pokud máš plochý neboli drážkovaný tak ten má samonapínací rolny.A pokud máš klasickej klínák tak ho napínáš alternátorem nebo servo pumpou nebo klimakompresorem
Nekdy se stane, že novej řemen píská než se zabehne, doporučuju použít nějakej sprej na řemeny sám sem s tím měl problém po výměně... jinak pokud to ani pak nepřestane může to dělat nějaká kladka
no ja dal novej BOSCH a bylo to dobry ale asi jen 4tis a zacal piskat a zdal se mi dost povolenej tak sem vymnenil hydraulickej napinak a je to zatim dobry.
Jaký sprej??? Bohužel mám ten samý problém. Již jsem měnil. Vodní pumpu, rolny i řemen. Neměnil jsem napínací kladu. V servisu říkali, že je trošku volná, ale ještě dobá. Řemen píská, když venku přiší, nebo někdy ráno, když nastartuju. Stačí ujet tak 3km a je klid potom celý den. Už nevím co stím.
asi pomůže jinej řemen, mám stejnej problém už dlouho, zkoušel sem mejdlo, sprej a silikonovej olej a nic, a už me to nevadí (tolik ), mám samo neorigo a je hladkej (od pohledu působí tvrdě), ale co sem koukal ke kámošovi tak ten má snad origo a je vroubkovanej (no prostě neni hladkej, má takový ty křížky a na pohled působí prostě pružně) a hlavně je ticho..
Ten sprej sem kupoval na benzínce za 145,- kč od firmy tuším Gold Eagle?? Nevim to bych ted kecal... Mel jsem neustaly problemy - novej remen a furt popiskával uz sem z toho byl zoufalej. Pak jsem ho koupil poradne nastrikal po obou stranach a uz je to par messicu co remen ani nekvíkne Je to nejakej vosk takovej lepkavej.
tak tim sprejem nastrikal klinak co to slo, a porad vrze, uz davno neni novej teda no ale spatny se mi nezda. kdyz sem to nastrikal tak to par kilaku vydrzelo, ale je to tu zas....hvizda to porad, teply vic nez studeny teda....
zdravim..je tu spousta témat ohledně kladek ,řemenů což mi přijde jako jedna z chyb bmw,,,mám stejný problém podle mě druhovýroba kladek stojí za hovno začnou pískat po pěti tisících a řemeny taky žádná sláva...tudíž mne tedy zajímá ci zvolit za značku řemenu a jakou značku kladek...slovenská ina teda nic moc...a pak mám jeden z menších dotazů kde přesně se nachází ložisko v alternátoru a dá se na něj šplíchnout antistatickým mazivem ve spreji aniž bych ublížil něčemu jinýmu...já mám 32Oi a kladku jsem dal novou napínák taky řemen a zas to připiskuje a je to stopro kladka nebo řemen..vyměnil jsem napínač...řemenice ok...motor čistej...odmastěnej...dávám mu poslední možnost..seženu kladku co je namontěná na motoru..protože bych řek že ta co tam je bude eště z továrny tudíž bych řekl kvalitní..a novej řemen..prosím o radu zkrze ty značky..děkuju moc..pokud ani toto nepomůže tak to nechám být motor zatim šlape pěkně v tichosti a já to nějak na zadní nápravu nezatěžuju,tak že nějaký připiskování spláchnu do hajzlu..
takže gates ,dayco,contitech,bosh....podle mne to vypadá že je to jedno...já tam mám contitech...a to tak zhruba 2000ki.l ,stejně tak tu kladku...a vim ,že když to dám zas nový, tak to přestane ,tak kurvajs co to...je čim to ???