Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 320i divne zvuky z motoru a chcipani
e36 320i coupe 1995 rok
Za prvé auto mi chcípalo a nejelo poté co jsem odpojil váhu vzduchu vš ok takže asi váha????
Za druhé když mám natočený motor a nepřidávám plyn tak šlape tiše jak má ale když šlápnu na plyn tak cca od 2-3tis. otáček se z motoru někde tam jak se nalívá olej ozývá divný zvuk jakoby řetěz dřel o hliník. V jiných otáčkách to nedělá a udělá to zas až po tom co pustím plyn poraďte co s tím????Všem děkuji
MOD Killca: upraven nazev
Za prvé auto mi chcípalo a nejelo poté co jsem odpojil váhu vzduchu vš ok takže asi váha????
Za druhé když mám natočený motor a nepřidávám plyn tak šlape tiše jak má ale když šlápnu na plyn tak cca od 2-3tis. otáček se z motoru někde tam jak se nalívá olej ozývá divný zvuk jakoby řetěz dřel o hliník. V jiných otáčkách to nedělá a udělá to zas až po tom co pustím plyn poraďte co s tím????Všem děkuji
MOD Killca: upraven nazev
tak to chrasteni bude vanos nebo retez, ale taky to muze bejt nejakej rezonujici plech, kamos to takle mel na 320, pak tam neco prisrouboval a uz to nedrncelo, jinak teda oprava vanosu je trochu drazsi opruz a retez vlastne taky, ale mysim ze to je lehci, kazdopadne asi servis kdyz to nebude, mozna ti klepou hydrostely od spatneho mazani, nebo mas nad ventily nejakej bordel a lita ti to tam v urcitych otackach
jinak
1. Zakládání příspěvků
Při zakládání nových témat se snažte o zvolení co nejvýstižnějšího předmětu pro svůj příspěvek. Usnadníte tím práci čtenářům boardu a při vhodném zvolení Předmětu také zvýšíte šanci na patřičnou odpověď, neboť si příspěvek přečtou ti uživatelé, kteří k tématu mají co říct. Nadpisy typu: Potřebuju poradit nebo RADA atd nebudou tolerovány a moderátory automaticky přesunuty do koše. Není povoleno vložení stejného tématu do více sekcí. Nesprávně založená nebo duplicitní témata budou bez upozornění odstraněna nebo přesunuta.
jinak
1. Zakládání příspěvků
Při zakládání nových témat se snažte o zvolení co nejvýstižnějšího předmětu pro svůj příspěvek. Usnadníte tím práci čtenářům boardu a při vhodném zvolení Předmětu také zvýšíte šanci na patřičnou odpověď, neboť si příspěvek přečtou ti uživatelé, kteří k tématu mají co říct. Nadpisy typu: Potřebuju poradit nebo RADA atd nebudou tolerovány a moderátory automaticky přesunuty do koše. Není povoleno vložení stejného tématu do více sekcí. Nesprávně založená nebo duplicitní témata budou bez upozornění odstraněna nebo přesunuta.
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: sob 23.02.2008 01:00
- Bydliště: Jihočesky kraj
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Zdravím. Chlapi potřebuju poradit .... E36 (318is) jednou se mě stalo, že jsem měl v motoru olej pod ryskou a nějak jsem si toho nevšiml a tak cca týden jsem s tím jezdil a po týdnu to začalo vždy od 1200ot. chrastit a šlo to od víka ventilů, jakoby od řetězu. Už jsem měl olej k výměně (najeto cca 9tis.) a tak jsem jenom dolil a chrastění přestalo. Po třech dnech jsem olej vyměnil a byl klid a asi o týden později se tento zvuk začal ozývat jen při studených startech většinou ráno, když bylo chladněji 8°C, tak jsem zkontroloval olej a byl mezi ryskama ... a ani po dolití chrastit nepřestal. Tak jsem si toho moc nevšímal a teď už to chrastí permanentně pořád (kolem 1200ot. alespoň co slyším, možný je že to potom chrastí pořád akorát v jiných intervalech a to už motor přehlučí ..a je to slyšet až do interiéru i při zavřených oknech
) ... dnes jsem sundal víko ventilů a řetěz vypadá OK, co jsem tak nějak viděl ty vodítka tak taky OK, řetěz je napnutý dost ... vyšrouboval jsem ještě hydraulický napínák řetězu ... akorát nevím jak přesně má fungovat, ale napnuté to je dost. Nevíte někdo co by to mohlo být?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
ten napínák mě teda už při vytažení přišel dost napnutý a zatlačit nebo prostě cokoliv s ním nešlo ... při našroubování zpět se opřel o vodící lištu a řetěz sem došroubováním napínáku dost napnul ... tak nevím, jestli by neměl být volnější a napnout se až při nastartování .... ale v tom bych asi problém chrastění neviděl... to chrastění jde v pořád stejném cyklu a s přidáváním otáček je přímo úměrné. Vodící lišty - u napínáku by měla být OK co jsem tak viděl a na druhé straně taky tak ... potom tam je myslím ještě jedna dole.. ale na tu bohužel nevidím
... ale ten chrastivý zvuk jde od shora ... podle toho jak to slyším teda
... řekl bych, že to je prostě hned nahoře když se sundá ventilový víko a je vidět vršek řetězu v takovém vodítku (dle ETK 11 31 1 721 641 díl číslo 6 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ing_chain/ ) ... ale tam je to vše OK, tak nevím....
