Zdarek,
mám na autě problém se stálým oběrem když auto stojí /bez klíčku v zapalování/ má odběr okolo 1,7A - přes noc to vycucalo baterku na 3V :-/ Dělá to z ničeho nic, předtím žádný problém nebyl a ani sem nějel žádnou dlouhou trasu nebo tak něco...
Nevíte někdo čím by to mohlo být, případně co přesně se skrývá pod pojistkou Sekundarluftpumpe - představil bych si nějakou vývěvu, nebo tak něco...
Díky za tipy
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Velký oběr přes pojistku Sekundarluftpumpe
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Nepíšeš, co je to za auto, takže u E46 to vypadá takhle : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50Petous píše:Nevíte někdo čím by to mohlo být, případně co přesně se skrývá pod pojistkou Sekundarluftpumpe - představil bych si nějakou vývěvu, nebo tak něco...
Je to takový větráček, (turbínka), která po nastartování studeného motoru fouká vzduch přímo do výfukového potrubí a tím "vylepšuje" složení výfukových plynů. Jak se motor trošku ohřeje, vypíná se. Takže při studeném motoru jde přes kontakty relé proud do větráčku. Po zahřátí teplotní čidlo způsobí odepnutí relé a větráček se zastaví. To relé je pod napětím i při vypnutém klíčku. Tam hledej chybu. Podle mne bude spečené to relátko.
starML píše:Vytáhni to relé z patice. Pokud to má i teď odběr, tak může být propálená a zuhelnatělá ta patice relé nebo se ty dráty někde od relé k pojistce zkratují - hledej tam. Protože se někde něco hřeje, mohlo by to i zahořet. Takže tam tu pojistku nedávej, dokud nenajdeš chybu.
Jo to relé sem zkoušel vytáhnout ale nemělo to žádný efekt - odběr byl furt stejnej. Zkusim proměřit tu patici - díky za tip