Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kde nechat opravit vstřikovací čerpadlo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: úte 27.06.2006 00:00
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
sanchezer píše:co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
Promiň, že se o radu hlásím já, nebo s dotazem, ale podle diagnostiky mám regulaci předvstřiku sice ještě v toleranci, ale ne optimální, je to asi na hranici tolerance, nevím v jakém směru. Týká se to pouze nízkých otáček, ve vyšších ten problém není. Jedná se o 525tds. Jak se to může projevovat? Nějaký akutní problém necítím, ale třeba si jen něčeho dost nevšímám...? Náprava je otázka seřízení čerpadla? Díky moc

brta píše:sanchezer píše:co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
Promiň, že se o radu hlásím já, nebo s dotazem, ale podle diagnostiky mám regulaci předvstřiku sice ještě v toleranci, ale ne optimální, je to asi na hranici tolerance, nevím v jakém směru. Týká se to pouze nízkých otáček, ve vyšších ten problém není. Jedná se o 525tds. Jak se to může projevovat? Nějaký akutní problém necítím, ale třeba si jen něčeho dost nevšímám...? Náprava je otázka seřízení čerpadla? Díky moc
zajmalo by mě jaký máš auto nebo číslo čerpadla pak by se dalo něco zjistit(nevím jaká je to generace),ale čerpadlo jako takové moc seřídit nejde:-) (co vytlačí vytlačí,co nevytlačí nevytlačíš ani ty za čerpadlo),třeba by to mohl být regulátor tlaku paliva ale nevím jestli i ten je nastavitelný nebo konstantní,promáčklá nebo nějakym zpusobem povolená hadička taky udělá pár kPa..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
- Kontaktovat uživatele:
No chcije me nafta po hlave motoru ay na yem (ya jeden den stani me tam nakape flicek cca 20mm v prumeru ... servisak se na to dival, ocistil vstrikovaci cerpadlo ktery bylo od nafty nasadil zpatky a nastartoval... zjistil ze ta nafta protika mezi vrcnim dilem cerpadla a tim pod nim (nevim kolik ma dilu) takze nejspis tesneni... navic me to auto strasne cerne huli kdyz se rozjizdim nebo couvam... a nebo kdyz zaradim a mam tam malo otacek takze si myslim ze je potreba je aj seridit..... praskla hlava to nebude pac ten kour je cernej, oleja ani voda neubejva a spotreba je celkem v poradku....sanchezer píše:co s ním máš?dělám přesně v tomto oboru..klidně poradím..
Motor M51 TDS,má čerpadlo rotační s axiálním pístem,tudíž u tohoto čerpadla stoupá výtlačný tlak linearně s otáčkami,tedy regulátor tlaku tady není.Facelift tohoto čerpadla probíhal dle vývoje jen v zesílení osazení u příruby/od 1993/ a ve výměně potenciometrického snímače polohy jezdce za trafosenzor.
No nechápu proč to na diagnostikování takovéhle zavady musel vyndavat,ale prosím když to kunčaft zaplatí.Pod vrškem čerpadla kde je uložen stellwerk na regulaci dávky je těsnění,které tyto dva díly mezi sebou dotěsnuje.Lze to vyměnit na voze,sundat sání a torxem T-30 odmontovat vrchní díl,je potřeba označit vzájemnou polohu hlavy čerpadla vůči tělu čerpadla.Při zpětné montáži dávat pozor na trefení se čepem exentru do dírky ve válečku tzv. regulační objímce,tu ten exentr na pístku posunuje a tím reguluje výši dávky.
fafejta píše:Motor M51 TDS,má čerpadlo rotační s axiálním pístem,tudíž u tohoto čerpadla stoupá výtlačný tlak linearně s otáčkami,tedy regulátor tlaku tady není.Facelift tohoto čerpadla probíhal dle vývoje jen v zesílení osazení u příruby/od 1993/ a ve výměně potenciometrického snímače polohy jezdce za trafosenzor.
aha..nevěděl sem co má za motor..díky za doplnění...