Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cyklovač

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

toretto píše:na 5 (E34) je int. cyklovac i v normal. verzi..
funguje to takto:
prepnes z 0 do 1 a za cca 1s zpet do 0 (tim se aktivuje timer cyklovace) a az budes s intervalem spokojenej (budes mit dost mokry sklo na dalsi setreni) tak das packu do 1 a nechas ji tam.. sterace pak budou stirat v nastavenym cyklu..

jen me prekvapuje kolik lidi tohle nevi 8O ..a to se me na srazech smejou, ze se na vsechno ptam a o vsem chci vedet jak to funguje.. no, ale pak aspon neresim jak stirat :D
..tedy jestli to maji E36 stejne..


docela bych i řekl že to moje E36 neumi, uvidime.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#22 Příspěvek od eko »

toretto píše:na 5 (E34) je int. cyklovac i v normal. verzi..
funguje to takto:
prepnes z 0 do 1 a za cca 1s zpet do 0 (tim se aktivuje timer cyklovace) a az budes s intervalem spokojenej (budes mit dost mokry sklo na dalsi setreni) tak das packu do 1 a nechas ji tam.. sterace pak budou stirat v nastavenym cyklu..

jen me prekvapuje kolik lidi tohle nevi 8O ..a to se me na srazech smejou, ze se na vsechno ptam a o vsem chci vedet jak to funguje.. no, ale pak aspon neresim jak stirat :D
..tedy jestli to maji E36 stejne..


Takhle to funguje i u E36. Ale prave ze to nemaji vsechny, coz mi prijde uplne uhozeny, kdyz to mela, jak uz jsem psal, i Skoda Favorit :)
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#23 Příspěvek od Slid »

eko píše:
toretto píše:na 5 (E34) je int. cyklovac i v normal. verzi..
funguje to takto:
prepnes z 0 do 1 a za cca 1s zpet do 0 (tim se aktivuje timer cyklovace) a az budes s intervalem spokojenej (budes mit dost mokry sklo na dalsi setreni) tak das packu do 1 a nechas ji tam.. sterace pak budou stirat v nastavenym cyklu..

jen me prekvapuje kolik lidi tohle nevi 8O ..a to se me na srazech smejou, ze se na vsechno ptam a o vsem chci vedet jak to funguje.. no, ale pak aspon neresim jak stirat :D
..tedy jestli to maji E36 stejne..


Takhle to funguje i u E36. Ale prave ze to nemaji vsechny, coz mi prijde uplne uhozeny, kdyz to mela, jak uz jsem psal, i Skoda Favorit :)


sem to teď zkoušel a neumí to :cry:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od JaraX »

mam ostřikovače světel a neumí :(
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#25 Příspěvek od Slid »

JaraX píše:mam ostřikovače světel a neumí :(


to já nemám, ale taky to neumí... :?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Měl jsem 2 e36 s ostřikovačema světel a neuměla to ani jedna(323 a M3). Takže bych to viděl, že to maká jenom u variatny s intenzivkou.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#27 Příspěvek od eko »

Nechapu to, ale mam pred sebou otevrenou 3er Betriebsanleitung a na strane 51 je:

"1 Intervallschaltung
Bei Ausstattung Scheinwerferreinigung* konnen Sie diese Zeit auch beeinflussen:
- Aus 0 kurz in 1 und wieder zuruck in 0 schalten
- Die Zeit bis zum erneuten Einschalten (aus 0 in 1) ist die gewunschte Intervallzeit (maximal 25 Sekunden)"

Jeste se podivam doma do origo prirucky.

A na mym aute to na 99,9% funguje.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#28 Příspěvek od eko »

Ja se z toho po...
V navodu k pouziti mam napsany:
"Pri vybaveni s automatikou intenzivniho cisteni je mozne tento interval ovlivni..."

Takze v nemeckym je napsany neco jinyho nez v ceskym. Grrr.
Ja ale verim nemeckymu originalu. Ten ceskej mohl prekladat nejakej trotl.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

eko píše:Ja se z toho po...
V navodu k pouziti mam napsany:
"Pri vybaveni s automatikou intenzivniho cisteni je mozne tento interval ovlivni..."

