Chlapy tak mi přijde ,že se ptal jaké potřebuje díly na přestavbu ,aby měl ten svůj hybrid.Po pár vašich odpovědí přišel na to ,že je to nesmysl a už mu bylo trapné to uznat což nechápu.Na 99.99% ta přestavba neproběhne maximálně tak M3nárazníky a pěkný kola.Potom zjistí ,že nemá love a bude zase jeden compakt na prodej.Toď můj názor na toto téma.
Ano máš pravdu.Pokud se jedná o výměnu motoru,nebo nějakých jiných komponentů ,tak proti tomu nemůžu nic říct.Naopak ve spoustě případů se jeví např. výměna motoru jako to nejlepší řešení ,když víš ,že máš jinak auto ve 100% stavu.Jenže v tomto případě nejde pouze o motor ,ale o celkovou přestavbu u které nikdo dopředu nedokáže odhadnout výsledek.Já mám pouze zkušenost se stavbou motokár, což je proti této přestavbě úplná hračka.Nejde přeci o to všecky komponenty namontovat na karoserii,ale o to aby auto jako celek bylo správně vyváženo a odladěno ,prostě všechno fungovalo tak jak má.Samozřejmě také záleží k čemu je přestavba směřována(drifty,sprinty,okruh atd.) ,což zde není napsáno a proto to postrádá jakoukoliv logiku.V každém případě nevěřím tomu ,že se mu tato přestavba podaří zrealizovat.
Petris píše:Chlapy tak mi přijde ,že se ptal jaké potřebuje díly na přestavbu ,aby měl ten svůj hybrid.Po pár vašich odpovědí přišel na to ,že je to nesmysl a už mu bylo trapné to uznat což nechápu.Na 99.99% ta přestavba neproběhne maximálně tak M3nárazníky a pěkný kola.Potom zjistí ,že nemá love a bude zase jeden compakt na prodej.Toď můj názor na toto téma.
Nerad Ti to kazim,ale M3 naraznik-vlastne celej paket už mám,ale o to mi nejde! !A další compact na prodej na 99.99% asi taky nebude Snad to vyjde a do roka/dvou to bude ready..
jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
srle píše:jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
srle píše:jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
M3 E46 má litinový motor
nepopiram, jen matne vzpominam na to co jsem nekde cetl....
srle píše:jestli to udelas za 7000 euro tak se rad prijedu podivat!
je to kravina. skoro bych rekl, ze za ty prachy koupis dobrou e36 M3. jinak Mkovej motor z e46 je pry horsi nez ten z e36, protoze je snad z nejake slabsi slitiny a je hure laditelny. kdyz to ten z e36 je snad ocelovej a vydrzi vsechno. viz to turecke M3 e36, ktere a pres 1000 koni.
M3 E46 má litinový motor
nepopiram, jen matne vzpominam na to co jsem nekde cetl....
Tak compact ma podvozek ze Z4 ne z e30, ale podvozek z e30 se tam dá dat. Každopádně M3 z compacta cenu dělat nemá lepší tam dat 4,4i. Ale to je každýho věc. Jinak de udělat všechno záleží jak moc máš hlubokou kapsu a čas.