Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rallye Sumava aneb Bawo KAPUT :(

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od SpookyKT »

Caute chlapi,tak jsme dnes vyrazili s kamosem na rallye.Do Horazdovic pohodicka,pak se me chystal predject nejakej Ochcavista.Hrdost mi zavelela tak to ne :wink: preci se nenecham pokorit.A taky ze ne,ukazalo mu svou silu. :lol: Po te co to vzdal(odbocil,urcite umyslne)to prislo,teplota v cervenym 8O :evil:
Hmm,co se to stalo :?: Okamzite stavim,teplota zacla klesat,rikam si ufff Bawo bude v poho.Jedem dal... Jenze teplota po 500 metrech opet v cervenym,pruuuuussssseeerrrrr :evil: stavim, oteviram haupnu,kontrola chladice= zjisteni ze si trosku ufoukl...Rikam si treba jeste neni tak zle,tak volam kamose ze bych potreboval odtahnou(nechtel jsem chudaka Bawo trapit dalsim pokusem).Ok odtah byl zajisten.Z "dlouhe chvile" me napadlo kouknout na olej 8O :evil: :evil: seda emulze,voda v oleji... :cry: :cry:
Asi uz to bylo nacnuty,nebo je mozny aby pri cca. 2 vterinach kdy byl motor v cervenym,myslim otacky,sel do kytek :?:
Predpokladam ze zavada je nasledujici,v lepsim pripade foukly tesneni a v tom horsim rovnou praskla hlava.Je tak ?
Pokud je to tak,zajima me cena opravy samozrejme cca.
Chapu ze se tohle po netu blbe resi.Ale treba budou vase rady aspon trosku "pozitivni" v jistym slova smyslu.
A prosim zdrzte se komentaru jako nemel si mu davat apod. to mi opravdu moc nepomuze,stejne to vim.Zatim diky BMWfil Spooky :cry:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marten »

Kámoš tohle řešil a měl prasklou hlavu, za opravu dal komplet 8 tis. i se zavařením hlavy, materiálem i prací. Třeba budeš mít jen prasklý těsnění pod hlavou.
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od SpookyKT »

Marten píše:Kámoš tohle řešil a měl prasklou hlavu, za opravu dal komplet 8 tis. i se zavařením hlavy, materiálem i prací. Třeba budeš mít jen prasklý těsnění pod hlavou.


Pocitam s tou horsi variantou tzn. praskla hlava.Neni lepsi sehnat "novou" nez ji nechat varit ?
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Marten »

Záleží na tom v jakém stavu ta tvá hlava je. Kde a jak moc je prasklá (zda se dá vůbec zavařit).
Třeba už byla někdy dělaná. Pak bych možná popřemýšlel nad druhou.
Je potřeba zjistit ceny druhé hlavy a kolik by stála oprava staré atd...
Zajímalo by mne, jestli se motor nejdřív přehřeje a pak praskne hlava (nebo těsnění) nebo nejdřív něco praskne a pak se přehřeje...
Kolik to má najeto??
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od SpookyKT »

Mechanik mi na to jeste nekoukal,takze jsou vsechno spis moje dedukce.
Jinak nalitano ma 230tkm,pri tomhle poctu se da predpokladat ze to stoceny nebylo :)
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Marten »

Já bych teda zanechal filozofování a předal auto mechanikovi...
Co je to za rok?
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od SpookyKT »

konec 93.To je jasny ze pujde za mechosem....Ale vis jak,neda mi to se nezeptat ...
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marten »

Já mám auto rv. 92 a najeto 225 tis. Myslím si ale, že to je určitě stočený. Je celkem nereálný aby si někdo koupil auto a najel s ním jen tak málo. Ikdyž já mám kombi a ty kupé, ale stejně se mi to zdá málo pokud nemáš servisku.
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od JanK »

hlava praskne az když to uvaříš....proto jsou praskly hlavy..nekomu prdne chladic nebo nejaka hadice...jede..jede a nekouka na teplomer a pak uz je to cervenym a to je pozde..myslim ze te ceka jen tesneni
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od SpookyKT »

JanK píše:hlava praskne az když to uvaříš....proto jsou praskly hlavy..nekomu prdne chladic nebo nejaka hadice...jede..jede a nekouka na teplomer a pak uz je to cervenym a to je pozde..myslim ze te ceka jen tesneni


