Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Help:klima
Zdravim
jsem tu novy a hned s dotazem.Poridil jsem si E36 325i rv94 s dvouzonovou manualni klimou.
Ted k problemu.Kdyz jsem auto od majitele bral ujistoval me,ze mu jeste minuly rok na podzim fungovala,ale s autem jezdil opravdu minimalne asi tak jednou za 2 mesice.Co rekl tak byla pravda,takze nevidim duvod mu neverit.
Auto jsem teda vzal s tim ze klimu necham jen doplnit.Dnes jsem byl na doplneni media a ihned po pripojeni na jejich testr mi rekl,ze klima je uplne plna a ze nema co doplnovat.
Problem je v tom,ze kdyz stisknu tlacitko klimy,tak se jen rozsviti do zelena jinak nic jineho.
Nezapne ani kompresor ani vetrak,jako kdyby proste do toho nesla stava.
Nevite nebo nesetkali jste se s tim?Nevim kde zacit,hodilo by se i elektricke schema klimy popr. jestli by to mohlo byt nejakym relem nebo tak.Za tyden mam jet s zenou a detmi do Italie,takze jsem z toho nervozni.
Predem dik za odpovedi.Roman K.
jsem tu novy a hned s dotazem.Poridil jsem si E36 325i rv94 s dvouzonovou manualni klimou.
Ted k problemu.Kdyz jsem auto od majitele bral ujistoval me,ze mu jeste minuly rok na podzim fungovala,ale s autem jezdil opravdu minimalne asi tak jednou za 2 mesice.Co rekl tak byla pravda,takze nevidim duvod mu neverit.
Auto jsem teda vzal s tim ze klimu necham jen doplnit.Dnes jsem byl na doplneni media a ihned po pripojeni na jejich testr mi rekl,ze klima je uplne plna a ze nema co doplnovat.
Problem je v tom,ze kdyz stisknu tlacitko klimy,tak se jen rozsviti do zelena jinak nic jineho.
Nezapne ani kompresor ani vetrak,jako kdyby proste do toho nesla stava.
Nevite nebo nesetkali jste se s tim?Nevim kde zacit,hodilo by se i elektricke schema klimy popr. jestli by to mohlo byt nejakym relem nebo tak.Za tyden mam jet s zenou a detmi do Italie,takze jsem z toho nervozni.
Predem dik za odpovedi.Roman K.
No ja akorat nevim.
Plnil mi to chladnickar,takze do klim videl spis jen tak okrajove mozna trochu lepe a rikal,ze pokud nespina ani kompresor a ani vetrak,tak ze mam hledat chybu v elektrice jako rele,pojistky popr. vypinac.
Po stisknuti tlacitka se akorat rozsviti zelena dioda,ale jinak se to vubec neprojevi,zadne cvaknuti,proste zadny zvuk ktery by byl navic oproti klasickemu topeni.
Proste bych nerad neco koupil a potom zjistil,ze to nebylo tim.
Meli jste opravdu stejny problem?Proste klima je mrtva
Diky za odpovedi.
Plnil mi to chladnickar,takze do klim videl spis jen tak okrajove mozna trochu lepe a rikal,ze pokud nespina ani kompresor a ani vetrak,tak ze mam hledat chybu v elektrice jako rele,pojistky popr. vypinac.
Po stisknuti tlacitka se akorat rozsviti zelena dioda,ale jinak se to vubec neprojevi,zadne cvaknuti,proste zadny zvuk ktery by byl navic oproti klasickemu topeni.
Proste bych nerad neco koupil a potom zjistil,ze to nebylo tim.
Meli jste opravdu stejny problem?Proste klima je mrtva

Diky za odpovedi.
ad dargon) Kondik v digipanelu plati jen pro digiklimu
ad spojka) tak ta jde vymenit na nekterych typech kompresoru
ad vetrak) tak ten spina, kdyz kompresor natlakuje okruh klimy tak, ze stoupne teplota chladiva a musi tedy zacit chladit.
Takze bych zacal resit, proc nespina kompresor. jako prvni zjisti, jeslti jde do nej prou. Vypoj konektor a pripichni na nej voltmert a mer, jeslti je na nem 12V pri zapnuti. Pokud ano, mas spalenou spojku. Pokud ne, mas problem s elektrikou.
Zmer to a pak dej vedet vysledek, podle toho budem pokracovat.

ad spojka) tak ta jde vymenit na nekterych typech kompresoru
ad vetrak) tak ten spina, kdyz kompresor natlakuje okruh klimy tak, ze stoupne teplota chladiva a musi tedy zacit chladit.
Takze bych zacal resit, proc nespina kompresor. jako prvni zjisti, jeslti jde do nej prou. Vypoj konektor a pripichni na nej voltmert a mer, jeslti je na nem 12V pri zapnuti. Pokud ano, mas spalenou spojku. Pokud ne, mas problem s elektrikou.
Zmer to a pak dej vedet vysledek, podle toho budem pokracovat.
Tak VYRESENO
Kvuli tomu,ze jsem o vikendu sundaval masku a predni svetlomety kvuli oprave kabelaze apod...,tak jsem si rekl,ze bych se mohl podivat i na tu klimu.
Byla to nahoda a skoro hned prvni konektor,ktery jsem chtel merit,mel zaoxidovany jeden drat a byl da se rict upadly.
Ale neprikladal jsem tomu nejakou velkou pozornost,protoze se mi zdal ten kabel dost slaby prurezem a rikal jsem si,ze by byla blbost aby kvuli tokovemu kabliku nesel ani vetrak ani kompresor.Ale i tak jsem to zkusil procinovat a popajet,zkusil jsem nastartovat a zmacknul jsem tlacitko klimy a hned se rozbehl vetrak i kompresor.
Mel jsem takovou radost,ze jsem si pred barakem asi jeste pul hodiny po tom zpival.
Jinak jsem zjistil,ze snad kazdy konektor,ktery tam mam,ma draty skoro na vlasku a takhle to bylo uz i u jinych E36,takze se mi zda,ze ty konektory stoji za prd.Resil uz nekdo jestli se konektory k blinkrum,mlhovkam atd.... koupit i s kabelem nebo jak to vyresit?

Kvuli tomu,ze jsem o vikendu sundaval masku a predni svetlomety kvuli oprave kabelaze apod...,tak jsem si rekl,ze bych se mohl podivat i na tu klimu.
Byla to nahoda a skoro hned prvni konektor,ktery jsem chtel merit,mel zaoxidovany jeden drat a byl da se rict upadly.
Ale neprikladal jsem tomu nejakou velkou pozornost,protoze se mi zdal ten kabel dost slaby prurezem a rikal jsem si,ze by byla blbost aby kvuli tokovemu kabliku nesel ani vetrak ani kompresor.Ale i tak jsem to zkusil procinovat a popajet,zkusil jsem nastartovat a zmacknul jsem tlacitko klimy a hned se rozbehl vetrak i kompresor.
Mel jsem takovou radost,ze jsem si pred barakem asi jeste pul hodiny po tom zpival.
Jinak jsem zjistil,ze snad kazdy konektor,ktery tam mam,ma draty skoro na vlasku a takhle to bylo uz i u jinych E36,takze se mi zda,ze ty konektory stoji za prd.Resil uz nekdo jestli se konektory k blinkrum,mlhovkam atd.... koupit i s kabelem nebo jak to vyresit?