
A par info - pry se do toho daval 6q manual - nikdy jsem zadnou nevidel, preco?:( ten automat v tom je klasicky steptronic coz:(
LSD neni:( da se?
Upravy - celkem dost upravcu se tomuhle motoru venuje - standartni preprogramovani na ca 350hp


Jo tady treba jeden "negativista"..
Dovolim si zduraznit predevsim posledni vetu. Kdysi jsem testoval 325i, mel jsem ji dokonce tyden. S 330i jsem take par dni jezdil. A me zavery byly podobne. Jakakoli delsi zkusenost ale ukazala vyse zminene. A nemyslim si to zdaleka jen ja. Zeptejte se treba MMiry, ten ma 325i E92 a je to myslim o dost mene narocny uzivatel nez ja.
S 335i jsem toho najezdil dost, nez jsem ji koupil. A nikdy se nic z vyse zmineneho zasadne neprojevilo. Nejvice mi vadil motor, ktery mi ale nakonec vadil ze vseho nejmene.
Jsou tu rozhodne axiomy, ktere plati pro vsechny E9x, zejmena problematicka kvalita interieru a schopnosti i komfort podvozku (toto opravdu chce delsi zkusenost, i ted mi pri svezeni prijde byt E9x velmi dobra, dlouhodobe viz vyse). A pak jsou tu nektere veci, ktere nefunguji jen u 335 nebo coupe. To jsou zejmena brzdy, se kterymi jsem mel obrovske problemy a ktere byly i na vsech autech s vice jak 10 tkm naprosto otresne. A aerodynamicky hluk, ktery je od nejakych 230 km/h nesnesitelny. U E46 je i u coupe v zasadne vyssich rychlostech klid.
Je to na Vas, jen Vas varuji. Pokud jste nemel E46 nejaky vrak (a to se nezda), nebudete s to E9x dlouhodobe snaset. Je zajimave, jak to auto dokaze kratkodobe zaujmout, ale s pribyvajicimi km ukazuje stale vice neduhu.
Verte mi, presedal jsem neustale z 335Ci do 330Cd (a to neni zrovna dokonale BMW), presto se 335 nedala vystat. Byla v tolika smerech nesnesitelne horsi, i kdyz mela jen 10 tkm a par mesicu, zatimco Cd 2 roky a 50 tkm. To neni zadny muj dohad, to je objektivni fakt, ta hlucnost podvozku, aerodynamicky hluk, brzdy nefungujici ani po nekolika reklamacich, stale hlucnejsi interier, podvozek nefungujici na sebemene nekvalitni silnici, to bych mohl zmerit a delat z toho tabulky. Melo dojit k vymene, nakonec jsem prodej E46 zrusil a prodal radeji 335.
A moznost upgradeu me take lakala. Byl jsem domluveny s Noellem, ani k tomu nedoslo, nemelo to smysl, musel by se predelat podvozek a brzdy, nic z toho nezvladalo uz standardni vykon. A porad se nic nedalo delat s tim otresnym aerohlukem, ani jsem netouzil po odstraneni omezovace rychlosti.
Rikam, je to krok zpet. Pokud presto touzite po E90, jdete do 330i, je to paradox, ale je to v celku tisickrat komplexnejsi a lepe fungujici auto. Alespon brzdy brzdi, celek dava smysl. 335 smysl nedava, nefunguje.
Ale je to na Vas, vice nez dobre minenou radu Vam dat nemohuMyslim, ze si stejne pujdete za svym, ale pokud chcete neco jineho nez potahovku pro nenarocneho, 335i Vas zklame. Myslim, ze nema smysl, abyste na to znovu prichazel sam...