Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kouř z motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#1 Příspěvek od Mutt »

sakra sakra, dnes jsem přijel do práce a nějak se mi hulilo z motoru, to mam asi málo chladicí kapaliny což?? moc jsem to nekontroloval... :oops:
zatim jsem na to nekoukal, počkam až to trochu zchladne... :?
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#2 Příspěvek od error-motohanz »

co mas za motor a jak ten kour byl citit?
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#3 Příspěvek od Mutt »

e46 328i, rv 1998
ten kour zas tak moc citit nebyl, trochu, ale přišlo mi to spíš právě jak smrad z nějaký tý kapaliny co se tam leje
kua teď se s tim i bojim jet domu, abych tam ještě něco neposral, no zkouknu ještě tu měrku chladicí kap., ale jestli to bude OK tak nevim co s tim
olej tam byl měněnej někdy v červnu
žádná kontrolka mi nikde nesvítí že by něco chybělo
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#4 Příspěvek od Mutt »

ještě nevim jestli se mi to jen nezdálo, ale přišlo mi ve zpětnym zrcátku že se i víc čudí z vejvuku než těm přede mnou
nebo to byl možná ten kouř z motoru co se za mnou táhnul...nevim :cry:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od milo »

jak byla na tom teplota? presne v pulce po zahrati? mozna prvni priznaky praskleho tesneni pod palici ...
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#6 Příspěvek od Mutt »

pravě teplota byla normalně v pulce...
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#7 Příspěvek od eko »

Nemas spatny tesneni? Mohl ti treba ukapnout olej na rozpaleny svody od vyfuku a to by pak zaclo kourit modrosedym dymem. Nehnals motor trosku do otacek? Priznej se. :)
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#8 Příspěvek od error-motohanz »

to muze bejt fakt cokoliv, ale mohla ukapnout nekde za hadicky chladicka nebo tak....me treba i takhle kouril mrtvej kosak v motoru....
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

spatny vicko na chladici, nebo prasklej odvzdusnovak nebo ti nekde netesni chladic / hadice - mel jsem ted to samy - objednan novy chladic
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#10 Příspěvek od Mutt »

-že by mi někde něco ukáplo si nemyslim, v poslední době jsem kapaliny neměnil ani nedolejval, takže jedině že by to někde vyprsklo samo

takže možnosti jsou
1)špatna nějaka hadička
2)špatnej chladič
3)špatny těsnění pod hlavou

by mě zajimalo na kolik cca vyjde buď ten chladič nebo těsnění hlavy? můžu s tim dál jezdit? - ideálně bych to nechal opravit u známýho kterej ma taky bmw, ale to znamemá ujet s tim ještě cca 150 km...
-jak jinak se projeví těsnění hlavy? nebylo by slyšet třeba slabý pískání? nebo úbytek výkonu?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od milo »

urcite se podivej na stav kapaliny a uvidis ... pokud je ji tam malo a mas svuj motor a penezenku rad, ani bych to nestartoval bez dukladnejsi prohlidky ... jinak kde parkujes? ono bylo rano celkem dost vlhko, takze se voda mohla dostat i tam kde by to clovek necekal :)
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#12 Příspěvek od eko »

Co se tyce toho oleje, tak to nemusi byt tesneni po hlavou, muze to byt i jiny tesneni, treba to spodni nad olejovou vanou nebo pod ventilovym vikem. Ale treba to olej nebude.
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#13 Příspěvek od Mutt »

milo píše:urcite se podivej na stav kapaliny a uvidis ... pokud je ji tam malo a mas svuj motor a penezenku rad, ani bych to nestartoval bez dukladnejsi prohlidky ... jinak kde parkujes? ono bylo rano celkem dost vlhko, takze se voda mohla dostat i tam kde by to clovek necekal :)


to mi taky napadlo, jenže ja pravě parkuju v podzemni garazi
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Koby »

A kouřilo se ti z motoru jako takovýho nebo teda z vejfuku? Nebo z obojího? Jakou barvu měl ten kouř? V tomhle počasí je nomrální, že z vejfuku jde bílej kouř, to dělá každý auto, ale jenom když je studený!, po 10km by to dělat mělo jenom hodně málo nebo vubec.

Zkontroluj stav tý chladící kapaliny a popřípadě jí dolej. Pak se svez párkát na dálnici třeba 160-180 knmh záleží co máš za motor a když teplota pujde nahoru, je to těsnění. Když ne, tak si myslim že to těsněním nebude.
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#15 Příspěvek od Mutt »

tak teď jsem skočil z práce k autu a zřejmě to bude ta chladicí kapalina, je jí tam míň, ta měrka by měla bejt až uplně nahoře a je o cca 4-5cm dolejš... no jsem trotl že to nekontroluju :oops:
nicmeně to teda znamena že mi asi někde uniká kapalina, zřejmě jak psal Patras, buď špatný víko nebo chladič nebo něco u toho asi, nic horšího to snad nebude
dik :wink:

aaa vlastně ještě jeden blbej dotaz, pokud se nepletu tak do chladiče můžu nalejt cokoli bez ohledu na to co bylo předtim což? :)
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#16 Příspěvek od Mutt »

Koby píše:A kouřilo se ti z motoru jako takovýho nebo teda z vejfuku? Nebo z obojího? Jakou barvu měl ten kouř? V tomhle počasí je nomrální, že z vejfuku jde bílej kouř, to dělá každý auto, ale jenom když je studený!, po 10km by to dělat mělo jenom hodně málo nebo vubec.

Zkontroluj stav tý chladící kapaliny a popřípadě jí dolej. Pak se svez párkát na dálnici třeba 160-180 knmh záleží co máš za motor a když teplota pujde nahoru, je to těsnění. Když ne, tak si myslim že to těsněním nebude.


dnes cestu po dalnici mam v planu, takže doleju kapalinu a trochu provětrám nový zimáky :wink:
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od matal Moderátor »

Dolej to destilkou, než přijdeš na to, kde to uniká.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od honzibmw »

hlavne nemychej kapaliny do sebe(napr.cervena modra)
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#19 Příspěvek od Mutt »

matal píše:Dolej to destilkou, než přijdeš na to, kde to uniká.. :wink:


pozdě... :)
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#20 Příspěvek od Mutt »

honzibmw píše:hlavne nemychej kapaliny do sebe(napr.cervena modra)


a když je pomíchám stane se co??
vubec nevim jaká tam byla předtím (kupoval jsem auto před cca 2 měsícema) a když jsem teď dolejval tak jsem to chtěl ozkoušet a strčil tam papír, jenže jsem ho vytáhnul akorát mokrej bez barvy, už tam vubec nic nebylo, zřejmě jen zbytek destilky...
takže jsem koupil modrou, přecejen je větší šance že tam byla modra nebo zelena než jen červena...

jsem z toho mirně řečeno rozladěnej, ale doufam že to bude "jen" unik a nic horšího, zdá se mi že ten kouř jde někde zpod motoru, ale zřejmě (doufám) je to proto že v běhu ta kapalina uniká asi hned u nádržky a následně ji rozmetává vrtule všude možně... :? teplota byla pořád v půlce tak myslim že to hulí právě proto že se ta kapalina rozstříkne na nějaký součásti motoru a pak to kouří...
to mi asi nezbyde nic jinýho než potom ještě vyčistit motor od těch sraček co tam všude budou...

btw. máte nějakej ověřenej servis v praze, dobrej a ne moc drahej?? nejlíp někde u černýho mostu a poblíž
Odpovědět