Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Za studena nejede nad 2000ot. M43 E46 - VYŘEŠENO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
FreeTree píše:Když je auto studený tak když přeřadím na vyšší rychl. stupeň tak je tam pytel ve výkonu (1 vteřinu), po zahřátí je to o hodně lepší, ale i tak se mi zdá, že tam lehce něco je. Vyměnil jsem vzduchovej filtr a bylo to lepší. Co myslíte dál:?:
Zkusil bych svicky nebo spis celkove omrknout zapalovani
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Takže je to snad vyřešeno, zítra jedu pro auto do servisu tak jsem zvědavej. U 318i M43 dost často odchází klapka sání, včera ji vyndali v servisu a když se ta klapka zavře, tlačí na takovej gumovej pístek nebo jak bych to nazval a v tý gumě je díra, je sranda, že už to bylo měněný jednou v roce 2001-2 takže to zřejmě asi bude odcházet častěji.
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Takže radost předčasná
.... auto je o poznání živější, ale není to optimální. Poslední dobou pozoruju i cukání, když je motor studenej poslední dva starty po ránu a když přidám plyn auto začne kuckat..... koukali jsme na benz. pumpu, tlak jsme naměřili něco málo přes 2 při přidání stoupnul na 3 bary. Podezření je na kabelech ke svíčkám..... mno.... někdo nějaký další rady? 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Kontaktovat uživatele:
¨FreeTree píše:Takže radost předčasná.... auto je o poznání živější, ale není to optimální. Poslední dobou pozoruju i cukání, když je motor studenej poslední dva starty po ránu a když přidám plyn auto začne kuckat..... koukali jsme na benz. pumpu, tlak jsme naměřili něco málo přes 2 při přidání stoupnul na 3 bary. Podezření je na kabelech ke svíčkám..... mno.... někdo nějaký další rady?
co takhle vaha vzduchu
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Dnes ráno opět..... nastartuju v pohodě...... když přidám tak ot. max do 2000 a pak se to dusí, s autem se nedá jet rychleji, jen to vyleze z modrýho auto obživne, jede jakž takž občas škubne....
svíčky vyměněny .... BOSH ty se 4 kontaktama co tam mají být
palivák, vzduchovej, klapka sání nová, čidlo na vrtuli.
svíčky vyměněny .... BOSH ty se 4 kontaktama co tam mají být
palivák, vzduchovej, klapka sání nová, čidlo na vrtuli.
Tohle může dělat čidlo teploty . Jestli je diagnostika bez chyb, je možné, že to čidlo vykazuje hodnoty špatné,ale v mezích kdy to řídící jednotka nepozná .
Doporučil bych aby ti na diagnostice vytáhli kolik ten snímač ukazuje ( teplotu ) při studenym motoru ( a můžou vytáhnout kolik vykazuje váha vzduchu teplotu nasávaného vzduchu ) nebo prohoď kabely od snímače teploty motoru pro řídící jednotku za snímač teploty pro palubku a pak to zkus projet studený a ten palubák ti bude ukazovat co ten snímač pro řídící jednotku vykazuje .
Ta diagnostika by byla ale rychlejší, přesnější a pokud o tom nic nevíš asi nejlepší .
Doporučil bych aby ti na diagnostice vytáhli kolik ten snímač ukazuje ( teplotu ) při studenym motoru ( a můžou vytáhnout kolik vykazuje váha vzduchu teplotu nasávaného vzduchu ) nebo prohoď kabely od snímače teploty motoru pro řídící jednotku za snímač teploty pro palubku a pak to zkus projet studený a ten palubák ti bude ukazovat co ten snímač pro řídící jednotku vykazuje .
Ta diagnostika by byla ale rychlejší, přesnější a pokud o tom nic nevíš asi nejlepší .
Mám na 230tkm bohužel stejnej problém, dokud se auto nezahřeje tak to děsně cuká a i když je zahřátý, tak nad 4000ot občaš škubne taky... Diagnostika OK, nový svíčky + filtry, v nádrži Shell V-P Racing. Servismani v BMW radili dekarbonizaci, ale do toho se mi zrovna moc nechce - mrtě peněz a výsledek nejistej :-/
Poděl se o zkušenosti jestli se ti povede to vyřešit
Poděl se o zkušenosti jestli se ti povede to vyřešit
No kdyz jsi ted zminil to, ze kdyz tomu slapnes na krk, tak netahne jak ma...to mi dela taky. Jako nemam zadny problem s tahem nebo ho dostat do omezovace atd., ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?Je to normalni, nebo bych to mel nejak resit?
Dave_318i píše:...ale kdyz chci co nejvice zrychlit, tak musim slapat po plynu pomalu...tzn. ze kdyz mam malo otacek, tak musim jen tak lehce prislapnout a potom se vrustajicimi otackami dale prislapavat, pak je to ono. Ale kdyz mam otacky do 3 tis a zaslapnu co to jde, tak to proste netahne na maximum ...dela Vam to taky nekomu?
Jj, to mi dělá celou dobu

Jinak sem si dneska nechal pro jistotru zmeřit tlaky na válcích a v poho, takže tam zrada nebude, zapalovací kabely asi taky mít vliv nebudou, vzhledem k tomu, že za tepla už motor jakštakš normálně... takže babo raď :-/
Jaxte tu někdo psal o tom teplotním čidle, tak M43 má jedno multičidlo teploty pro ukazatel na přístrojovce i pro ŘJ a to je ten nu termostatu, nebo má snímč pro ŘJ ještě nekde jinde ?