
A jeste otazecka:neni mozny aby se olej dostaval i do spalovaciho prostoru!?

milo píše:- srouby tam muzou byt i klasicke i torxy, je ale vice pravdepodobne ze budou torxy. vyrobce urcuje po kazde demontazi jejich vymenu. neni to az tak drahe - na 4val by mohla byt origo sada za 500-600
- tloustka tesneni - tenke davas, pokud hlavu nebrousis, hrubsi das po prebrouseni, brousit nemusis, ale urcite nic nezkazis kdyz jo, pokud to delas, tak at je to poradne
- fridex - kup original chladici kapalinu v BMW, je bezkonkurencne nejlevnejsi (litr a pul okolo 140 kc) a dle vyrobce nejvhodnejsi. nekdy maji ale tendenci ti i v origo servisu nacpat xkrat drazsi castrol, trvej na svem![]()
- utahovaci momenty bohuzel netusim, na M20 jsem se ridil podle knihy "Jak na to" a auto jezdi doted ...
- odvzdusneni ti neporadim, kazdy motor to ma jinak, ale pravdepodobne na krytu termostatu bude odvzdusnovak a mozna i dalsi na chladici/expanzce
Tomas8409 píše:Brody píše:Proc!?Jen potrebuju zjistit nez to rozeberu jaky tam sou hlavy sroubu!Jestli tam nejsou nejaky specialni!A potom utahovaci momenty!Jinak v pohode!Tak vyucenej sem automechanik a strejc taky neco dovede,kdyz uz zhruba 35let dela auta!
tak to bys nás měl školit chlape.