Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 328 výměna motoru za 325

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
sadlo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Bydliště: Mukařov (LTM)

#1 Příspěvek od sadlo »

Už je to v pohodě.

Ahoj,
Mám zadřenou 328 M52, hlava je snad OK.

Dal bych tam blok+ písty + ojnice+kliku z M50 325.

Bude mi tam pasovat hlava??? Co všechnop je jiný??

Vrtání je stejný, takže doufám, že je jiná klika + ojnice.

Nebo je i nižší blok???

Jak je to s přestavbou?? Platí pořád, že stačí když souhlasí počet válců???

A jakej je celkově rozdíl mezi těmito motory??
koukal jsem, že M52 328 má 193 PS, M52 2.5 170 PS a M50 2.5 192 PS.
Taky M50 má litinovej blok a M52 je hliníková.

Je to tak jako u E 30 325i/325e?? Jako že 328 má větší obsah, ale jede to podobně a míň to žere a točí??

Už je to v pohodě.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od gyrous »

Budeš si to nechávat měnit nebo si to budeš měnit sám.
A není lehčí a levnější vyměnit celý motor? :wink:
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fikop »

Mezi 2.8 a 2.5 M52 je rozdíl ve výšce zdvihu.....protože těsnění pod hlavu je shodné pro oba typy motoru.
sadlo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Bydliště: Mukařov (LTM)

#4 Příspěvek od sadlo »

Můžu mít polomotor.
Měnit to budu sám.
Myslým, že bych dal blok + písty z 325 a kliku z 328. Ale nevím, jestli neni blok 2.5 nižší. Mám to przvděpodobně zapečený. Ještě je variantou výbrus + nový písty. Ale to bude asi rána.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Fikop píše:Mezi 2.8 a 2.5 M52 je rozdíl ve výšce zdvihu.....protože těsnění pod hlavu je shodné pro oba typy motoru.


Jasně, ale on řeší ještě k tomu 2,5 M50 (2,5 M52 se značí 323i přece)... A tam bych řekl že problém bude, ne? Už třeba jen proto, že M52 má oproti M50 hliníkovej blok..?
sadlo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Bydliště: Mukařov (LTM)

#6 Příspěvek od sadlo »

Už jsem to vyřešil. Díky.
Odpovědět