Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Skryté tlačítko
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Většinou se přerušuje drát k palivovýmu čerpadlu, takže auto vypadá, jako že funguje, ale jen nechce nastarrtovat.. Pokud bys přerušil hlavní drát (plus) do spínačky, může se to někde zkratnout a mohlo by bejt vymalovaný.. Tečou tam docela velký proudy.. A zadalší by nic nefungovalo a čorkař by automaticky natahoval jinej drát přímo z plusu baterky..
dsvatos píše:Většinou se přerušuje drát k palivovýmu čerpadlu, takže auto vypadá, jako že funguje, ale jen nechce nastarrtovat.. Pokud bys přerušil hlavní drát (plus) do spínačky, může se to někde zkratnout a mohlo by bejt vymalovaný.. Tečou tam docela velký proudy.. A zadalší by nic nefungovalo a čorkař by automaticky natahoval jinej drát přímo z plusu baterky..
A nevíš kerý to je drát?
yard píše:přeruš přívod šťávy do palivového čerpadla....je pod zadníma sedačkama dráty před levým deklem (za spolujezdcem) silný hnědý drát...dle E-46 coupe tedy...
Jo tenhle tam je a ještě další dva ale stejně silný jsou jen dva hnědý a hnědo zelený(jsou na stejném konektoru), ale tahat dráty až zezadu pod plastama, není jednodušší od relé? nebo někde po cestě? Tlačítko mám u řidiče, tedy počítám s ním )))
nic ve zlim chalapi ...ale ja bych to resil cez rele nebo dva ..spinat velky proud jen tajnym prepinacom je dost aj risk bych rekl ....
rele na vodic 15 od spinace (cerny by mnel byti a spinal bych ho tlacitkom ) pak by ostalo rele zopnute a zopinalo jine ktrym spinate nieco co chcete ...kdyz pak vypnete motor ..zas je mrtvo ... a tlacitkom spinas tak 100 mA pro rele ..coz je OK ...
Jinak mam vela systemu ..kdyby mnel nekdo zajem i s montazi ... staci napsat ..dohodnem se ... su to logicke veci riadene atmelom ... a su aj ine moznosti nez len tlacitko a viac fazove ...
jordeeman23@yahoo.com
rele na vodic 15 od spinace (cerny by mnel byti a spinal bych ho tlacitkom ) pak by ostalo rele zopnute a zopinalo jine ktrym spinate nieco co chcete ...kdyz pak vypnete motor ..zas je mrtvo ... a tlacitkom spinas tak 100 mA pro rele ..coz je OK ...
Jinak mam vela systemu ..kdyby mnel nekdo zajem i s montazi ... staci napsat ..dohodnem se ... su to logicke veci riadene atmelom ... a su aj ine moznosti nez len tlacitko a viac fazove ...
jordeeman23@yahoo.com
nic ve zlým....ale funguje to ...dělám to u každýho auta co jsem měl, vždy čerpadlo a samo že tam nedávám drátek z dětského vláčku a vypínač na hovno.........pokud to vypínáš na noc když chceš mít prostě jistotu že s tím nikdo neodjede tak samo že ten vypínač přepneš stejně když je drát bez šťávy(po vypnutí klíčku)...to nefunguje jako chcípák...
nechápu co je na tom špatně...kdyžtak mě oprav jsem jen amatér...koudelka


