Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolísání otáček

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Brembo_318i
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Čelákovice

#1 Příspěvek od Brembo_318i »

Mám problém s kolísáním otáček. Když nastartuji auto, motor jde jen na 3 válce při 500 otáčkách a postupně jde motor na 1500 otáček a pak zase rychle spadnou až motor chcípne. Pak když jedu a vyřadím rychlost, auto samo jede a přidává si otáčky i spotřebu benzínu...nechápu 8O Tak prosím poraďte čim by to mohlo být. Mám 318i, r.v.1985, přestavba 91
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od George_D »

Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět :wink:

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch :wink: A celkově projdi všechny hadice i sání :wink:

Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Brembo_318i
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Čelákovice

#3 Příspěvek od Brembo_318i »

Díkes George, zkusim pošéfovat vše co si mi poradil a dám pak vědět jak to dopadlo. :wink:
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Brody »

Toto uz je na teto strance treti tema s kolisanim otacek! :lol: Nejaka casta zavada posledni dobou
Brembo_318i
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Čelákovice

#5 Příspěvek od Brembo_318i »

No taky jsem koukal, že už s tim má pár lidí problémy. Kór ještě u toho mýho veterána :D a ještě se mi dneska rozsvítila kontrolka INSPECTION :!: Tak ještě si ten stroj vezme pár žoliků, abych ho vyladil. :cry:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

ale inspection nesviti kuli problemu, jen kuli pravidelne kontrole ne? :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Brembo_318i
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Čelákovice

#7 Příspěvek od Brembo_318i »

Jo???? Já si to myslel, ale kámoši mi řikali, že INSPECTION je nějakej problem, kdesi co si někde tam pod haupnou.... Tak tim líp, ale tu kontrolku mi vypnou asi jen v nějakym servisu, kde dělaj speciálně bavoráky ne???
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#8 Příspěvek od CZAirwolf »

Ikonka Hledat Inspection a mas jasno...
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#9 Příspěvek od frank325i »

George_D píše:Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět :wink:

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch :wink: A celkově projdi všechny hadice i sání :wink:

Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku :wink:


mam podobny problem....zajima me kdyz dam novou klapku zda je tam potreba provest zakl. nastaveni pres diagnostiku.... dik za odpoved.....
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#10 Příspěvek od Killca »

Brembo_318i píše:Jo???? Já si to myslel, ale kámoši mi řikali, že INSPECTION je nějakej problem, kdesi co si někde tam pod haupnou.... Tak tim líp, ale tu kontrolku mi vypnou asi jen v nějakym servisu, kde dělaj speciálně bavoráky ne???

ten inspection si zrusis sam, ukostri na 12-14 sekund diru s cislem 7 v motorovem konektoru na diagnostiku pri zapnutem klicku na startovaci poloze
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Brembo_318i
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Čelákovice

#11 Příspěvek od Brembo_318i »

Díky za radu....
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od George_D »

frank325i píše:
George_D píše:Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět :wink:

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch :wink: A celkově projdi všechny hadice i sání :wink:

Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku :wink:


mam podobny problem....zajima me kdyz dam novou klapku zda je tam potreba provest zakl. nastaveni pres diagnostiku.... dik za odpoved.....


Ta klapka by měl být obyč potenciometr, takže si myslím že by se to nemuselo diagnostikovat a nastavovat. Případně pokud máš multimetr, zkus si ho ne klapku připojit a plynovim lankem otvírat, uvidíš, zda ukazuje plynule a pokud někde vynechává, muže být na vině už stáří a vyběhanost a s tim by souviselo třeba i škubání. Já řešil tento problém jednou u E30 M40 a popravdě byla to poslední věc, která mě napadla a bylo to ono, čemuž jsem ani nevěřil, moc se to asi nestává :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany

#13 Příspěvek od Studna »

Mě se podobně chovalo ISo, když chcípla lambda. Začal bych u ní.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od castro »

trochu banalita, ale mě pomohlo částečně vyřešit problém prostříkáním konektoru na váze vzduchu kontaktolem.. Asi už byl vyběhanej a zoxidovanej. Trochu mi to pomohlo... Otáčky ještě občas houpnou ale jede to konečně zase jak má. Takže ještě ty svorky probrousim a trochu zcvaknu.
Netvrdim že je to ten problem ale me pomohla i taková blbost.
Brembo_318i
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: Čelákovice

#15 Příspěvek od Brembo_318i »

Ahoj, prosim tě jak si mi psal tu zprávu o tý inspekcion, jak si jí zrušim...

"ten inspection si zrusis sam, ukostri na 12-14 sekund diru s cislem 7 v motorovem konektoru na diagnostiku pri zapnutem klicku na startovaci poloze"

.... tak jem nerozuměl tomu "ukostri" a jakou díru

díky za odpověď
Odpovědět