Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Palivová nádrž u sedanu e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#1 Příspěvek od michal09 »

Ahoj, ahoj, ahoj 8) Prosíím vás nemáte někdo nějakej obrázek nebo tušení, jak vypadá a jak je tvarovaná palivová nádrž u e36ky a kde je v ní čídlo (snímač) na stav paliva? konkrétně 318, sedan ,r.94. Chci zjistit, kam se mi "schovává" benzín před čidlem....

Díky díky díky 8)
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#3 Příspěvek od michal09 »

Díky :wink:
První dva obrázky jsem našel taky na netu, ale jinak jsem hledal asi 20min a nic. Právě jelikož si to medokážu dost dobře předstvit, tak z těhle obrázků toho moc nevyčtu... Pokud je nádrž rozložená mezi zadníma kolama a sedačka, tak kde je to čidlo.... Mě se ztratí při stání do kopce nebo do nějaké šikminy třeba 5l benzínu (pdle ukazatele), ale i když se dostanu s autem na rovinu, i po nějaký době se mi ztracenejch 5l na budíku neobjeví... :( Prostě někam zateče a už nevyteče... O to mi jde... A nádrž mi nikde neteče 8)
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od JanK »

no..tak to je hovadina...bud tece a nebo netece a je to jenom tvuj dojem.. 8)
kark
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 18.05.2007 00:00

#5 Příspěvek od kark »

Nie je to hovadina, mal som to isté, už sme to tu riešili jednoducho večer mi ukazovalo presne pol nádrže a pri parkovaní v kopci mi ráno ukazovalo pod polovicou.
On ten benzín tam je len plavák ho nezachytí, lebo nieje prečerpaný naspäť do druhej polky ani keď sa dostaneš naspäť na rovinu. Prečerpá ho až po chvíli ale to už nezbadáš lebo jazdíš.

Ja som to vyriešil tak, že som prestal parkovať v kopci :lol: . Ináč myslím že sa to tu ani nevyriešilo.
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od JanK »

jojo,souhlasim,jen pisu,zez se ten benzin nikam nemuze ztratit...
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hanzik »

Nazdar chlapi nejsem sice odborník ale podle některejch obrázku se mi zdá že ty plováky (čidla) jsou dva!V obou částech nádrže jedno.Takže se mi zdá nereálné aby to palivo zateklo jinam kde nejde změřit.To jak jsem viděl jak je umístěný ten plovák tak předpokládám že paliva ukazovalo méně když stojíte v kopci čumákem dopředu.Myslím že tenhle problém, by se dal vyřešít jednoduše tím že zmiňovaná čidla natočíte tak aby měřily stav paliva uprostřed nádrže a né na okraji.Rozeberte si to a uvidíte sami.
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#8 Příspěvek od michal09 »

hanzik píše: Rozeberte si to a uvidíte sami.


No to je docela chytrý, ale absolutně se do toho nechci pouštět, zaprvý na to nemám čas, zadruhý vůbec nevim jak na to a zatřetí nevim jestli bych to sbastlil do původního stavu... Nejsem mechanik a ani nemám na to prostory :wink:

Kark: :D např. práci mám v jednom kuwa kopci 8) Já se tomu neubráním... Jinak jsem si všiml, že pokud mám víc jak půl nadrže, tak ukazatel paliva ukazuje furt stejně ať stojim v kopci, nebo ne. Ale pokud mám benálu pod půlkou, stává se to víceméňě skoro pokaždý, jednou míň, jednou víc... Podotýkám že stávám čumákem nahoru, protože před prací je to jednosměrka...

JanK: Neni to hovadina, fakt ne! A psal jsem, že se benzín schovává(někam, kde jo čidlo nevidí), né že uniká nebo se ztrácí bůh ví kam 8)
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#9 Příspěvek od error-motohanz »

no ty blaho v cem je teda problem? :lol: tohleto snad dela kazdy auto prece. jsou tam plovaky dva a ty samozrejme kdy jses v kopci tak hladina klesne nebo stoupne, pak se to srovna, stejne je to s olejem v motoru kdyz ses v kopci...VYPADA TO ZE TAM ZADNEJ NEMAS... :idea: :lol: chlapy myslim ze uz resite veci Kocourkovske... :wink:
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#10 Příspěvek od michal09 »

error-motohanz píše:no ty blaho v cem je teda problem? :lol: tohleto snad dela kazdy auto prece. jsou tam plovaky dva a ty samozrejme kdy jses v kopci tak hladina klesne nebo stoupne, pak se to srovna, stejne je to s olejem v motoru kdyz ses v kopci...VYPADA TO ZE TAM ZADNEJ NEMAS... :idea: :lol: chlapy myslim ze uz resite veci Kocourkovske... :wink:


