Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
5w40 za 10w40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem si asi nasral do bot na 180 000 jsem měnil olej a dal tam pětku, motor šel super ujel jsem 2500km a začal cvakat hydroštel, dle zvuku asi jeden pravdielně se ozíva cvak cvak cvak, při studenym motoru byl klid, jen se však ohřeje na provozní teplotu jde jak šicí stroj, tak jsem na 2500 5tku vypustil a dal znovu 10tku jenže motor cvaká dál za studena ok za tepla ko, je nějaká možnost, že se to časem srovná, slyšel jsem, že trvá poměrně dlouho, než si hydroštely olej nasajou a pokud v nich byla pětka tak se nějakym způsobem musí vyplavit a nacucat 10tka,
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ajwori píše:tak jsem si asi nasral do bot na 180 000 jsem měnil olej a dal tam pětku, motor šel super ujel jsem 2500km a začal cvakat hydroštel, dle zvuku asi jeden pravdielně se ozíva cvak cvak cvak, při studenym motoru byl klid, jen se však ohřeje na provozní teplotu jde jak šicí stroj, tak jsem na 2500 5tku vypustil a dal znovu 10tku jenže motor cvaká dál za studena ok za tepla ko, je nějaká možnost, že se to časem srovná, slyšel jsem, že trvá poměrně dlouho, než si hydroštely olej nasajou a pokud v nich byla pětka tak se nějakym způsobem musí vyplavit a nacucat 10tka,
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
Komplet hydroštely s vačkou není tak drahá záležitost



jeden gydroštel stoji asi 500 kč a vačka 4500kč

motokuba píše:Ajwori píše:tak jsem si asi nasral do bot na 180 000 jsem měnil olej a dal tam pětku, motor šel super ujel jsem 2500km a začal cvakat hydroštel, dle zvuku asi jeden pravdielně se ozíva cvak cvak cvak, při studenym motoru byl klid, jen se však ohřeje na provozní teplotu jde jak šicí stroj, tak jsem na 2500 5tku vypustil a dal znovu 10tku jenže motor cvaká dál za studena ok za tepla ko, je nějaká možnost, že se to časem srovná, slyšel jsem, že trvá poměrně dlouho, než si hydroštely olej nasajou a pokud v nich byla pětka tak se nějakym způsobem musí vyplavit a nacucat 10tka,
nedokážu si představit dělat zdvihátka, asi bych vykrvácel, nedá se udělat třeba jen jedno? poznám který je zrovna špatný?
Komplet hydroštely s vačkou není tak drahá záležitostmě to čeká letos
a včetně těsnění pod hlavou a přetlakovaní hlavy a nových zdvihátek a vačky se cena dostane max na 8 tis
jeden gydroštel stoji asi 500 kč a vačka 4500kč
Komplet hydra nejsou tak drahá záležistost na 8ventil, ale když tam těch ventilu je 24... to už je o něčem jinem.