Mad_Noodle píše:patras: pokud chces slovickarit, tak ano,pri klidne jizde mozna i sedm proto jsem psal DO osmi litru. BC tam neni, vychazim z pomeru najete km/ubytek paliva v nadrzi +/-
Kolik najedes na pul nadrze?
na půl nádrže? (jak to prosimtě poznáš? )
mě se celkem klidnou jízdou dařilo na nádrž najet 800km, jednou dokonce něco přes 900, ale byl strašnej klobouk
to bude určitě přesnej výpočet si spočítej pokud by ses sekl byť třeba jen o 1-2L v nádži podle tý tvý ručičky kolik by ti pak vyšla výsledná spotřeba uplně bych na tu ručičku nespoléhal...
castro píše:to bude určitě přesnej výpočet si spočítej pokud by ses sekl byť třeba jen o 1-2L v nádži podle tý tvý ručičky kolik by ti pak vyšla výsledná spotřeba uplně bych na tu ručičku nespoléhal...
Zatim sme spotrebu nepocitali protoze to moc dobre nejde (malinkrej problemek) takze cekame
Tak zítra se konečně dostanu ke svýmu mechanikovi, tak snad vykoumáme, kde je problém jak s tím vytáčením, tak s tim zblázněným tachometrem No a pak už hurá na STK (snad projdu) a přihlásit....
Tak tachometr zřejmě blbne kvůli vadnýmu čidlu na differu, poradí mi někdo kde a za kolik tuhle věc sehnat (v nějakym autorizovaným servisu to zřejmě mít budou,ale zajímá mě jestli to seženu i jinde)?
Druhej problém se snad zjistí přes diagnostiku....
Bracha s tim jde zitra na technickou tak sem zvedav jestli to prihlaseni projde...jinak hodne stesti...Tyhle cidla se myslim daj z druhovyroby treba elit, AK...
Tak na Auto Kelly i v Elitu jsem našel jen to čidlo otáček (který by údajně mohlo způsobovat ten problém s vytočením motoru) ale to čidlo na differu ne.... No nic zkusim se do konce tejdne dostat do Autecu
Tak pár aktualit: auto stále nemá STK, tudíž ani CZ papíry, protože i po výměně čidla tachometru ten tachometr dělá hovadiny stejný jako před výměnou. Takže otázka zní- je mi někdo schopnej říct jestli s tím projdu na STK?
Jinak problém s vytáčením taky přetrvává, protože to bude chtít diagnostiku a jezdit s autem bez STK nějakejch 20km do servisu je docela risk- přecejen ,,nezpůsobilé" vozidlo že....
Mad_Noodle píše:Vcera jsme privezli z Dojclandu s M3maniacem iSo, objevil se problem ze na ctyrku petku se mezi 3500-4000ot./min jakoby prerusi privod paliva (proste to cukne a prestane to dal tocit (i ukazatel okamzity spotreby spadne v tu chvili na nulu). Celkove mi prijde ze to auto je linejsi nez by melo byt. Nevi nekdo kde by mohla byt chyba?Co treba palivovej filtr?
PS:motor bezi nadherne v klidu a potichu,spotreba pri klidny jizde (jinak ses tim nedalo) do 8l/100km, teplota ok....
mě to dělá to samí.az přjdes čím to je, tak dej vědět
Dneska jsem to byl projet (konečně mám CZ doklady), a je to jak kdyby byl speed limiter na 130ti (cca,nefunguje tacho), na trojku čtyřku pětku udělám prostě jen tuhle rychlost a dál se to ,,zastaví". Je možný aby tam byl takhle nízko omezovač?
Mad_Noodle píše:Dneska jsem to byl projet (konečně mám CZ doklady), a je to jak kdyby byl speed limiter na 130ti (cca,nefunguje tacho), na trojku čtyřku pětku udělám prostě jen tuhle rychlost a dál se to ,,zastaví". Je možný aby tam byl takhle nízko omezovač?
pokud si s tím u vás nikdo nebude vědět rady tak to dovez ke mě ať se to vyřeší...chce to jen šikovného mechoše....