zima za dveřma a mně začíná zlobit topení.. pokud se motor točí nad 1500 to/min tak auto normálně topí pokud ale na křižovatce či z kopce vyřadím a otáčky padnou do volnoběžných přestane topit a během chvilky fouká studenej vzduch z venčí..
Zkontroluj, jestli máš dost náplně. Nevím jak na bramboře, ale v SEATu mi to tak dělalo, když bylo málo náplně. Pokud to tlačilo čerpadlo dost rychle, dostalo se to i do topení. Když jelo na volnoběh, nedostalo se to tam a foukal studenej.
A jestli máš náplně dost, řekl bych, že je to řádsky zavzdušněný.
d.aemon píše:Zkontroluj, jestli máš dost náplně. Nevím jak na bramboře, ale v SEATu mi to tak dělalo, když bylo málo náplně. Pokud to tlačilo čerpadlo dost rychle, dostalo se to i do topení. Když jelo na volnoběh, nedostalo se to tam a foukal studenej. A jestli máš náplně dost, řekl bych, že je to řádsky zavzdušněný.
skoro pokaždý když dorazím dom.. při vypnutém motoru otevřu odvzdušňovací ventil na chladiči... vždy odejde trochu vzduchu po chvilce syčení začne odcházet voda.. je normální že je tam vždy trochu vzduchu..?
Maslista píše:jakým způsobem se správně odvzdušňuje..?
skoro pokaždý když dorazím dom.. při vypnutém motoru otevřu odvzdušňovací ventil na chladiči... vždy odejde trochu vzduchu po chvilce syčení začne odcházet voda.. je normální že je tam vždy trochu vzduchu..?
No pokud je to zavzdušněný, tak se to dokonale odzvdušnit na jeden pokus většinou nepovede. Většinou se to musí dělat naněkolikrát a vylítne z toho jen trošku luftu.. A odvzdušnuje se při běžícím motoru
no ja mam hlavu po GO, vody dost asi tak 20 odvzdusnene a porad pod 1500ot/min netopi muze teda neco byt s tou vodni pumpou? dela mi to ten sam problem na obou autech (jedno ma manual klimu, druhe digi)
např. u e36 bez klimi to ani jinak foukat nebude je to tak nastavený už z výroby .. a na kolečku pro ovládání proudění vzduchu je dokonce foukání do prostoru vyznačené modrou barvou... vyzkoušej to dát do polohy mezi nohy a prostor a půjde ti vlažnej vzduch
jinak by tam mel byt fakt automat, ze na nohy topi a do prostoru fouka studeny pro udrzeni bdelosti ridice, je to na nastaveni "auto" kdyz se zapnou manualne jen nohy a stred, tak to jak na nohy tak do prostoru fouka teple, kdyztak se to jeste pojisti otocenim stredoveho kolecka na cervenou, aby to propoustelo jen teplej vzduch (zablokovalo prisun studeneho)