Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
trepe porad volant kluci poradte!!!
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
A jak moc ten volant třepe, zkus to popsat nějak dopodrobna. Vůle ve volantu při řízení / zatáčení je teda novýma silákam odstarněná? hm.. zvláštní, asi je to pokažený :/
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
Totic píše:A jak moc ten volant třepe, zkus to popsat nějak dopodrobna. Vůle ve volantu při řízení / zatáčení je teda novýma silákam odstarněná? hm.. zvláštní, asi je to pokažený :/
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
to nebude od motoru, řadovy šestivály jsou nejlip vyvaženy motory....když postavíš na nastartovanej r6 skleničku s vodou, hladina se ti skoro nehne

petto píše:Totic píše:A jak moc ten volant třepe, zkus to popsat nějak dopodrobna. Vůle ve volantu při řízení / zatáčení je teda novýma silákam odstarněná? hm.. zvláštní, asi je to pokažený :/
Jinak mám taky 323i sedan, vůle celkem ne, silentbloky ramen zatím asi zdravé, kola 205/R15. Ale co zjišťuju při delší jízdě, že mě brnějí ruky od volantu. Když vystoupím po hodině a půl, ten 2,5i motor má docela vybrace do volantu, řadičky. Asi se to řeší taky nějakýma silentblokama uložení motoru, nebo převodovky, že? Zajímalo by mě jaké to je u takové M3 /3,2 motor/..? Máte s tím zkušenosti.
to nebude od motoru, řadovy šestivály jsou nejlip vyvaženy motory....když postavíš na nastartovanej r6 skleničku s vodou, hladina se ti skoro nehnea vo vo vo tom to je
du to nahodit a sklenicku beru sebou

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Kontaktovat uživatele:
castro píše:jestli jsi na nový kotouče šel naplno, taky jsi je mohl pekne zku*it. Musejí se nejdřív zajet...
tak musis je 500 km zajizdet.Zimmerman mam take a spokojenost(ale nestacej je vylames na nich noze a akorat udelas nerovnosti)zKUS NECHAT VYVYZIT KOLA DO GRAMU ME TO POMOHLO JAK MAM VELKE LIMCE