dsvatos píše: To já ho mám po 180 000 km na 2,5 Vanosu vytahaný jak trencle...
A to jsi zjistil jak? Měřils délku mezi deseti čepy?[/quote]
Tím, že mi to pod víkem ventilů rachtá jako ve mlejně a když položím ruku na víko ventilů, cítím jak řetěz klepe. Podle slov technika z neautorizovaného BMW servisu je na Vanosech obvyklé, že pří 200tkm už bývá řetěz vytahaný. Mám najeto 182 tkm bez ubírání tachometru, auto jsem koupil zbořku z Francie a šnekožrout to servisoval v BMW i se servisní knížkou... Přemýšlel jsem o tom, že to může být jen nějaký napínák, ale k němu se stejně dostanu, až to rozeberu, nebo se pletu?
dsvatos píše: To já ho mám po 180 000 km na 2,5 Vanosu vytahaný jak trencle...
A to jsi zjistil jak? Měřils délku mezi deseti čepy?
Tím, že mi to pod víkem ventilů rachtá jako ve mlejně a když položím ruku na víko ventilů, cítím jak řetěz klepe. Podle slov technika z neautorizovaného BMW servisu je na Vanosech obvyklé, že pří 200tkm už bývá řetěz vytahaný. Mám najeto 182 tkm bez ubírání tachometru, auto jsem koupil zbořku z Francie a šnekožrout to servisoval v BMW i se servisní knížkou... Přemýšlel jsem o tom, že to může být jen nějaký napínák, ale k němu se stejně dostanu, až to rozeberu, nebo se pletu? [/quote]
nepleteš,ta lišta co napina řetěz je stejně pod řetězem. Takže mali prsa musí stejně ven. Takže to vyjde tak na stejno.
prominte že odbiham od tematu,ale zajimalo by mě kolik se ma natočit na řemenu u M40??A na kolik tak vyjde výměna,když si to udělam sam. Jinak fakt sory
dsvatos píše: To já ho mám po 180 000 km na 2,5 Vanosu vytahaný jak trencle...
A to jsi zjistil jak? Měřils délku mezi deseti čepy?
Tím, že mi to pod víkem ventilů rachtá jako ve mlejně a když položím ruku na víko ventilů, cítím jak řetěz klepe. Podle slov technika z neautorizovaného BMW servisu je na Vanosech obvyklé, že pří 200tkm už bývá řetěz vytahaný. Mám najeto 182 tkm bez ubírání tachometru, auto jsem koupil zbořku z Francie a šnekožrout to servisoval v BMW i se servisní knížkou... Přemýšlel jsem o tom, že to může být jen nějaký napínák, ale k němu se stejně dostanu, až to rozeberu, nebo se pletu? [/quote]řekl bych že máš vadný vanos a ne vytahaný řetěz
lospiratos píše:ty v......... řetěz ma normalne interval výměny stejně tak jeho napínáky.. nevim co to je za nesmysl ze retez vydrzi zivotnost motoru...
Ukaž mi předpis, v kolika kilákách se má měnit řetěz a já tě budu nazývat Velký Vezíre Nesmysl totiž není to že řetěz se nemění, ale to co jsi napsal ty