castro píše:ja si ted jezdil po meste a to dost svižně s 318iS za 10-10,5, jinak když se snažím a jezdím klobouka tak 8,5-9 po městě ale málo kdy se ocitnu v fakt velký zácpě.
Jestli máš to auto čerstvě tak tomu možná šlapeš víc než je uplně potřeba, zkus třeba na rovince pomalu ubírat nohu z plynu tak aby auto jelo stabilně konstantní rychlostí a uvidíš jak na ekonoměru ručička poleví, a takhle jezdi stále a když uvidíš že před tebou svítí červená, sundej nohu z plynu a nech tam kvalt dokud nedojedeš... prostě klasický úsporný ježdění.
Speedy píše:Jezdim po meste s 328 za 12-13litru, kombinovana 10. 320 bez vanosu by mohla jezdit za 9 kombinovanou. Tu lambadu bych nechal zkontrolovat jako prvni.
Ja myslim, ze ten 328 muze mit i mensi spotrebu jak ta 320 bez vanosu! Je to skvely motor!
Ja mam kombinaci 11,6 a to mi bord comp jeste trochu keca! Ale nemam mu to za zle, snazi se me chlacholit!
Kostik píše:Ono je mesto a mesto...neco jinyho se plouzit od semaforu k semaforu a neco je jezdit po malym meste, jak uz sem se tu zhadal s P-J.
Zapoměl jsi napsat, že ty za MĚSTO považuješ pouze Prahu a Brno....... Všechno ostaní pro tebe už města nejsou.
Nejak nejsem na tvy fakace uz zvedavej, takze si je setri pro nekoho jinyho ok? Mas neco k tematu nebo si sem hodil jen trapnej OT?
Tak si asi budeš muset zvyknout (mimochodem, použil jsem ho poprvé, takže ti asi už i slábne paměť).....
A k tématu to bylo. Upřesnil jsem co ty považuješ za město. Protože když jsem naspal, že jezdím po městě do 10l, tak jsi začal vyskakovat s tím, že je město a město a je rozdíl, jestli se město přejede za 5 minut. Na to jsem Ti napsal že je to po Ostravě.... Na to si reagoval svou oblíbenou frází o Praze a Brně....
hlavně teda si myslím, že to nemá cenu sledovat, protože pak se budeš zbytečně stresovat proč tobě to jezdí třeba za 12l a někomu jinýmu jenom za 10l . Já už jsem se na to taky vyprdl
kasli na to, ja mam tiez m50 ale vanos a mam 9,5 a to si rad slapnem na podlahu...obcas... hlavne ho netoc ked je studeny, tam to papa najviac a aj nicis cely motor..
m52 vanos e36 2.5 141kw mesto s lambadou v pr... 12-15 litru
ted nova lambada do 10,5 jinac dalka 8.1 a to jsem nejel klobouka .
Jinac Hlavne jezdi plynule.
plysakmartin píše:hlavně teda si myslím, že to nemá cenu sledovat, protože pak se budeš zbytečně stresovat proč tobě to jezdí třeba za 12l a někomu jinýmu jenom za 10l . Já už jsem se na to taky vyprdl
... a za kolik jsi teda jezdil?
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
plysakmartin píše:hlavně teda si myslím, že to nemá cenu sledovat, protože pak se budeš zbytečně stresovat proč tobě to jezdí třeba za 12l a někomu jinýmu jenom za 10l . Já už jsem se na to taky vyprdl
... a za kolik jsi teda jezdil?
Asi se na to vyprdl, protože to raději nechtěl vědět Já když míval Granadu 2,8 V6 karbec, to byla taky síla.. Po venku to bylo v pohodě, ale po městě to snad žralo i trávu okolo silnice Minimum po městě bylo 14, normál byl tak 15-16, když se tomu šlapalo po městě za krk, pak i 20 Tak jsem to taky raději přestal sledovat, páč bych si jinak musel sám nafackovat, že to ještě furt živím
dálnice při rychlosti 120 KM/h 9,2 LPG v benzínu by to bylo 7,7
město leden, únor, 12,7 LPG v benzínu by to bylo 11,2
-takže lehká noha, po městě krátké vzdálenosti
když spěchám a jedu s těžkou nohou po okrskový silnici, tak spotřeba je 13,4 LPG, v benzínu by to bylo 11,9. Někdy i víc.
spočítaný to mám přesně.Je to v normálu, nebo moc? Když jedu s hodně těžkou nohou okrsky a nebudu počítat město, tak je rozdíl 3,5 litrů na 100 Km.
Ja mam 320i rv92 v automatu a mam mesto cca 11-13 litrů ...Takze moje rada je, zvykni si...Me to trvalo taky déle si na tohle zvyknout ....Ale nadruhou stranu kdyz ted tady slysim kluky, tak si pro jistotu sjedu na tu diagnostiku skontrolovat lambdu a pak pisnu jestli si mam teda uz opravdu zvyknout, nebo sem do toho cele 2 roky lil vic béna zbytečně!!!!
Cuž, mám sedana 320i r.v.4/94 s vanosem M50 a jezdím pořád "za deset" a je jedno jestli jedu 200 nebo 20...to auto žere fprůměru furt stejně... prostě deset... nějaký desetinky tam sem se projeví třeba když jedu z Phy na Hradec po D11...pak to klesne tak na 9,5... prostě je to 6 hrnců a 2 litry objem...s tím nikdo nic nenadělá...
hoši myslíte že ten sportovní filtr opravdu šetří ??i to minimum ?? já teď koupil auto a byl tam hříbek, fungl novej, ale dostal jsem k tomu i origo airbox, tak jsem ho tam vrátil s novým filtrem...tak nevím jestli když motor dostává víc vzduchu jestli tomu comp automaticky neupravuje i množství benzínu ??a jestli vůbec tu směs nějak obohacuje...ví tu někdo o tom něco ??
pokud mas dobre odstinenej teplej vzduch, dostanes se na stejnou teplotu nasavaneho vzduchu A vetsi mnozstvi, tim i vic paliva (pokud uvazuju, ze slapes stejne hluboko na plyn) a vetsi vykon...
kdyz mas spatne odstinenej sport filtr, saje to horkej vzduch (malo molekul O2), registruje to cidlo teploty nasavaneho vzduchu, na to reaguje ŘJ (spolu se zpetnou vazbou pres lambdu) a upravi mnozstvi benalu (delka otevreni vstriku)... vysledkem je vyssi spotreba a nizsi vykon
ze dostanes vyssi vykon ze min benalu je nesmysl, musel bys zvysit efektivitu motoru, coz fakt neudelas (ok, muzes snizit pumpovaci ztraty tim filtrem, ale to je tak malej prinos, ze to nema realne smysl uvazovat)