Jaké je doporučené palivo pro tento motor? Stačít 95 nebo raději 98? Lepší zátah menší spotřeba nebo jsou rozdíli neznatelné? Jaké máte zkušenosti příp co sami tankujete?
stačí 95 ale všechny auta s 98 jedou líp a trochu mín žerou
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Přesně ta, je to ale o peněžence . Já jsem nedávno natankoval ve Slovinsku 100 oktanový benzin u OMV ( byl levnější než je tady u nás 95 !!!! ) do svýho báva 320i a to byl rachot po dálnici a taky spotřeba šla dolů .
Já takoval do své 330Ci Natural 95....nyní při zdražení benzínu je taky na Zlínsku 98 jen o 0,50 kč dražší a je fakt, že motor je daleko pružnější, klidnější chod a spotřeba nižší.
Ještě na doplnění mě šla spotřeba pří OMV 100 oktanů o 0,6 l/100 km dolů při "průměrce" 102,4 km/hod cestou z Chorvatska . Na dálnici to podle mě má smysl,ale když chceš jezdit po městě tak moc ne. Samý rozjezdy a brzdy chtějí prostě určitý množství benzínu a tam moc oktany nepomohou.
nazdarek
ja se svym 330Ci r.v. 2002 jezdim hlavne po meste a jelikoz jsem dlouho nemel cas nekam vyjet poradne za mesto tak se mi spotreba ukotvila na 11.1 l/100km.
Kdyz tankuju shell v-power tak jsem byl prekvapenej ale ten rozdil je znatelnej hlavne co se tyce tahla otacek hodne od spodu. To je podle me nejvetsi rozdil jinak jak se drzite ve vysich otackach rozdil neni az tak znatelny krome te spotreby o pul litru dolu ( mimo mesto ).
Ale takovej milacek si urcite zaslouzi min. 98 oktan...at all the times!
zdravim vsechny nadsence zarizle v sedackach...
Ja tankuji jedine V Power Racing 100+, jde o to ze si sbiram bodiki, a po odecteni DPH je rozdil mezi Racingem a nejlevnejsim 95 jen 4 Kc na litru. Proste pak mi vyjde levnejc oprava motoru... a jede to pekne...
kosh píše:Teď v tom horku beru pouze 100 oktanový naturál. Na 95 to vůbec nejede M3 E46
Na 95ku to ani nema jet...
Ale má. Je tam doporučeno 95 - 98 .... taky jsem se divil
to je nějakej omyl ne? do ted jsem si byl 100% jistý že M3 musí mít min 98-čku Je tu ještě někdo kdo potvrdí že může dlouhodobě jezdit na 95tku?
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Lukas H. píše:[quote="kosh"]Teď v tom horku beru pouze 100 oktanový naturál. Na 95 to vůbec nejede M3 E46
Na 95ku to ani nema jet...
Ale má. Je tam doporučeno 95 - 98 .... taky jsem se divil
to je nějakej omyl ne? do ted jsem si byl 100% jistý že M3 musí mít min 98-čku Je tu ještě někdo kdo potvrdí že může dlouhodobě jezdit na 95tku?[/quote]
Ja mam pocit ze i stara e36ka ma na budikach samolepku s upozornenim od 98+...
kosh píše:[quote="Lukas H."][quote="kosh"]Teď v tom horku beru pouze 100 oktanový naturál. Na 95 to vůbec nejede M3 E46
Na 95ku to ani nema jet...
Ale má. Je tam doporučeno 95 - 98 .... taky jsem se divil
to je nějakej omyl ne? do ted jsem si byl 100% jistý že M3 musí mít min 98-čku Je tu ještě někdo kdo potvrdí že může dlouhodobě jezdit na 95tku?[/quote]
Ja mam pocit ze i stara e36ka ma na budikach samolepku s upozornenim od 98+...[/quote]
Jo E36 měla na budících nálepku pouze 98, ale u M3 E46 je na víčku nádrže napsáno 95 - 98. Jestli mi nevěříte tak to klidně nafotím