
Z spodu je to rez jak mi říkal něco jak starej žigul (komplet natřel).
Zadní nápravě sportovní pera obě unavené jak horník po šichtě tak samo i přední tlumiče (výměna)
Na zadku i jakesi gumy prej hyn auto plavalo(výměna)
Zadní kotouče byli tenké jak hajzel papír (výměna + desky)
V předku výměna ovzdušňovaku zarezle až za nehet museli se servat(výměna + desky)
Brzdová kapalina jeden velký hnus jak chlust po 4denní akci(výměna)
Řemeny v motoru decentně popraskané při vypnutí motoru jasne zapiskani(výměna)
Kapkalo decentně servo (naštěstí jen výměna těsnění)
Olej samo výměna + ol.filter + pal.filter.
Po kompletní demontáži a montáži obou naprav se i volant vyrovnal, který byl původně decentně vychýlen. (následná geometrie)
No suma sumárum střik 20 000,-kč to spravil

Ale i mého mechanika na to jak to vypadá všude kolem překvapilo jak je na tom interiér a exteriér (mimo spodku) který je opravdu udržován a motor šlape jak Švícarské hodinky.
No z počátku po jeho výkladu jsem z toho neměl dobrej pocit a říkal jsem si co jsem to kupil, ale jak jsme to nakonec probrali celkově tak je vlastně vše co hořelo nové a motorově super, takže nakonec gut.
Ze spodu sice hodně zrezlé, ale nic prohnité a auto z jiného pohledu než z kanálu vypadá velice slušně. Lak jak new car.
No jen jsem si chtěl pobečet bo mi nezbylo ani na letní gumy a půjdu pro ně asi až v dubnu

Nevím je-li to u BMW rv.95 normál, ale bobečet jsem si musel

PS: není nad to podívat se pravdě do očí a vědět na čem člověk je

AHOJ