Zdravím dostalo se mi pod ruku BMW 316i e30 z roku 89. První závada je že z ničeho nic začal klepat motor na volnoběh ne ale ve výšších otáčkách to cvičí hodně... Další věc že když běhěm jízdy vyřadím tak mi auto chcípá...a v poslední řadě když doplním vodu v chladiči do rysky... tak mi ukazatel teploty vyletí nad 100 stupňů během ujetejch asi 500m a voda mi vrchrstne z chladiče pryč, termostat mi sepne dostane se to pod 100 a za dalších 500 m to udělá znova zkrátka pořád to vaří jak doga...Mám veškéré náhradní díly a zázemí na opravu těchto závad ale potřeboval bych vaší radu...Díky
Spíš asi ten termostat pač pumpa je poháněná rozvoďkem ne?? Mohlo by bejt něco ucpaný nějaká trubka,hadice nebo tak...ale co s tím neutrálem za jízdy a s tím klepáním...??
BMW316i píše:Spíš asi ten termostat pač pumpa je poháněná rozvoďkem ne?? Mohlo by bejt něco ucpaný nějaká trubka,hadice nebo tak...ale co s tím neutrálem za jízdy a s tím klepáním...??
pumpa je sic pohanena rozvodakem ale to nevylucuje to ze nemuze byt spatna