Ahoj...Mam 36ku,iSo a kdyz mi auto stoji a bezi na volnobeh a vytocim na hlave vicko na olej,tak poklesnou otacky,vratim ho zpet a otacky se opet vyrovnaji...Proc?Je neco spatne nebo to tak ma byt?
Mně to na 320i M52 dělá taky,když sem zkoušel popojet,tak mi to dokonce chcíplo když sem nepřidal plyn...prej by to dělat nemělo. Jinak s motorem nemám žádný potíže,tak to neřešim,jezdim s víčkem
Hanz318iS píše:Ahoj...Mam 36ku,iSo a kdyz mi auto stoji a bezi na volnobeh a vytocim na hlave vicko na olej,tak poklesnou otacky,vratim ho zpet a otacky se opet vyrovnaji...Proc?Je neco spatne nebo to tak ma byt?
Já si myslím že je to vpořádku....špatně je když ti tam vzniká přetlak.tzn. když ti z tama fouká. To ti pak kompres utíká přes pístní krožky do bloku a pak do hlavy....
mělo by to být normální, zkus se zeptat JAWAKa, ten tomu hoví..
Já se ho na to taky ptal minulej rok na MORDU..
Ale myslím že se tady najde hodně lidí znalých tento jev..
Já si ho šikovně položil na víko motoru a ono spadlo pod auto,tak sem musel couvnout,na volnoběh otáčky lítaly 250-1000,přidal sem plyn,fpohodě sem si couvnul,ubral plyn zpět na volnoběh a chcíplo to,toť vše..pak sem zavřel víko,fpohodě nastartoval,otáčky úplně OK 600otáček stabilně,popojel a bylo
Peppo píše:otazka: Naco tocis vickom oleje pri nastarovanom motore? resp. preco vobec tocis tym vickom??
No vcera kdyz jsem to nabizel,to prohlizel jeden chlapek a tohle udelal pri volnobehu...Rikal,ze tohle nesmi delat,ze je ten motor respektive krouzky v haji a ze se ten motor zacne srat nebo nak tak to rikal...Tak me to docela vylekalo a radsi se tady zeptam zkusenejch borcu ze?
je to normalni,protoze se tam ridi vlnobeh obtokem vzduchu a kdyz otevrete vicka tak se dostane vzduch za skrtici klapku a nejde prez vahu vzduchu. Dostane se tam hadici jak je u toho vicka. Odsavani par od klikovk.