
PS: do motoru voda netece, kontroloval sem olej, startuje normalne a po vypnuti motoru to dela divne zvuky, syci to a tak.
ferlin píše:Nechci strašit, ale pokud se přehřívá motor a voda v chladiči bublinkuje a šplouchá, tak to vypadá na posrané těsnění hlavy. Voda se sice nemusí dostávat do válce (to by bylo úplně v řiti), ale mohou být poškozené přepážky v těsnění mezi hlavou a blokem motoru. Tím pádem voda necirkuluje motorem tak, jak má a vznikne podobné "čudo." Stalo se mi to u Formana a též jsem se nestíhal divit, co se děje. Když jsem demontoval hlavu a uviděl, co zbylo z těsnění, bylo vše jasné. Přitom do válců nešla ani kapka. Bude to těsněním.
jo u tds sme taky mysleli ze je to hlavaeZekiel píše:ferlin píše:Nechci strašit, ale pokud se přehřívá motor a voda v chladiči bublinkuje a šplouchá, tak to vypadá na posrané těsnění hlavy. Voda se sice nemusí dostávat do válce (to by bylo úplně v řiti), ale mohou být poškozené přepážky v těsnění mezi hlavou a blokem motoru. Tím pádem voda necirkuluje motorem tak, jak má a vznikne podobné "čudo." Stalo se mi to u Formana a též jsem se nestíhal divit, co se děje. Když jsem demontoval hlavu a uviděl, co zbylo z těsnění, bylo vše jasné. Přitom do válců nešla ani kapka. Bude to těsněním.
prave ze tohle mi to taky delalo a myslel sem ze je v riti hlava, ale byla to ta pumpa....BMW neni forman ta hlava sakra neco vydrzi, hh!
At pak stanley da vedet co tomu bylo....