Ja to prave v cervenym mel :evil: vsiml jsem se az kdyz se rozsvitila kontrolka :evil: :evil:
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od JanK »

to by jeste mohlo byt v poho,protoze si zastavil a teplota sla dolu...shod ji a uvidis,ale jak rikam,šance že je to jen tesneni je velká...hlava vetsinou prdne nebo se zkrouti tim ze neco prdne a motor se ocitne uplne bez vody,ale v tvem pripade pocitam,ze se tim tesnenim neztratilo moc vody..nebo jo??
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Taky bych se přikláněl spíš k tomu těsnění. A když už to budeš mít dole, tak nech vyměnit i gufera na ventilech a nechat zabrousit sedla. A klidně pokud máš na to čas, vyleštit kanály :-)
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#13 Příspěvek od Marek-is »

a co je to vubec za auto :?: :idea:
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od SpookyKT »

Voda se neztratila skoro zadna,takze snad jen to tesneni,uvidime az to bude dole.
Jinak Speedy dik za tip,jeste te napada neco,kdyz uz bude hlava dole ?
Teda krome nejakejch radikalnich uprav :?: :wink:

to Marek-is koukni do podpisu a motor M50B25TU :wink:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Marten »

No když už ste se tak rozjeli s tou hlavou a budeš dělat sedla a gufera tak vyměň rovnou i hydroštely ať to máš v kupě. :wink:
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od RedBaron »

Marten píše:No když už ste se tak rozjeli s tou hlavou a budeš dělat sedla a gufera tak vyměň rovnou i hydroštely ať to máš v kupě. :wink:


Jasně. A pak radši rovnou novou převodovku nebo jiný auto :D

Pokud půjde vyměnit těsnění (u mýho mechoše komplet za 7 i s prací a přebroušením), tak bych do toho šel, pokud ne, tak bych dal radši jinej zdravej motor.
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od SpookyKT »

Pockej tim chces rict,ze nez vymenit tesneni,gufera a vylestit kanaly je lepsi sehnat jinej motor ?Pokud bych teda nedelal hydra.
To snad ne ?Myslel jsem ze foukly tesneni neni az "takovej pruser"...
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od RedBaron »

Nejde o žádnej velkej průser. Jde o to, že materiál a práce je drahá a když už se to dělá, tak mi řekni, kolik tě to všechno bude stát. Já ti pak řeknu, že takovej motor mi tady mechoš přehodí na dvoře za 12 i s prací z jinýho auta, zdravej originál málo jetej, takovej, že do něj nehrabal žádnej amatér krom robotů a lidí v Dingolfingu a druhej den jezdíš.
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Rubini »

Taky mam zkusenost s kolegou v praci. Mel stejnou zavadu jako ty (motor M20). Mel sem moznost za mirnej uplatek prebrousit hlavu. Jinak dost prace matros nakejch cca 3t v nakupce. Bohuzel jsme nedelali tlakovou zkousku. Kolega uz stejne vyhlizel novej motor. Hlava mela stejne prasklinu, jak se hnedka ukazalo. Rekl bych ze opravdu seriozni oprava praskle hlavy se vsim vsudy bude urco nad 8t.
Pro motor kolega jel k leta osvedcenymu vrakarovi do D. 300 ecek plus cesta. Dalsi prace s vymenou 1a1/2 dne ve dvou lidech pohodicka. Motor prede jak kocka. Ja bych uz vareny hlave moc neveril a urcite bych sel do komplet motoru s jasnejsi minulosti. Presne jak rika RedBaron. Budes to mit o nejakou tisku drazsi a urcite se to vyplati. A nejaky dily ze starsiho motoru se obcas hodi (altik, starter, posilovac, kompresor...). Vymeny motoru se neboj.
Ja uz se taky pomalu poohlizim. Mam presne to samy jako ty M50B25 s necitelnym stavem km :( .
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od SpookyKT »

Tak auto je od vcerejska u Mechose,jsme dohodnuty ze to rozebere a zjisti zavadu.Pak budu resit dal.Osobne se mi do "noveho motoru" moc nechce.Slapal jak hodinky a dovedu si predstavit kolik usili da sehnat DOBREJ motor ...Dam vedet jak jsem dopadl.
Odpovědět