Takze v nemeckym je napsany neco jinyho nez v ceskym. Grrr.
Ja ale verim nemeckymu originalu. Ten ceskej mohl prekladat nejakej trotl.


já mám rakouskou verzi a nemám to tam.

co se týče manuálů tak v českým manuálu k motorce mám napsaný "motocykl je vyroben z nejedlých součástí proto jeho části neokusujte ani neolyzujte" a co se týče překladu tak hrůza. prostě je nahovno :D
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#30 Příspěvek od toretto »

JaraX píše:co se týče manuálů tak v českým manuálu k motorce mám napsaný "motocykl je vyroben z nejedlých součástí proto jeho části neokusujte ani neolyzujte" a co se týče překladu tak hrůza. prostě je nahovno :D
:lol:
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#31 Příspěvek od eko »

Obrázek

Tak tady je stranka z toho nemeckyho betriebsanleitungu! Tak jak je to mozny??
Pawllos
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Olomouc

#32 Příspěvek od Pawllos »

Myslim si ze u ruznych rocniku to mohlo byt jinak, hlavne pred FL a po FL.
Jinak ja ceskymu prekladu verim. Uz v roce 90-91, kdy se to prekladalo, byli lidi co umeli nemecky, nebo myslite ze ne??
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Měl jsem 2 e36 po FL a jednu před FL jsem řídil a ani jedna to neuměla. Všechny měli ostřik světel a bez intenzivky. Buď to byla náhoda, že to byla nějaká chudší výbava(což u M3 je dost divný, když má skoro vše) nebo je to tou intenzivkou.

BTW nedělala se e36 s deš?ovým sensorem?
MadMaxII
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od MadMaxII »

Dovolim si oprasit tohle tema s novym poznatkem, a to ze napr. u Citroen Xsara jde vymenit original Citroen rele pro cyklovac za rele pro cyklovac pro Skodu Felicii a pote ma Citroen Xsara nastavitelny cas resp. vsechny funkce jako ma cyklovac ve Felicii.

Cili muj dotaz zni, sezene a postne nekdo(tusim Killca ma mraky schemat) schema zapojeni na ten zakladni cyklovac pro E36 bez moznosti nastaveni casu?

Ja to pak porovnam s Filckou zapojenim a zjistim "how much" uprav by stala integrace Filcky rele do nasich bawo borecku.... :twisted:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od xSAFA »

Páni to by bylo super!

Schémata ke stažení jsou zde: http://www.e36.over.cz/
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#36 Příspěvek od Killca »

nebo jsou schemata tady
mail schemae36@seznam.cz
heslo schema

pokud vis anglicke nazvy tak je to otazka par minut najit schema te packy a jednotky steracu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MadMaxII
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od MadMaxII »

Wipe(sterace) a Wash(ostrikovace), nekde jsou znaceny zkratkami napr. WW a nekde plnymi nazvy....
Ted jsem na to nemel cas(resim elektrizaci visco spojky) snad se o weekendu na to mrknu ale co jsem to prochazel predtim tak jsem zjistil ze by meli byt umisteny v prostoru u ridice, packy jsem nedohledal(resp. je to pakarna v tom co postnul xSAFA :cry: ).
schiki
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 13.05.2009 00:00

#38 Příspěvek od schiki »

čau klucí,
mám E36 kombi 1997 a nevím jak vypnout cyklovač zadního stěrače,jakmile ostříknu zadní okno tak to setře a aktivuje se cyklovač a nevím jak na to,někdo mi tvrdil že se to má zmáčknout dvakrát a vypne se ale nefunguje to,mám prvního bavoráka a teprve krátce tak jsem s toho zmatený
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Brody »

Packa by se mela zatlacit smerem k budikum.Ono to jeste jednou setre a je pak je klid.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#40 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

krátký ostříknutí je cyklovac, dlouhy je jenom setreni a zaroven vypnuti cyklovace.

Jinak opravim, co jsem pred lety napsal, pokud je u e36 ostrik svetel nebo intenzivka, tak funguje programovatelny cyklovac. Je treba nechat sterace vyjet az nahoru a pak packu vypnout. Pak cekat pozadovanou dobu a zmacknout packu do polohy cyklovace a je to.
Odpovědět