Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

co by jste na to řekli E36 318is - motor

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#1 Příspěvek od Czert »

Ahoj !už si nevím rady tak opět poptávám zda někdo nevíte či nemáte zkušenost!
Jedná se mi o to že mi motor houpe otáčkami,včera jakoby přestal v nízkých otáčkách jet ale když mu naložim tak jede v poho akorát po zastavení se motor celý třese a z výfuku jde smrad jakoby nespáleneho benzínu!

Myslíte že svíčky či zas nějaké čidélko??

Spíš mě zaráží ten smrad z laufu a to že to jakoby nechce jet dokud mu nenaložim!!!!

Díky za Rady!! :twisted:
randomf
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 16.10.2007 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od randomf »

Delal mi presne to same 1,8 M43. Verdikt byl vymena vstriku a lambda sondy.
cr4sh
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od cr4sh »

mam ted presne tento problem
mel sem prasklou hadici sani, tu jsem vymenil a zadna zmena,, jeste mam podezreni ze je praskla hadice ktera vede k cidlu volnobeznejch otacek, takze sundam neska tu narubu a podivam se,, nicmene semi jeste rozsvitila kontrolka abs a auto nebrzdi,, kdyz se neco sere tak poradne :-D
whadupdog
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 12.02.2005 01:00
Bydliště: Moravsky Beroun
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od whadupdog »

randomf píše:Delal mi presne to same 1,8 M43. Verdikt byl vymena vstriku a lambda sondy.


Měl jsem takový problem a vyřešilo to tak, že jsem nechal vyměnit lambdu a všechno šlape jak má.
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od koki »

může to být volnoběžný ventil, váha vzduchu, povytažené hadice, netěsnost, chce to projit, koleno, zdali není někde prasklé, případně vyměnit.

Svíce dej předepsané NGK BKR6EK.
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#6 Příspěvek od Czert »

Hmm tak jsem vše prolezl ale dělá to stále,proto nevíte o nějakém šikovném a levném mechanikovy z okolí Mělnicka který by se mi na to mohl podívat !!??
Díky za tip! :evil:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#7 Příspěvek od libovka »

Zkus vyměnit přepouštěcí ventil na vstřikovací liště.Může bejt v háji a tlak pumpy to cpe co to jde a pokud o nepřepustí ten ventil tak se to uchlastává.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od castro »

co diagnostika?
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#9 Příspěvek od FreeTree »

castro píše:co diagnostika?

Taky se divím, že lidi nejdřív vymění "10" dalších věcí a pak na konec zajedou na diagnostiku :-D
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#10 Příspěvek od Czert »

Na diagnostice jsem byl,ale zahlásila vše co jsem nějakým způsobem měl odpojené a po vymazání závad to kromě čidla na Abs nehlásilo!

Ale ten přepouštěcí ventil zní zajímavě to je ten co do něj vede hadička s podtlakem jakoby od klapky na sání???

:?: :(
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#11 Příspěvek od Czert »

klucí ten přepouštěcí ventil je totok????
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#12 Příspěvek od Czert »

MNO tak jsem dospěli k tomu ,že tento motor musí být podtlakově uzavřen-tzn zkontrolovat veškeré hadice.
provedl jsem výměnu b¨všech hadic a je to lepší,ale zjistil jsem že na sání jak je dole ještě jedna klapka těsně před vstupem do motoru,tak tu ovládá podtlakový ventil,který zřejmě nefunguje a tím mi neovládá správně klapku,proto dojde k vymontování a snad někde seženu jiný!

Akorát nevím jak se tomu ventilu říká,slyšel jsem něco jako Vegr ventil čico!
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#13 Příspěvek od Czert »

není tu někdo s Etkou,potřebuji zjistit číslo origo dílu abych mohl podle toho sehnat nový???
Ten ventil měl protrženou membránu tak nemohl ovládat klapku a zalepit nejde:(
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#14 Příspěvek od CZAirwolf »

Czert píše:není tu někdo s Etkou,potřebuji zjistit číslo origo dílu abych mohl podle toho sehnat nový???
Ten ventil měl protrženou membránu tak nemohl ovládat klapku a zalepit nejde:(


ETK mas vlevo v menu.
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#15 Příspěvek od Bullitt »

mohou být ucpané vstřiky případně špatné těsnění tím pádem to tam teče proudem a i když vyměníš lambdu tak ty vstřiky ti jí odpálí znovu
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#16 Příspěvek od Czert »

je to tento ventil je protržený a tím pádem motor zlobí proto ho sháním!!!

JEDNÁ SE O ČÍSLO ......... 7
na obrázku
Obrázek

a original number je : 11611734472
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#17 Příspěvek od Czert »

Ještě fotešku aby jte věděli jakého krasavce mi pomáháte opravit 8)

Obrázek
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#18 Příspěvek od Czert »

jaklmile bude opraven problém bude za 80 litrů na prodej,nevíte o někom kdo shání ISO?
cr4sh
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od cr4sh »

kvuli hadici k regulatoru otacek nemusis sundavat narubu de vysunout i s cidlem,,, kde je ten ventil c.7? ja ho tam asi nemam :-D
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#20 Příspěvek od Czert »

Mno najdeš ho na sání těsně před vstupem do motoru,mam m42
Odpovědět