Ano , každý auto dělá to že v kopci hladina klesne a pak na rovině se to srovná. To je jasný, ale mě se ta hladinka nesrovná, je tam prostě místo, kam benzín v kopci nateče a pak už nevyteče :D , jak prosté... Mě napadl takovej debilní příklad :wink: Máš úplně klasickej průhlednej zapalovač, kde máš kapalinu rozdělenou přepážkou, pokud zapalovač nakloníš, tak přes přepážku se kapalina odleje z jedné strany na druhou, ale když zapalovač vrátíš do původní polohy, kapalina se zpět nepřeleje :wink: No a to je jak s mojí nádrží... :lol:
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#11 Příspěvek od error-motohanz »

tak ti nefacha ten druhej plovak, napr. spinave kontakty...
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#12 Příspěvek od michal09 »

error-motohanz píše:tak ti nefacha ten druhej plovak, napr. spinave kontakty...


no to ist možné, proto se ptám čéče :lol:
kark
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 18.05.2007 00:00

#13 Příspěvek od kark »

Já myslím že ako príklad so zapalovačom to bol dobrý ale v nádrži je aj čerpadlo ktoré ten benzín prečerpáva do tej prvej polky teda aspoň myslím. Já som parkoval tiež čumákom hore.
A nie su náhodov v nádrži aj nejaké prepážky ako keď ideš vzákrute aby sa neprelieval s jednej stany na druhú, alebo keď stojíš v kopci aby sa nezlial od čerpadla na inú stranu? Možno ten benzín zostáva v nejakej prepážke a vytiečie až keď si dlhšie na rovine, ale to len moja neodborná teória, nikdy som nádrž nerozrezával.
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#14 Příspěvek od sanchezer »

nehledej chybu ve stavbě vany...leda bys jí prorazil aspoň z jedný strany!!spíš budeš mít nějakej problém v elektrice...nebo se ti zasekává plovák!!mam k nádržím pro bmw hodně blízko...tak pochybuju že by ti benzín někam zatekl a tam zůstal!!!nebo jen jestli možná v autě nemáš "ropáka" kterej chlastá palivo!!!
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#15 Příspěvek od michal09 »

Vanu jsem rozhodně neprorazil, o tom bych věděl. Ten plovák, nebo ta elektrika by to mohla být, pokud v nádrži, jak říkáš neni žádné zákoutí. Hele i kdyby to byl plovák, tak proč by to bylo nad 1/2 nádrže bez problémů? navíc by se to projevovalo i při stání na rovině, a to se neprojevuje. Nevim no, já nevim jak nádrž u 36ky vypadá, natož kde tam sou plováky adt... Asi na to kašlu, nijak významě mě to neovlivňuje, autí si jezdí taky spokojeně, tak do toho asi nebudu vrtat 8) 8O Ropáka? co tím myslíš???
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#16 Příspěvek od error-motohanz »

michal09 píše:Ropáka? co tím myslíš???


Ty neznas ropaka? :)

Jina plovaky jsou na cerpadle a na druhy casti ktera precerpava, do druhe casti nadrze za kardanem...je tam takova "draha" kontaktu kterych se to dotyka a podle toho se urcuje kde je plovak a muzes mit trba cast z nich zaspinenou proto by to mohlo delat jen treba od pulky....
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od hanzik »

SOuhlasím s erorem ... Plavá je vlastně jen reostat na kterém se pohybuje jezdec a podle toho v jaké je poloze dává v tom okruhu určitý odpor,což se projeví na napětí aproudu který ovlivňuje polohu ukazatele stavu paliva.Typuju že to bude fungovat vlastně jako ampérmetr.Takže budeš mít něktrou část z plochy po které se pohybuje ten jezdec špinavou nebo zoxidovanou.Hanzik
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#18 Příspěvek od sanchezer »

ropáka neřeš...to byl takovej malej vtípek ze střední!!no plováky by měli být standartnně ukotvený na takzvanym TSGéčku na pumpě!!!jelikož se to projevuje jen do kopce tak by to mohla být spíše mechanická závada..možné že zůstává nějak vyset ten plovák...třeba!!tak to rozeber..nejni to nic složitýho!!!myslim jen nějaký imbusy a šikovný ruce!!
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#19 Příspěvek od michal09 »

Tak díky pánové, zkusím na to mrknout, uvidím kam se dostnu a na co přijdu či nepříjdu :wink:
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od hanzik »

No já to říkal hned rozebrat a kouknout:-)
je tam pod sedačkama plechový kryt drží 4ma šroubkama pod nim se nachází otvor ( víko )do nádrže,na tom víku jsou jen eska páskama hadičky,ty bych odpojil a zabezpečil ať se tam nedostane špína a pak už jen uvolnit černý kruh se závitem.Je dost pevně utažený mě to povolilo ža s pomocí velkého šroubováku a kladívka.Snad se ti to podaří.Držím palce
Odpovědět