 3tisice otacek.Myslime si ze by to melo byt turbo ,ale kdyz seslapnu plyn je slyset ,da se nejak poznat ze je v haji :?:
nebo by to mohlo byt neco jineho ?

Jinak kdyby to opravud turbo bylo ,muzete mi napsat kolik vyjde repase nebo jestli je lepsi koupit nejaky jety připadně kolik vyjde novy :?:

predem dik :!:
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od lenoch »

Turbo určo není v háji!! Já bych možná sázel na ten regulátor tlaku, co je na turbu... někam bych zajel, aby mi změřily tlak turbíny. A ten regulátor co já vím, tak se dá seštelovat... Možná bych začal od tohohle, teprve pak kdyby turbo tlačilo co má bych začal zkoumat čerpadlo atd... Ale když něco odejde na turbu tak to jsou jeho lágry - prostě začne chcát jako fík a teprve potom někdy přestane i tlačit...
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#3 Příspěvek od tds »

lenoch píše:Turbo určo není v háji!! Já bych možná sázel na ten regulátor tlaku, co je na turbu... někam bych zajel, aby mi změřily tlak turbíny. A ten regulátor co já vím, tak se dá seštelovat... Možná bych začal od tohohle, teprve pak kdyby turbo tlačilo co má bych začal zkoumat čerpadlo atd... Ale když něco odejde na turbu tak to jsou jeho lágry - prostě začne chcát jako fík a teprve potom někdy přestane i tlačit...

s tou regulací nevím, to by dělalo pouze při přeplnění motoru a projevilo by se to tak že by byl silnej zátah pak to škubne ubere a zase zátah.může to být i tlakoměr a spoustu jinejch věcí,ke kterým potřebuješ diagnostiku a měřáky tlaku, takže jestli to nemáš tak to dej do servisu.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#4 Příspěvek od skautik Čestný člen »

praskla hadice od turba

vypadla hadicka ze sani - cidlo tlaku vzduchu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

nebo to taky může být vstřikovací čerpadlo, pokud sám nevíš doporučuju bosch diesel service.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Slavisimo »

skautik píše:praskla hadice od turba

vypadla hadicka ze sani - cidlo tlaku vzduchu
jojo neco na tom bude. Stejny projev ma kdyz teda tu hadici sundas ze jo.
snuky
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: pát 08.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od snuky »

vsechny informace jsem mu rekl a doporučil mu nejdrive ty hadice diagnostiku a proměření tlaků ,byl už odhodlanej nechat dělat repasi turba
Kalos
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 02.01.2005 01:00

#8 Příspěvek od Kalos »

vynechává válec ( zapalovací cívka ) !
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#9 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Kalos píše:vynechává válec ( zapalovací cívka ) !


u diesla? :)
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#10 Příspěvek od Marek-is »

skautik píše:
Kalos píše:vynechává válec ( zapalovací cívka ) !


u diesla? :)
8O :roll: :lol:
Odpovědět