Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 320d Recenze prosím

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#21 Příspěvek od Tuning »

to adam320 : doporučuju Ti, aby jsi zvážil co a jak nazveš členy klubu a měl k nim :respect: , protože jsme jen lidi a ty nemůžeš chtít po nikom, aby ti řekl co se stane tehdy a tehdy a bude to stát tolik a tolik... :!:
Jen ještě mimo, souhlasím s majorem, protože pokud ti prošlo rukama tolik Báw, tak.... :?:
Marko
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 24.10.2006 00:00

#22 Příspěvek od Marko »

Podle toho, co tady Adam320 psal, jsem si udělal obrázek o tom, kolik mu prošlo rukama Baworáků.
Věřím mu, že mu těma rukama prošli, ale vyfocený v časopise.
Promiň Adame, ale na to tvé chvástání jaký jsi mechanik, nerozumím tomu, jak je možné, že nedokážeš říct ze své zkušenosti, kolik stojí repase turba - alespoň přibližně.
Dále nerozumím tomu, že jako mechanik si pleteš dva zásadní systémy vstřikování, Common-Rail a Pumpe-Düse!
A už vůbec nechápu, že jako mechanik nejsi schopen vysvětlit důvod toho, proč si každý dříve mohl na autě udělat téměř všechno sám a dnes si téměř každý na autě neudělá sám téměř nic.

Přihlédnu-li ke tvému psanému projevu, gramatice, slohu a slovosledu, nedovolím si tě typovat na automechanika, ale na podrždráta někde na stavbě.
A sic tvé příspěvky nebyly určeny mé osobě, přesto jsi mě urazil a to, že jsi se zde uchýlil použít bezdůvodně vulgární výrazy, tím sám sebe řadíš na samé sociální dno. Ale ty asi ani nevíš co to znamená, viď?
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Whisky »

rekl bych ze se regl jen proto, aby rozviril vlny fora a nasatval par clenu, kteri se tady dost rozepsali a ve finale uplne zbytecne....pritom staci se pokorne ptat a nechvastat se...
sorry ¨za OT reakci
bych to tady zamkl a bylo by :)
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od 3nge »

adam320 píše:
Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde :D

:




nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo :mad:



takove podekovani zahreje u srdce :? .....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka :D
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#25 Příspěvek od Tuning »

tak tak uzamknout a hau... :shutup:
adam320
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: sob 11.11.2006 01:00

#26 Příspěvek od adam320 »

3nge píše:
adam320 píše:
Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde :D

:




nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo :mad:



takove podekovani zahreje u srdce :? .....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka :D

to nebylo na tebe, víš to moc dobře...

je mi líto že jsem Vás vyprovokoval k takovýmu hněvu ale já jsem nikoho urážet nezačal, já jsem se celou dobu slušně ptal na konkrétní věci o autech...

kdybych byl automechanik tak se na to neptám...

a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...

to je všechno co mě zajímalo z financí, o udržbě nikdo nemluvil...

přeju všem příjemnou zábavu v tomto threadu, odpověd jsem již našel na jiných forech a nikomu tam moje dotazy nepřišly zvláštní...ted nemluvím o
adam320
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: sob 11.11.2006 01:00

#27 Příspěvek od adam320 »

..o e30.cz

ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:

M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování

se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás


nashledanou
adam320
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: sob 11.11.2006 01:00

#28 Příspěvek od adam320 »

a z těch překlepů se neposerte :lol:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#29 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

adam320 píše:..o e30.cz

ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:

M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování

se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás


nashledanou


Adame,věř mi,že :D siměasi neurazil :mrgreen: ja se tomu akorát směju,když někdo soudí někoho...koho vůbec nezná a aby toho nebylo málo tak do něj ještě startuje :D jak se narodí mezi dva trezory...má reakce na tvé výroky byla adekvátní a za tím si stojím :D
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...

Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí :wink:
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od honzibmw »

Jawak píše:
adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...

Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí :wink:


souhlasim,meli jsme na ni 220tis a stale super,jen se k ni spravne chovat a nemusis se niceho bat.
Wata
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 12.11.2006 01:00
Bydliště: Praha

#32 Příspěvek od Wata »

honzibmw píše:
M3maniac píše:
Wata píše:E46 nema turbo ne..nafta...... :idea:


A hele,jeden z dvorku :D no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td :lol: a 525tds :lol:

a intercooler tam je k cemu


E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi :roll:
3rroR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: sob 19.02.2005 01:00

#33 Příspěvek od 3rroR »

Wata píše:
honzibmw píše:
M3maniac píše:[quote="Wata"]E46 nema turbo ne..nafta...... :idea:


A hele,jeden z dvorku :D no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td :lol: a 525tds :lol:

a intercooler tam je k cemu


E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi :roll:[/quote]

M3maniac si z vas robi srandu :roll: ...alebo tam 3 smajlici nestacia? :lol: ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#34 Příspěvek od picek »

3rroR píše:
Wata píše:
honzibmw píše:[quote="M3maniac"][quote="Wata"]E46 nema turbo ne..nafta...... :idea:


A hele,jeden z dvorku :D no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td :lol: a 525tds :lol:

a intercooler tam je k cemu


E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi :roll:[/quote]

M3maniac si z vas robi srandu :roll: ...alebo tam 3 smajlici nestacia? :lol: ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...[/quote]

Bez turba je např. 1,9 SDI od koncernu VW. :wink:
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#35 Příspěvek od picek »

Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.

Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od 3nge »

picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.

Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.


no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
Wata
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 12.11.2006 01:00
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od Wata »

3rroR píše:
Wata píše:
honzibmw píše:[quote="M3maniac"][quote="Wata"]E46 nema turbo ne..nafta...... :idea:


A hele,jeden z dvorku :D no jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td :lol: a 525tds :lol:

a intercooler tam je k cemu


E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumi :roll:[/quote]

M3maniac si z vas robi srandu :roll: ...alebo tam 3 smajlici nestacia? :lol: ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...[/quote]


:lol: ja vim
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#38 Příspěvek od Tuning »

3nge píše:
picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.

Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.


no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.


tak tak :)
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#39 Příspěvek od picek »

3nge píše:
picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.

Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.


no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.


S tou cenou vstřikovače na 100kw jednotku máš pravdu.Já si neuvědomil,že jsem uvedl cenu vstřikovače na 110kw. :oops:
Cenu repase turba jsem uvedl jen orientačně bez výměnného způsobu, kterou dělal jeden z mých známých na 320d z r.v 2000.
Já když kupoval novou 320d, 5/2004,tak jsem se taky problémům nevyhnul.Zavedení nějaké náhrady FAPu do výroby(norma euro4) dělalo pěkný bordel a nevěděli co s tím,tak stále přehrávali SW.Teprve po roce a půl se SW povedl a vše je v pořádku.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Whisky »

repase turba za 10 - 15t rikal kamos - a delaj to v nemecku...takze to neni tak strasny
Odpovědět