Zdravim, mel bych 2 otazecky stran meho kandidata na koupi:
a) u automatu je pri zarazenem D a zamackle brzde citit znatelne vibrace/huceni celym autem, podobne jako kdyby byl spatne serizeny volnbeh (coz neni)
pri jizde a P to uz nehluci.
Vzhledem k tomu ze prevodovka neni vec za pakatel, co by to mohlo byt? Prodejce tvrdi ze neco s menicem. Co se tyka servisu, tak auto je 20kkm po velke inspekci (90kkm) (je to ta zelena metla u Haska pokud nekdo zna)
b) ma 4x4 smysl, nebo je to spis potencialni zdroj problemu? precejen bmw se na 4kolky nespecializuje jako treba subaru..
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hluk v automatu E46/ 4x4
Teichmann píše:Zdravim, mel bych 2 otazecky stran meho kandidata na koupi:
a) u automatu je pri zarazenem D a zamackle brzde citit znatelne vibrace/huceni celym autem, podobne jako kdyby byl spatne serizeny volnbeh (coz neni)
pri jizde a P to uz nehluci.
Vzhledem k tomu ze prevodovka neni vec za pakatel, co by to mohlo byt? Prodejce tvrdi ze neco s menicem. Co se tyka servisu, tak auto je 20kkm po velke inspekci (90kkm) (je to ta zelena metla u Haska pokud nekdo zna)
b) ma 4x4 smysl, nebo je to spis potencialni zdroj problemu? precejen bmw se na 4kolky nespecializuje jako treba subaru..
no k b) ...
4kolka je prima vec hlavne ked jazdis do horskych podhorskych oblasti ....
je to nenahraditelne ..
a bmw sa sice nespecializuje ale posledna 4kolka od bmw 330xd je momentalne asi naj 4 stvorkolka pre bezneho smrtelnika ...jazdne vlastnosti su viac nez skvele a spotreba viac nez lepsia ... ako pri subaru ... to je trocha ina kategoria ...
mal som bawo a zadny nahon veru nie je to prave orechve ..len ked je sucho a hlavne nie sneh lad atd ..pak muze ist do prd...
proto sem ho predal a presiel na TDi a predny nahon ..sporolivejsie a predny nahon ...
ale na tu 330xd by som sa dal ukecat hned ..len cena ..
pozor ale ja mluvym o poslednim modeli .. pozeral som aj E46 ..je to to same len slabsi motor ...ten posledni model 170kW ...je to vazne zazitok vozit sa v tom ..
a E46 je priblizne to same ..takze ja bych to bral ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Když už prodejce tvrdí, že to má vadu tak nechápu, proč to nenechá opravit. Myslim že pro haška dělá servis AUTOHELP.
Předem upozorňuju, že Hašek přišel o licenci oficiálního distributora vzhledem k tomu jak se choval k zákazníkům atd. Ale to už je dávno, třeba se změnil. A servis Autohelp zrovna také nemá kladné reference.
Osobně bych to koupil pouze pokud by to bylo opravené.
Jináč 4x4 je fajn na celoroční ježdění a to za každého počasí.
( Ale subaru to není
)
Díly na 4x4 jsou dražší a nedělají se v druhovýrobě.
Předem upozorňuju, že Hašek přišel o licenci oficiálního distributora vzhledem k tomu jak se choval k zákazníkům atd. Ale to už je dávno, třeba se změnil. A servis Autohelp zrovna také nemá kladné reference.
Osobně bych to koupil pouze pokud by to bylo opravené.
Jináč 4x4 je fajn na celoroční ježdění a to za každého počasí.
( Ale subaru to není

