Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 320i...nejde do otáček

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Maverick666
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Maverick666 »

Zdravim
Mam problém na mém BMW E36 320i Coupe 1994
Začalo to tak že při jízdě bez plynu na nišší otáčky auto začalo silně cukat a nešlo plynule přidat aby to necuklo. Myslel jsem že mi odešla lambda sonda ale potom se problém zvětšil...
Ráno po nastartování (studený motor) kolísali otáčky od volnoběhu cca do 1000 otáček. Jakmile se motor ohřál, otáčky se ustálily. Problém byl v tom, že když jsem sešlápl plyn, otáčky začli zase poze jen kolisat a opět v rozmezí volnoběh až 1000 otáček a to i když jsem držel podlahu.
Musel jsem šlapat na plyn dokud se mi nepovedlo že se chytil a přelezl 1500 otáček...pak šel do otáček bez problému a jel jak zběsilej.
Ale jakmile jsem někde zastavil, musel jsem zase čekat než se mi povede motor vytočit abych se vůbec rozjel.
PROSÍM PORAĎTE...čím by to mohlo být???
Předem děkuji za každou radu... :cry:
Maverick666
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Maverick666 »

Teď už se mi nepovede vůbec dostat se do otáček a už se s tim prostě nerozjedu...na volnoběhu přede jako kotě ale jak se dotknu plynu tak zase začne kolísat max do 1000e otáček ale víc nic...nechápu to...???
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

tak koukni kolem sani jestli neni dira, nebo nejaka vypadla hadicka, zkus si s nekym vymenit vahu vzduchu, podle http://www.bmwfans.info/original si muzes primo u dilu zjistit (podle sveho vin) do jakych aut se davaly stejny dily
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Maverick666
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Maverick666 »

Nemyslim si že by to bylo váhou vzduchu...v tom případě kdybych jí odpojil, musela by se řídící jednotka přepnout do nouzového režimu a auto by mělo aspoň trošku ject...u mě žádná změna po odpojení nenastane...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

tak pak nevim, mozna ucpany vstriky nebo vadne svicky?! nebo svickovy kabely?! nebo mozna palivovy cerpadlo, ze je v haji, a blbe se roztaci a proste netlaci benal a az po chvili se rozjede a ted uz treba nejde vubec, tak zkus jestli mas moznost zmerit tlaky co dava a skontroluj palivovej filtr
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Icik
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 29.05.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Icik »

A co ta Lambda sonda? Na YouTube jsem videl videjko oznacene jako spatna Lambda sonda a volnobeh mu to drzelo jen kdyz se nedotknul plynu. Po seslapnuti mu to houpalo jako splaseny.
Maverick666
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Maverick666 »

Tak lamda to určitě neni protože jemu to po sešlápnutí plynu normálně vyjede do otáček a kolísají až po tom co spadnou na volnoběh...jenže já takhle ani nepřidám...
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od CESi125 »

nemůže to být potenciometr na škrtící klapce?
Já bych prošel komplet sání.Podle toho co píšeš to snad ani nic jinýho bejt nemůže.
Podle mě ti to někde saje falešnej vzduch a jak na to tlápneš,otevřeš klapku a začnou se tam dělat turbulence a houpe to.
Maverick666
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Maverick666 »

Dneska jsem měl celé sání sundané a jediné co jsem zjistli bylo že koleno co jde od váhy vzduchu ke klapce je lehce ypuchřelé ale neni v něm trhlina takže by to falešnej vzduch brát nikde nemělo. No nevim jak je to s tim čidlem polohy klapky vzduchu...sundal jsem ho ale na tom člověk nic nepozná...jedině že bych ho zkusil přehodit od kámoše ale on má 325 a já 320 a nevim jestlou jsou ty čidla shodná...
Myslíte že by to zjistila diagnostika???
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#10 Příspěvek od Killca »

diagnostiku bys testnout moh no, pri meren inastartovaneho motoru odhalis ktera vvec treba haze chybny udaje, jinak zajdi na http://www.bmwfans.info/original a tam zadej poslednich 7 znaku svyho vin a najdi si soucastku kterou by sis htel pucit od kamose a kdyz kliknes na jeji vyrobni cislo, tak se ti zobrazi v jakejch autech vsech se vyskytovala,tak podle toho pak muzes pucovat, sou tam presny roky a typy a motory
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět