
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolísání otáček
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: Čelákovice
Mám problém s kolísáním otáček. Když nastartuji auto, motor jde jen na 3 válce při 500 otáčkách a postupně jde motor na 1500 otáček a pak zase rychle spadnou až motor chcípne. Pak když jedu a vyřadím rychlost, auto samo jede a přidává si otáčky i spotřebu benzínu...nechápu
Tak prosím poraďte čim by to mohlo být. Mám 318i, r.v.1985, přestavba 91

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět
Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch
A celkově projdi všechny hadice i sání
Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku

Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduch


Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: Čelákovice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: Čelákovice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: Čelákovice
George_D píše:Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět
Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduchA celkově projdi všechny hadice i sání
![]()
Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku
mam podobny problem....zajima me kdyz dam novou klapku zda je tam potreba provest zakl. nastaveni pres diagnostiku.... dik za odpoved.....
Brembo_318i píše:Jo???? Já si to myslel, ale kámoši mi řikali, že INSPECTION je nějakej problem, kdesi co si někde tam pod haupnou.... Tak tim líp, ale tu kontrolku mi vypnou asi jen v nějakym servisu, kde dělaj speciálně bavoráky ne???
ten inspection si zrusis sam, ukostri na 12-14 sekund diru s cislem 7 v motorovem konektoru na diagnostiku pri zapnutem klicku na startovaci poloze
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: Čelákovice
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
frank325i píše:George_D píše:Koukni na potenciometr na klapce sání, případně celou klapku sání, zda nezůstává viset, nebo tam neni bordel a nedovírá. Pak můžeš skouknout volnoběžný ventil, svíčky, kouknout na vzduchovej filtr, jestli už neni po smrti. Pokud bude vše v poho, pokračovat lambdou, zapalovacíma kabelama, kouknout na čidlo otáček na klice. Až to budeš mít za sebou dej vědět
Ted mě ještě napadlo, jestli se ti to začíná přidusovat, zkontroluj podtlakový hadice a víčko oleje na motoru, zda si nepřisává vzduchA celkově projdi všechny hadice i sání
![]()
Pak už bych jel asi jedině na diagnostiku
mam podobny problem....zajima me kdyz dam novou klapku zda je tam potreba provest zakl. nastaveni pres diagnostiku.... dik za odpoved.....
Ta klapka by měl být obyč potenciometr, takže si myslím že by se to nemuselo diagnostikovat a nastavovat. Případně pokud máš multimetr, zkus si ho ne klapku připojit a plynovim lankem otvírat, uvidíš, zda ukazuje plynule a pokud někde vynechává, muže být na vině už stáří a vyběhanost a s tim by souviselo třeba i škubání. Já řešil tento problém jednou u E30 M40 a popravdě byla to poslední věc, která mě napadla a bylo to ono, čemuž jsem ani nevěřil, moc se to asi nestává


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
trochu banalita, ale mě pomohlo částečně vyřešit problém prostříkáním konektoru na váze vzduchu kontaktolem.. Asi už byl vyběhanej a zoxidovanej. Trochu mi to pomohlo... Otáčky ještě občas houpnou ale jede to konečně zase jak má. Takže ještě ty svorky probrousim a trochu zcvaknu.
Netvrdim že je to ten problem ale me pomohla i taková blbost.
Netvrdim že je to ten problem ale me pomohla i taková blbost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: Čelákovice