Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rada při koupi E36 325tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#1 Příspěvek od Tompo »

Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji
Demarco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pát 29.09.2006 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Demarco »

Tompo píše:Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji


len citujem:
potíže nastávají u motorů s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca 15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava, okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#3 Příspěvek od marek26 »

Demarco píše:
Tompo píše:Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji


len citujem:
potíže nastávají u motorů s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca 15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava, okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo

s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od bmwfil »

s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus


Jenomže podobný moudro jde vyřknout prakticky na jakýkoli motor jakékoli značky.... Nikde ještě nevyrobili nic dlouhodobě bezchybně fungujícího :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

marek26 píše:
Demarco píše:
Tompo píše:Chlapi, určitě se to tu řešilo x-krát, ale, prosím, chtěl bych tento model, a tak prosím poraďte na co dt bacha všeobecně u těchto aut, čím trpí, atd.... nebo alespoň odkaz, kde se toto téma řešilo...děkuji


len citujem:
potíže nastávají u motorů s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca 15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava, okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo

s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus


ti vytočím studenej motor do omezovače, chvilku ho tam podržím a pak se budem bavit jo? :)
bleifrei
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 25.07.2006 00:00
Bydliště: Nitra, SK

#6 Příspěvek od bleifrei »

marek26 píše:s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus


ze si radsej nebol ticho...pre 318tds (ktore mas asi ty) o tom cerpadle samozrejme plati tiez, tym padom sa tiez vozis v humuse? a ak to budes tocit za studena tak ti tiez skor ci neskor hlava odide...a uz vobec nechapem ako mozes o nejakom bmw napisat ze je to humus, prave na bmw klub-e.

k podobnym duchaplnym prispevkom sa nevyjadrujem, ale toto mi uz fakt nedalo.
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#7 Příspěvek od marek26 »

jarax jak si to myslel? ja som to myslel v dobrom ze mi sme mali tds s 200t km a turbo islo pekne, ani kuska dymu, to auto chytalo dobre.
a vytacat motor 5s po nastartovani nad 3000 ot. to normalny clovek nerobi
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#8 Příspěvek od marek26 »

bleifrei píše:
marek26 píše:s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus


ze si radsej nebol ticho...pre 318tds (ktore mas asi ty) o tom cerpadle samozrejme plati tiez, tym padom sa tiez vozis v humuse? a ak to budes tocit za studena tak ti tiez skor ci neskor hlava odide...a uz vobec nechapem ako mozes o nejakom bmw napisat ze je to humus, prave na bmw klub-e.

k podobnym duchaplnym prispevkom sa nevyjadrujem, ale toto mi uz fakt nedalo.

jasne ze to je dobry voz to som chcel povedat :roll: lenze tymito pismenami sa to niekedy debilne chape, lepsie je to nazivo vedla seba.
sam mam tds takze urcite som tym nemyslel to co sa tym myslelo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

marek26 píše:
bleifrei píše:
marek26 píše:s toho mi vychadza ze 2,5 tds je humus


ze si radsej nebol ticho...pre 318tds (ktore mas asi ty) o tom cerpadle samozrejme plati tiez, tym padom sa tiez vozis v humuse? a ak to budes tocit za studena tak ti tiez skor ci neskor hlava odide...a uz vobec nechapem ako mozes o nejakom bmw napisat ze je to humus, prave na bmw klub-e.

k podobnym duchaplnym prispevkom sa nevyjadrujem, ale toto mi uz fakt nedalo.

jasne ze to je dobry voz to som chcel povedat :roll: lenze tymito pismenami sa to niekedy debilne chape, lepsie je to nazivo vedla seba.
sam mam tds takze urcite som tym nemyslel to co sa tym myslelo.



napsal si to tak jako bys na to nejvíc nadával :)
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#10 Příspěvek od marek26 »

su to strojovne,
tez som to mohol inac napisat :lol:
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#11 Příspěvek od FrajerT »

No tak hoši, už tu konečne prestaňte riešiť, kto tu čo ako myslel a nemyslel a že myslel, že nemyslel a podobne a napíšte niečo konštruktívne. Ja tvrdím, že 2,5TDS je super motor s obrovskou životnosťou, len musí mať, čo potrebuje. Takže keď nájdeš dobrý kus po človeku, ktorý s k tomu správal ako-tak slušne, tak by som z toho obavy nemal. A pri najhoršom to, či je prasknutá hlava/tesnenie a ako to chytá za tepla a za studena a či turbo fachčí tak ako má zistíš aj na skúšobnej jazde. Takže suma sumárum - auto odporúčam, treba len prizvať niekoho znalého a nekupovať prvý kus, čo nájdeš... :wink:
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od gyrous »

Co bys rád čet, jaký je rozdíl od ostatních dieslů, nebo porovnání od benzína? Měls nebo máš baworáka?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#13 Příspěvek od Tompo »

Zkratka ano, ci ne..... Mam moznost 97 saloon, ale odchazi naftove cerpadlo, za jakou polozku lze tento problem vyresit?
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Bajzik »

TD/S trpí na hlavy ALE LIDSKÝ!
výborný motor s dlouhou živosností, možná by si mnozí kritikové měli uvědomit stáří tohoto motoru a neporovnávat s dnešními naftami, ještě dnes mu můžou mnohé značky závidět ale těžko někomu radit.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#15 Příspěvek od Tompo »

JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

Tompo píše:Co řkáte na tento kousek? http://www.mobile.de/SIDorp4DRbA8cVLzjA ... 255352755&


to je jakejsi tuning, buh vi jak se s tim jezdilo, v německu bych hledal radši "seriovy" auto s dobrou vybavou ale těžko říct.
Odpovědět