
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pochvala
krtek píše:Zdrawim,měl jsem E36 318 a myslel jsem jakej jsem frajer v nadupany kare,ale ted mam 325 E36 a je to luxus...4 válce od BMW - nekupovat to neni pravý BMW... Mám E36 325 r.v. 95 a na svojí dobu je to až nadčasová kára jako fakt jo...BMW nej...nej...nej!!!!!!!!!!!
![]()
4 valce nekupovat, to neni pravy BMW, ty jsi fakt chytrak

- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Tomassino píše:krtek píše:Zdrawim,měl jsem E36 318 a myslel jsem jakej jsem frajer v nadupany kare,ale ted mam 325 E36 a je to luxus...4 válce od BMW - nekupovat to neni pravý BMW... Mám E36 325 r.v. 95 a na svojí dobu je to až nadčasová kára jako fakt jo...BMW nej...nej...nej!!!!!!!!!!!
![]()
4 valce nekupovat, to neni pravy BMW, ty jsi fakt chytrakA proc podle tebe neni 4-val plnohodnotny BMW? He?
asi protoze jsi nejspis jeste nejel v 6 valci
Tomassino píše:krtek píše:Zdrawim,měl jsem E36 318 a myslel jsem jakej jsem frajer v nadupany kare,ale ted mam 325 E36 a je to luxus...4 válce od BMW - nekupovat to neni pravý BMW... Mám E36 325 r.v. 95 a na svojí dobu je to až nadčasová kára jako fakt jo...BMW nej...nej...nej!!!!!!!!!!!
![]()
4 valce nekupovat, to neni pravy BMW, ty jsi fakt chytrakA proc podle tebe neni 4-val plnohodnotny BMW? He?
se nečerti 4válče

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
paveld píše:Tomassino píše:krtek píše:Zdrawim,měl jsem E36 318 a myslel jsem jakej jsem frajer v nadupany kare,ale ted mam 325 E36 a je to luxus...4 válce od BMW - nekupovat to neni pravý BMW... Mám E36 325 r.v. 95 a na svojí dobu je to až nadčasová kára jako fakt jo...BMW nej...nej...nej!!!!!!!!!!!
![]()
4 valce nekupovat, to neni pravy BMW, ty jsi fakt chytrakA proc podle tebe neni 4-val plnohodnotny BMW? He?
asi protoze jsi nejspis jeste nejel v 6 valci
Tak,tak...kdo má 4 vál od BMW tak je určitě spokojenej,já byl taky,ale jakmile jsem koupil 6-ti hrnek tak to je nebe a dudy a jako že fakt....prostě 4 vál do BMW nepatří a kor 1.6 to se snad musí do kopce tlačit ne


paveld píše:Tomassino píše:krtek píše:Zdrawim,měl jsem E36 318 a myslel jsem jakej jsem frajer v nadupany kare,ale ted mam 325 E36 a je to luxus...4 válce od BMW - nekupovat to neni pravý BMW... Mám E36 325 r.v. 95 a na svojí dobu je to až nadčasová kára jako fakt jo...BMW nej...nej...nej!!!!!!!!!!!
![]()
4 valce nekupovat, to neni pravy BMW, ty jsi fakt chytrakA proc podle tebe neni 4-val plnohodnotny BMW? He?
asi protoze jsi nejspis jeste nejel v 6 valci
to jsou všechno kecy, M3 E30 je taky čtyřval. a ten je taky na howno???

Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
paveld píše:Tomassino píše:krtek píše:Zdrawim,měl jsem E36 318 a myslel jsem jakej jsem frajer v nadupany kare,ale ted mam 325 E36 a je to luxus...4 válce od BMW - nekupovat to neni pravý BMW... Mám E36 325 r.v. 95 a na svojí dobu je to až nadčasová kára jako fakt jo...BMW nej...nej...nej!!!!!!!!!!!
![]()
4 valce nekupovat, to neni pravy BMW, ty jsi fakt chytrakA proc podle tebe neni 4-val plnohodnotny BMW? He?
asi protoze jsi nejspis jeste nejel v 6 valci
Když nepočítám eMkový motory, tak v normální serii je čtyřválcový ISo nejostřejší motor. Má měrný výkon 78 koní/litr. Asi to teda není BMW

Tyhle debaty miluju... BMW nevyrabela ctyrvalce, aby se za ne musela stydet.. Samozrejme,ze je to obrovskej rozdil- vykon,zvuk,kultivovanost,tah.. Je to nebe a dudy, bezesporu.. Kazdy kdo presedne,tak je v raji.. Rozhodne ty ctyrvalce ale nepovazuju za srot, porad je to bmw a jizdni vlastnosti vyborny..
Nazor,ze 6tival je symbol BMW mi prijde trosku ujetej.. Osmivalcovi M5 motory jsou teda omyl?
Nazor,ze 6tival je symbol BMW mi prijde trosku ujetej.. Osmivalcovi M5 motory jsou teda omyl?

Mám teprve asi 2 měsíce E36 325i Coupé s Vanosem a charakterizoval bych tohle auto jako "těžkého schizofrenika", takový Dr.Jekyll a Mr.Hyde
Do nějakých 3800ot. než sepne Vanos je auto jako beránek, prostě si motor jenom lehce přede...spotřeba vklídku kolem 10L/100km a já si užívám tichou luxusní jízdu.
Když na to ale šlápnu, tak po překročení 4000ot. je to pěkná divočina, motoru krásně zhrubne zvuk a kára letí zběsile za plynem, no mazec...
V tomhle se mi to auto hodně líbí...je to takový vlk v rouše beránčím...

Do nějakých 3800ot. než sepne Vanos je auto jako beránek, prostě si motor jenom lehce přede...spotřeba vklídku kolem 10L/100km a já si užívám tichou luxusní jízdu.
Když na to ale šlápnu, tak po překročení 4000ot. je to pěkná divočina, motoru krásně zhrubne zvuk a kára letí zběsile za plynem, no mazec...
V tomhle se mi to auto hodně líbí...je to takový vlk v rouše beránčím...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
4 válce
mají třepotavý běh (oproti 6válcům), později problémy s hydraulickými zdvihátky (oprava kolem 10k), spotřebu kolem 7-8litrů, malou dynamiku a zvuk
316i-318i slouží jen k přepravě z A do B, cokoliv do nich investované ve formě tuningu/vylepšení okamžitě ztrácí cenu při prodeji, jako tunerský základ nesmysl, jednoduchá malá kulatá koncovka výfuku, neventilované kotoučové brzdy vpředu/bubny vzadu, rozvody řemenem
-6 válce
mají sametový běh, výtečný zvuk, spolehlivost a rozumnou spotřebu (8-9 kombinovaná, město 10-12 litrů), problémy mohou být s volnoběhem (zakarbonovaný volnoběžný ventil-vyčistit) nebo škubání při zatížení a houpání na volnoběh (váha vzduchu-vyměnit 5-10k či opravit), lambda sondy (univerzál Bosch kolem litru), zřídka Vanos
mají třepotavý běh (oproti 6válcům), později problémy s hydraulickými zdvihátky (oprava kolem 10k), spotřebu kolem 7-8litrů, malou dynamiku a zvuk
316i-318i slouží jen k přepravě z A do B, cokoliv do nich investované ve formě tuningu/vylepšení okamžitě ztrácí cenu při prodeji, jako tunerský základ nesmysl, jednoduchá malá kulatá koncovka výfuku, neventilované kotoučové brzdy vpředu/bubny vzadu, rozvody řemenem
-6 válce
mají sametový běh, výtečný zvuk, spolehlivost a rozumnou spotřebu (8-9 kombinovaná, město 10-12 litrů), problémy mohou být s volnoběhem (zakarbonovaný volnoběžný ventil-vyčistit) nebo škubání při zatížení a houpání na volnoběh (váha vzduchu-vyměnit 5-10k či opravit), lambda sondy (univerzál Bosch kolem litru), zřídka Vanos