MOD Killca: odstranena citace posledniho prispevku, protoze je nepotrebna, i podle pravidel


MOD Killca: odstranena citace posledniho prispevku, protoze je nepotrebna, i podle pravidel

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
tak to asi nakonec budou rozvody.. ten zvuk nastupuje od 1200ot. a potom už to chrastí pořád... co jsem se dnes díval ... trochu se to uklidnilo po zahřátí (po 5min.) a když jsem předtím oddělal ten díl č.6 a stlačil řetěz palcem směrem dolu, tak když hodně zatlačím tak ho prohnu cca o 4mm ... tak to zřejmě chrastí on, ty vodící lišty se nechají objednat jen u BMW? A nakolik asi tak ty lišty vyjdou? Jinak předpokládám, že se mění: řetěz, vodící lišty, hydr.napínák a ozub. kolečko? To by vycházelo cca 3tis. + vodící lišty?
.... teď jsem auto nastartoval po 20ti minutách a rachot není slyšet, ale jakmile zase nastartuju za studena a nebo auto dostane kouř, tak se to zase rozezní ...
.... teď jsem auto nastartoval po 20ti minutách a rachot není slyšet, ale jakmile zase nastartuju za studena a nebo auto dostane kouř, tak se to zase rozezní ...
sadamcx65 píše:Zdravím. Chlapi potřebuju poradit .... E36 (318is) jednou se mě stalo, že jsem měl v motoru olej pod ryskou a nějak jsem si toho nevšiml a tak cca týden jsem s tím jezdil a po týdnu to začalo vždy od 1200ot. chrastit a šlo to od víka ventilů, jakoby od řetězu. Už jsem měl olej k výměně (najeto cca 9tis.) a tak jsem jenom dolil a chrastění přestalo. Po třech dnech jsem olej vyměnil a byl klid a asi o týden později se tento zvuk začal ozývat jen při studených startech většinou ráno, když bylo chladněji 8°C, tak jsem zkontroloval olej a byl mezi ryskama ... a ani po dolití chrastit nepřestal. Tak jsem si toho moc nevšímal a teď už to chrastí permanentně pořád (kolem 1200ot. alespoň co slyším, možný je že to potom chrastí pořád akorát v jiných intervalech a to už motor přehlučí ..a je to slyšet až do interiéru i při zavřených oknech) ... dnes jsem sundal víko ventilů a řetěz vypadá OK, co jsem tak nějak viděl ty vodítka tak taky OK, řetěz je napnutý dost ... vyšrouboval jsem ještě hydraulický napínák řetězu ... akorát nevím jak přesně má fungovat, ale napnuté to je dost. Nevíte někdo co by to mohlo být?
No ja nevim, ale IS je znamej tym, ze po cca 180-200 tisic km ma (vacsinou) rozflakany rozvody a auto proste jede spatne, chrasti retez, nebo to nejako klepe, atd....chce to vymenit komplet rozvody, retez, ozubeny kola, napinak a listy.
koukni na http://forum.e30.cz/tak-jsem-vymenil-ro ... 67354.html no ale mozna to neni tvuj pripad.