Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cukání po zahřátí motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
StandaK
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 06.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 9

#1 Příspěvek od StandaK »

Ahoj, poslední týden mě trápí tento problém. Po nastartování auto jede v pohodě, ale jakmile se ručička teploty dostane ke hranici modré, tak začne pocukávat. Někdy pedál třeba vteřinu jakoby nereaguje. Někdy akceleruje, jako kdybych se rozjížděl na trojku. Všechno tohle mezi 2000-3200 otáčkami. Nad ty 3000 otáček jede parádně, auto najednou ožije. Taky začalo mít šílenou spotřebu a zhoršily se reakce na plyn.
Všechno tohle vypadá na lambdu, jenže to dělá, i když ji odpojím. Nevíte prosím, po jaké době začne dávat lambda informace jednotce? Preventivně jsem vyměnil vzduchový a palivový filtr, svíčky, zkusil jsem jiný kabely, ale nepomohlo nic. Jinou lambdu jsem nezkoušel, protože jsem ji o nikoho nesehnal a kupovat novou nechci. Je tam nová asi dva měsíce. Origo, ne univerzálka.
Doporučili byste mi, kde bych si mohl nechat udělat v Praze diagnostiku? Jednu už jsem podstoupil (Carsoft) a tam bylo kupodivu všechno ok.

Mám E36, M40, 91.

Díky za vaše rady.
Standa
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

pokud ji odpojis a je to stejny tak bych to tipnul na vahu vzduchu ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
StandaK
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 06.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 9

#3 Příspěvek od StandaK »

Ahoj, myslíš že by to mohla být ona, když to za studena nedělá? Zkoušel jsem jí odpojit a motor začne jít nepravidelně (bublá) a z výfuku jde šílený smrad benzínu a kouř.
StandaK
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 06.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 9

#4 Příspěvek od StandaK »

Ještě jsem zjistil jednu věc a to, že pomaleji klesají otáčky. Navíc se vždycky u 2000 na cca 1s zastaví a pak spadnou na volnoběh. Může to být přidřeným lankem nebo čidlem klapky? Začalo to víceméně ve stejnou dobu jako to cukání.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

po odpojeni vahy by se zas tak moc stat nemelo jestlize jsou lamdy v poho ... jinak stopro zajed na diag !
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Odpovědět