Fx píše:jurasis píše:To jsem neřešil, protože mi signál na tom pinu zamčel auto na DOUBLE LOCK. není nic jednoduššího, než to vyzkoušet. Zkoušečka je kouzelník.
A i na to napětí. Je na konektoru X10182 pin 18...
Při nejhorším prohodíš kabely v kufru a je to nejjednodušší řešení.
Popisoval to Jordeeman jak na to
A malá rada: když hledáš logiku, je to drát slabý, když proudové obvody, je silný :wink:
Měď je drahá...
Já to ještě neměl otevřený a už jsem to tu někde psal, chtěl jsem o tom vědět co nejvíc, než se do toho pustím, protože pak v okolí nemám šanci sehnat něco, co bych třeba potřeboval :wink:
EDIT: Tak jsem se v tom teď porejpal a jednak se mi rozletěly nožičky ke klapce ventilátorů (ale jdou vrátit, jen nevím, kam :lol:, ale hlavně mám neobsazené piny 17 a 18, takže teď nevím, kde vezmu 12V a zem. Teď už na to kašlu, protože je tam hnusně, ale až bude hezčí počasí nebo to nebudu muset robit na ulici před panelákem, zkusím, co udělá 12V na pin 13. Třeba budu mít štěstí a double lock pofachčí s tím :)
Takže, sice je to zdlouhavé, ale:
Napájení:
12V: kon. X13252 pin 8 (pojistka 14, napájení přední okna),
pin 10 (pojistka 35, napájení centrálu)
pin 12 (pojistka 33, napájení vnitřní osvětlení)
pin 15 (ukostření, nebo lépe očko napravo na kastli...!)
Zapojení ovládání:
odemčení: kon. X 13253 pin 4
zamčení: pin 17 nebo 19 (LOCK)
Pro DOUBLE LOCK viz tvůj dotaz na zapojení diod pod jordeem:
z nového centrálu rozdvojíš drát "odemčení" diodama v propustném směru (ve směru šipky) mezi piny 17 a 13 (u tebe místo 17->19) a máš DOUBLE ...
jestli ne, tak přes net špatná každá rada...
Teď už jasné ?
Ještě pro zajímavost, kostra "otevřené dveře" kon. X13254:
pin 2-řidič, 3- spolujezdec, 4- levé zadní, 5-pravé zadní