Sorry ale když už se to tu řeší ....chtěl bych si do svého ISa z eBay objednat bud KN nebo green ....KN tam i s dopravou vychází něco kolem 1000 a u nás stojí 1700 ale na green sem se ještě nedíval .....je v nich něaký podstatný rozdíl ? ja myslim že ne ?
vis ono de o to, ze ty filtry preci jen nejsou staveny primo pro toto auto. páni v bmw vedi proc tam je ten co tam je. navic sportvoni filtr ti prida 00 prd stejne jako mega ladena koncovka vzadu, kterou kazdej druhej naziva sprotovnim vejfukem. vzduchovej filtr da autu sportovnjesi zvuk to jo.
Pokud si koupíš jen vložku na přesný tvůj vůz tak tomu přilepšíš, bude lépe dýchat a je jedno zda KN nebo Green, ale zapomeň úplně na nějaké HP, stím pocitem to rozhodně nekupuj
Slid píše:Pokud si koupíš jen vložku na přesný tvůj vůz tak tomu přilepšíš, bude lépe dýchat a je jedno zda KN nebo Green, ale zapomeň úplně na nějaké HP, stím pocitem to rozhodně nekupuj
...naprosto souhlasím se Slidem , zvuk je lepší a možná půl !poníku" pod kapotou ti to přidá ....
btw. ale já mám už v několikátým autě Green a pohoda , prostě po zimě... po létě vypereš , nastříkáš olejem ( tady bacha , ne moc , zasral by jsi si váhu vzduchu ) a pohoda
nejlepší zvýšení výkonu v řádu desetin HP dosáhneš výměnou svíček, palivového filtru, popř vyčištěním klapky a zkontrolováním těsnosti v sání atd atd...
ten "sportovni" filtr udělá akorát hezčí zvuk a pokud ho precizně neodstíníš od teplého vzduchu v motorovém prostoru, počítej že ti pár koníků ubere a nebude jich málo... teplej vzduch kterej se ti tam požene = velkej nepřítel... to poznáš až bude opravdu horko jak to bude vydechlý..
Spousta lidí tady má zkušenost že po opětovném nasazení originálního airboxu cítí že to jede o malinko líp...
castro píše:nejlepší zvýšení výkonu v řádu desetin HP dosáhneš výměnou svíček, palivového filtru, popř vyčištěním klapky a zkontrolováním těsnosti v sání atd atd...
ten "sportovni" filtr udělá akorát hezčí zvuk a pokud ho precizně neodstíníš od teplého vzduchu v motorovém prostoru, počítej že ti pár koníků ubere a nebude jich málo... teplej vzduch kterej se ti tam požene = velkej nepřítel... to poznáš až bude opravdu horko jak to bude vydechlý..
Spousta lidí tady má zkušenost že po opětovném nasazení originálního airboxu cítí že to jede o malinko líp...
ja mam "sportovniho" greena kterej neni odstinenej a jeste sem mel diru v v ty gumovy trubce, takze si asi dokazete predstavit jak to jelo ted shanim nekoho kdo mi udela to odstineni za par...
proto je nejlepší vložka a nebo pak komplet kit s odstíněním čili nejdražší varianta atd.
bohužel lidi si koupí konus nejépe nějakej UNI daj ho místo airboxu a pak se diví že při 30°C vedru auto nejede
Jedině vložku do origo air boxu S tím nárůstem výkonu... on ani tak nevzroste výkon v HP, ale zlepší se průběh točivého momentu, což dělá dojem vyššího výkonu (auto pocitově jede líp)...
taky mam vlozku v airboxu KN a jede to stejne, mozna to pridalo neco maaaalo ale to clovek ani nepozna, zvuk porad stejny, ale myslim si ze je to pro motor lepsi nez klasicky papirovy filtr, dele to vydrzi ladovat motor vzduchem protoze ty papirove se zamrdavaji strasne rychle, a taky mozna tam jde o neco vice vzduchu.
motokarista píše:taky mam vlozku v airboxu KN a jede to stejne, mozna to pridalo neco maaaalo ale to clovek ani nepozna, zvuk porad stejny, ale myslim si ze je to pro motor lepsi nez klasicky papirovy filtr, dele to vydrzi ladovat motor vzduchem protoze ty papirove se zamrdavaji strasne rychle, a taky mozna tam jde o neco vice vzduchu.
Mam tam cely kit od KN. je tam aj privodna hadica k tomu filtru. mam ju nasmerovanu od mriezok v narazniku priamo na filter, teda to do neho tlaci vzduch. auto ma urcite lepsi zvuk, povedal by som, ze ide lepsie do otacok. periem ho dost casto, ale aj najazdim hodne. uz sa mi minimalne investicia do filtra ako takeho vratila. Mam KN kit aj na dalsom aute. je to terenak 2,5 benzin. tam je aj nejaky graf z brzdy, kde je narast asi o 4 HP...teda urcite nie mega zlepsenie vykonu o polovicu.
motokarista píše:taky mam vlozku v airboxu KN a jede to stejne, mozna to pridalo neco maaaalo ale to clovek ani nepozna, zvuk porad stejny, ale myslim si ze je to pro motor lepsi nez klasicky papirovy filtr, dele to vydrzi ladovat motor vzduchem protoze ty papirove se zamrdavaji strasne rychle, a taky mozna tam jde o neco vice vzduchu.
ted jestli neni lepší když nečistoty zustanou na filtru než aby šli do motoru...
Zrovna dnes jsem koupil na Proseku v Rieggeru KN do origo boxu a nejdřív mě zaleklo, že je výrazně tenčí než papírovej. Ale sedne tam dokonale a podle mě je to opravdu kvalita. Myslím,že rozdíl mezi Greenem nebude žádnej. Jen jsem ho viděl o něco levnější, asi za 1400,- .KN stál 1730,- .
motokarista píše:taky mam vlozku v airboxu KN a jede to stejne, mozna to pridalo neco maaaalo ale to clovek ani nepozna, zvuk porad stejny, ale myslim si ze je to pro motor lepsi nez klasicky papirovy filtr, dele to vydrzi ladovat motor vzduchem protoze ty papirove se zamrdavaji strasne rychle, a taky mozna tam jde o neco vice vzduchu.
to jsem nejak nepochopil - znamená to snad že bavlňák pouští víc bordelu do motoru ???
Jestli že mají oba stejně filtrovat musí se oba i stejně rychle zamrdávat