Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953 Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov
#1
Příspěvek
od calif » ned 25.03.2007 11:05
zdravim, da se vubec nejak poznat jestli ten šestivál pod kapotou je 2,0 nebo 2,5 litru?? poznam to jinak nez tak ze si necham změřit výkon na brzdě?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244 Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od dsvatos » ned 25.03.2007 11:16
Nevím jestli podle vzhledu, ale podle kódu motoru určitě.. Se v tom svez a uvidíš.. Rozdíl mezi 320 a 325 je velkej..
Tomas8409
Registrovaný
Příspěvky: 1835 Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Hlohovec
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Tomas8409 » ned 25.03.2007 11:31
dsvatos píše: Nevím jestli podle vzhledu, ale podle kódu motoru určitě.. Se v tom svez a uvidíš .. Rozdíl mezi 320 a 325 je velkej..
Sory ale jestli nemůže porovnat a nikdy nejel v obou vozech 320,325... tak jsi mu dal radu jak sviňa
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244 Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od dsvatos » ned 25.03.2007 11:37
No to je pravda.. Ale když se v tom nikdy nesvezl, tak proč chce kupovat káru u které má podezření že je tam jinej motor než tam má být? A není problém to vyzkoušet, ne? Rozdíl ve zrychlení z nuly na 100 za 10 vteřin nebo 8 je dost podstatnej..
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231 Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od marthyn » ned 25.03.2007 11:39
Tomas8409 píše: dsvatos píše: Nevím jestli podle vzhledu, ale podle kódu motoru určitě.. Se v tom svez a uvidíš .. Rozdíl mezi 320 a 325 je velkej..
Sory ale jestli nemůže porovnat a nikdy nejel v obou vozech 320,325... tak jsi mu dal radu jak sviňa
Tak určitě už v nějakym dvoulitru jel, takže pokud neni uplně blbej - poznat by to mohl...
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953 Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov
#6
Příspěvek
od calif » ned 25.03.2007 12:05
jel sem ve dvou 325i ale ta druha se mi zda nejaka linejsi, šlo o to ze v te prvni sme jeli po silnici mezi obcema, druha jizda byla po necom co by se mohlo rovnat dalnici, zhruba stejna rychlost kolem 180, jenze ten prvni se mi zdal sviznejsi a to to byl sedan, tan druhej kosek bylo kupíno. tak nevim, v dvoulitru sem nejel. je mozny ze ten prvni se mi zdal sviznejsi prave proto ze sem jel velkou rychlosti po ouzky ceste lemovany stromama? navic sem tam nejaka zatacka?
jinak mi teda nezbyva nez verit papirum co?
patras
Čestný člen
Příspěvky: 7095 Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od patras » ned 25.03.2007 12:09
calif píše: zdravim, da se vubec nejak poznat jestli ten šestivál pod kapotou je 2,0 nebo 2,5 litru?? poznam to jinak nez tak ze si necham změřit výkon na brzdě?
hehe .. zaklad je treba podle vyfuku .. 320 ma jednu koncovku a 325 dve a cely vyfukovy system je zdvojeny ... a navic sory ale nepoznas snad 40ps pod kapotou rozdilu ??
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953 Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov
#8
Příspěvek
od calif » ned 25.03.2007 12:11
nemuzu poznat ten rozdil protoze ve dvoulitru sem nejel! fakt je ze u toho kupe byl vyfuk dost hlucnej, ale dvojitou koncovku mel, ackoliv teda vytazenou smerem nahoru. asi to nebyl origo vyfuk
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953 Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov
#9
Příspěvek
od calif » ned 25.03.2007 12:13
ale to ze 325i ma cely vyfukovy system zdvojeny mi pomohlo
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953 Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov
#10
Příspěvek
od calif » ned 25.03.2007 12:26
tak sem se dival na stranky s vyfukama, 320i sedan ma opravdu jednodilny koncovy dil vyfuku, ale 320i coupé ma také dvoudílný!!! stejne jako 325i
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953 Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov
#11
Příspěvek
od calif » ned 25.03.2007 13:14
takže 325i má kod motoru m50 b25 ví někdo kde to na motoru najdu??? je to někde vyražený nebo je to na štítku??? poradte
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728 Registrován: úte 02.03.2004 01:00
#12
Příspěvek
od paca » pon 26.03.2007 08:26
calif píše: takže 325i má kod motoru m50 b25 ví někdo kde to na motoru najdu??? je to někde vyražený nebo je to na štítku??? poradte
samo že vyražený na bloku, žádný štítek
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883 Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od Zave » pon 26.03.2007 08:56
spis mrkni na ten vyfuk
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549 Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od Spajky » pon 26.03.2007 16:10
Mrkni na VINko a pak zadej do ETK,ne?
Leda že by pak překuchal i motor a vše okolo
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728 Registrován: úte 02.03.2004 01:00
#15
Příspěvek
od paca » pon 26.03.2007 19:13
Spajky píše: Mrkni na VINko a pak zadej do ETK,ne?
Leda že by pak překuchal i motor a vše okolo
Nebo mu nějaké koně chcíply
Jawak
Člen Klubu
Příspěvky: 4103 Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:
#17
Příspěvek
od Jawak » pon 26.03.2007 21:06
320i má výfuk za katalyzátorem jen 1 ovánou trubku (není kulatá, ale oválná, stejně tak origo koncovka výfuku)
325i má výfuk za katalyzátorem i nadále dvojitý, origo koncovky má 2ks
Co jsem měřil je průměr váhy vzduchu, už si nepamatuju čísla, ale logicky je ta u 325i trošku větší