Pozdrav zo Slovenska pre všetkých. To isté riešim aj ja. Ventilátor som mal vymontovaný, je tam konektor s 3 pin, potom nejaká regulácia a prívod na motor ventilátora. Dal som 12V priamo na motor - bežal. Napätie na konektor, bežal len na dvoch kontaktoch. Za prevádzky som ho ešte nepočul ísť. ˇUdajne sa to dá kontrolovať na PC. Mám podozrenie na vadnú reguláciu.
Ani já jsem ho jestě neslyšel běžet a už jsem se chystal do servisu, ale loni celé léto v pohodě, i v největších vedrech teplota ok, takže to neřeším a jezdím a v poho. To červené pole může způsobovat vadný termostat.
Cau zjistis to kdyz zapnes klimu... Nevim jak v zime ale v lete ihned po sepnuti klimakompresoru se roztoci... Ma vice stupnu rychlosti ale na tu prvni rychlost se zacne tocit ihned... No a myslim ze by mel sepnout i v zime protoze jakmile kompresor zacne tlakovat tak se musi okamzite chladit..