Díly na 4x4 jsou dražší a nedělají se v druhovýrobě.
co je to za rok?
do toho aut abycjh rozhodne sel. samozrejme zalezi na cene a mnoha dasich okolnostech ale jak to popisujes zni to dobre.
jinak co se tyce subaru a bmw. mel jsem moznost jezdit obojim a muzu rici ze bmw vubec nezaostava. myslim si ze jezdit rally po sotoline stejne nebudes takze ani nemuzes poznat nejaky rozdil mezi 4x4 u bmw a treba u imprezi sti
s tim automatem nevim co muze byt ale zda se ze to bude nejaka nastelovatelna zalezitost.
do toho aut abycjh rozhodne sel. samozrejme zalezi na cene a mnoha dasich okolnostech ale jak to popisujes zni to dobre.
jinak co se tyce subaru a bmw. mel jsem moznost jezdit obojim a muzu rici ze bmw vubec nezaostava. myslim si ze jezdit rally po sotoline stejne nebudes takze ani nemuzes poznat nejaky rozdil mezi 4x4 u bmw a treba u imprezi sti

s tim automatem nevim co muze byt ale zda se ze to bude nejaka nastelovatelna zalezitost.
Miguel píše:Když už prodejce tvrdí, že to má vadu tak nechápu, proč to nenechá opravit. Myslim že pro haška dělá servis AUTOHELP.
Předem upozorňuju, že Hašek přišel o licenci oficiálního distributora vzhledem k tomu jak se choval k zákazníkům atd. Ale to už je dávno, třeba se změnil. A servis Autohelp zrovna také nemá kladné reference.
Osobně bych to koupil pouze pokud by to bylo opravené.
Jináč 4x4 je fajn na celoroční ježdění a to za každého počasí.
( Ale subaru to není)
Díly na 4x4 jsou dražší a nedělají se v druhovýrobě.
Diky za info, tohle auto je zatim jen jednim z kandidatu, pokud bych to bral tak bych opravu samozrejme vyzadoval, to je jasny. Prvnich 95kkm vypada v pohode, prohlidky vse ok, pak dovoz do cech a tady 2 roky provoz s tim ze inspekce jeste nebyla - coz vidim jako potencialni problem.
K dilum na 4x4 - je tam jeste nejaka dalsi odlisnost v aute krom toho vlastniho pohonu? Je tam nejaka napln, nehrozi problemy?
Co se tyka Autohelpu, tak 2 roky zpet si na ne znamy nestezoval, ale diky za upozorneni, proverim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
V podstatě kromě poloos a mezinápravového diferenciálu-které jsou navíc je to klasika. Jediný co mě ještě napadá je trošku jinak řešená přední náprava a má trošku širší kotoučové brzdy z toho plyne, že kola mají větší ET (47 až 50) - tudíž se asi špatně budou shánět jiné elektrony než origo BMW na 4x4, ale naštěstí pro tento model E46 se vyrábělo asi 35 různých typů kol narozdíl od mé E34 kde se dá použít pouze jeden typ.
A origo kola se vyráběli pouze 17 a 18 (palcová s tímto ET)..takže nepočítej, že tam dáš na zimu 16ctky v plechu páč i origo plecháče se dělali pouze 7JX17 ET47. (perlička: i nouzové dojížděcí kolo se dělalo v rozměru 3.50BX17 ET30)
To je asi vše co mě zatím napadá
A origo kola se vyráběli pouze 17 a 18 (palcová s tímto ET)..takže nepočítej, že tam dáš na zimu 16ctky v plechu páč i origo plecháče se dělali pouze 7JX17 ET47. (perlička: i nouzové dojížděcí kolo se dělalo v rozměru 3.50BX17 ET30)

To je asi vše co mě zatím napadá

Miguel píše:V podstatě kromě poloos a mezinápravového diferenciálu-které jsou navíc je to klasika. Jediný co mě ještě napadá je trošku jinak řešená přední náprava a má trošku širší kotoučové brzdy z toho plyne, že kola mají větší ET (47 až 50) - tudíž se asi špatně budou shánět jiné elektrony než origo BMW na 4x4, ale naštěstí pro tento model E46 se vyrábělo asi 35 různých typů kol narozdíl od mé E34 kde se dá použít pouze jeden typ.
A origo kola se vyráběli pouze 17 a 18 (palcová s tímto ET)..takže nepočítej, že tam dáš na zimu 16ctky v plechu páč i origo plecháče se dělali pouze 7JX17 ET47. (perlička: i nouzové dojížděcí kolo se dělalo v rozměru 3.50BX17 ET30)![]()
To je asi vše co mě zatím napadá
Hele ale ted tam jsou origo elektrony 16" , nepletes se? Vzhledem k tomu ze mam jednu fungl novou sadu 16" plechacu by me to "krapet" vadilo..