Pete píše:40 Nm co nabizi bitpower neni zrovna malo,takze mi to jako hloupost nepřijde, je to stejnej rozdil jako mezi 2,5 a tou moji a to je znat vcelku dost
40 Nm z čipu jo?

Neříkej mi že tomu věříš. Zkus si najít jediný pozitivní názor na BitPower.....nenajdeš. Čipem u benzínového motoru doladíš maximálně reakci motoru na povel plynu, upravíš křivku průběhu a když bude dobře tak nahoníš 5 koní a 5 Nm.
Takže vrchařské auta v podstatě zajedou na čip do BitPoweru a je vystaráno jo. Takže všechny ty vačky, upravené hlavy, ventily, lehčí setrváky, kladky, svody a výfuky jsou na hovno. Prostě zajedeš na čip a máš 20 koní a 40Nm
No to mě poser
To jsem našel:
Bit Power
M3 E46
252/343 a 365/4900 - série
282/384/401 - po úpravě
Zajímavé že např. Nowack, AC Schnitzer, hamann potřebují na tyto výkony k úpravě ŘJ ještě jiné vačky, koplet výfuk a mnoho dalšího
No hold ta česká firma bude asi kvalita
