Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

4.0 V8 do E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od andilek »

nema prosim nekdo s touto zastavbou zkusenosti???? mam doma BMW E36 318is + druhou is na ND a chtel ybch do ni 4.0 nevo 4.4 V8... samozdrejme s manualem... je mi jasen ze nebude pasovat zpoustza veci jako: uchyty motoru , uchyty prevodovky, kardan ,,, dale ze to nevydrzi diferak a poloosy a podobne... instalace brzd a rizeni z M3 je jasne.. ale potrebuju par rad co se tyce montaze motoru :-) prosim poradte... funkci hledat jsem pouzil ale nikde nic :-(


PS: vybaveni mam v dilne opravdu hodne takze s nim si nedelam starosti :-)
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#2 Příspěvek od andilek »

alp píše:prijed na prazskej regional, muzeme dat rec ... na psani je to vice nez komplikovany :)


a mohl by jsi mi to rici alespon nejak ty nejzakladnejsi veci???? drobnosti jsem schopnej vyresit sam :-)
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#3 Příspěvek od andilek »

nikdo mi neporadi???? :?
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od rob2fab »

ahoj,v brne jedno takovy jezdilo V4,4 6tikvalt byla to strasna prasecina,koren to mel asi mesic pak to roztřískal jelikož tam nechal puvodní brzdy,jezdilo to za 15L/100km a honil s tím AMG mercedes a podobný super sporty nemluve o motorkach,motor na volnobeh mlel celym autem,mel tam svody takže to melo zvuk jak bugatti(mel sem toho husinec po tele),při rozjezdech to krutilo silent bloky na zadku,tím vodpichem na 245/r16 to bylo tak zakously v asfaltu že to ani nehráblo( na mokru bych se bal přidat plynu)rozjizdel se na 2. na 1. to nemelo smysl.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#5 Příspěvek od andilek »

rob2fab píše:ahoj,v brne jedno takovy jezdilo V4,4 6tikvalt byla to strasna prasecina,koren to mel asi mesic pak to roztřískal jelikož tam nechal puvodní brzdy,jezdilo to za 15L/100km a honil s tím AMG mercedes a podobný super sporty nemluve o motorkach,motor na volnobeh mlel celym autem,mel tam svody takže to melo zvuk jak bugatti(mel sem toho husinec po tele),při rozjezdech to krutilo silent bloky na zadku,tím vodpichem na 245/r16 to bylo tak zakously v asfaltu že to ani nehráblo( na mokru bych se bal přidat plynu)rozjizdel se na 2. na 1. to nemelo smysl.
moje potřehy: není to auto do normalního provozu pouze for fun jako hobby.budeš furt něco měnit,všechno co se týká podvozku bude odcházet do kytek.
V nicem rychlejsim sem nejel,pri jizde mas v krvi adrenalin.


presne tohle by se mi libilo... vis ja si umim predstavit jak to asi pojede... ale prave bych to chtel udelat nejak poradne abych s tim mohl jezdit normalne... brzdy se pokusim napachat z M3 3.2... kdyby jsi mel kontakt na majitele byl bych desne vdecny..
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301

#6 Příspěvek od 4am »

andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#7 Příspěvek od andilek »

jinak takto vypada ta E36 do ktere pujde ten 4.0

Obrázek

PSS: prodam predni naraznik cena 1000kc i s ledvinkama... (je potreba dokytovat a do brousit. byl zlomenej ale zalaminatovanej je pevne)
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce

#8 Příspěvek od khonza318 »

castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od castro »

tu V8 už máš?
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#10 Příspěvek od andilek »

khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20



diky ale tohle uz znam temer naspamet :-)
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#11 Příspěvek od andilek »

castro píše:tu V8 už máš?


ano mam... ale klidne by se mi hodil jeste jeden na ND pokud by jsi vedel o nejakem za lepsi peniz ;-)
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce

#12 Příspěvek od khonza318 »

andilek píše:
khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20



diky ale tohle uz znam temer naspamet :-)


sry :oops:

ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#13 Příspěvek od andilek »

khonza318 píše:
andilek píše:
khonza318 píše:http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20



diky ale tohle uz znam temer naspamet :-)


sry :oops:

ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote

proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#14 Příspěvek od Catalyst »

Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...

V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.

Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.

Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...

ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#15 Příspěvek od andilek »

Catalyst píše:Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...

V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.

Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.

Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...

ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...


napravnici pry staci podlozit o 2cm a prodlouzit kloubovou hridel na rizeni. uchyty kardan diferak to vse vim :-) pouze me zajima vec co se tyce elektriky :-) jestli se bude muset predelat pinova zasuvka pro propojeni motoroveho svazku s vnitrnim nebo ako to urobit.
Patisko
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02.06.2008 00:00
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Patisko »

Catalyst píše:Ak chces este jeden motor .. tak jednu 4,4 V8 by som mal. Mam to aj s riadiackou vahou vzduchu...

V principe si budes musiet kupit inu napravnicu .. nemci robia. Je nizsia a potom netreba rezat tunel ani nic podobne. Znami toho uz par robil.. do E30 sice .. ale princip rovnaky.

Pochopitelne ze v tom normalne brzdy zhoria, je lepsie dat dlhsi diferak a podobne veci.. na co si ale asi myslel.

Budes potrebovat ine uchyty budes potrebovat spravit vyfukove na mieru...

ak chces .. tak posli konkretnejsie otazky, nerad by som tu vypisoval veci ktore uz mas aj tak premyslene...


Co by jsi chtěl za ten 4.4? :)
Patisko
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02.06.2008 00:00
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Patisko »

andilek píše:
khonza318 píše:
andilek píše:[quote="khonza318"]http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20



diky ale tohle uz znam temer naspamet :-)


sry :oops:

ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote

proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.


Jirka spíš nemá čas. Je lepší si za ním dojet a osobně si o tom promluvit. Poradí fakt libový věcičky a klidně i sežene :wink:
andilek
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00

#18 Příspěvek od andilek »

Patisko píše:
andilek píše:
khonza318 píše:[quote="andilek"][quote="khonza318"]http://www.bmwtuning.cz/?page=clanky&id=20



diky ale tohle uz znam temer naspamet :-)


sry :oops:

ja to myslel tak, že se poradíš s panem Savkou, když už to dělal.[/quote

proc sry???? ja diky za ochotu... jinak Panu Savkovi jsem psal E-mail asi pred tydnem a porad mi neodpovedel, tak asi nema zajem.


Jirka spíš nemá čas. Je lepší si za ním dojet a osobně si o tom promluvit. Poradí fakt libový věcičky a klidně i sežene :wink:[/quote]

diky tuhle moznost taky zvazim :-)
Odpovědět