Killca píše:hm, to je divny, tak to sou snad 3 typy jednotky, stara kde je lock a unlock na 5ti pinu, nejaka prostredni kde je bilej 26pin a nase novejsi kde je 26ti pin ale konektor zelenej
na tom nasem je vstup od dalkoveho origo na 17 (lock s DL) a 4 unlock a na nekterych autech to jde a na nekterych ne, a 19tkaj e lock bez dl, divne divny kurna
ve schematu je na zelenem konektoru X13254 6,8 open signal....
7,9 close signal....
kdyz to nepujde pak zbyva jen vzit zkousecku do rukou a zkouset.
ta novejsi jednotka uz by prej nemela mit DL, pouze lock kdy se vse zavre
noMemfis píše:ta novejsi jednotka uz by prej nemela mit DL, pouze lock kdy se vse zavre
musi mit kontakt i na dl i na bez dl, protoze kdyz zamacknes cudlik ve dverich (nebo zmacknes zamykaci tlacitko u saltpaky jako moje amerika ) tak je to zamceny bez DL
Killca píše:musi mit kontakt i na dl i na bez dl, protoze kdyz zamacknes cudlik ve dverich (nebo zmacknes zamykaci tlacitko u saltpaky jako moje amerika ) tak je to zamceny bez DL
je to mozny, musel bych to videt, tezko soudit, kazda jednotka se chova jinak
noMemfisi, už i double lock mi fachá tak jak jsi tady popsal, díky
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Killca píše: jo ale to jsou open a close signakly na okinka
pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)
Killca píše: jo ale to jsou open a close signakly na okinka
pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem a imho je nejlepší to napojit přesně tam. 12V při odemčení taky naměříš i na výstupech z jednotky centrálu, nejen na vstupech.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Killca píše: jo ale to jsou open a close signakly na okinka
pak uz jen zbyva jedno, vzit skousecku do rukou rozebrat jednotku centralu a postupne skouset na kterem pinu ti ukaze napeti pri zamknout a odemknout, mel by to byt jen impuls, (zamikat klicem a cekat na ten pravy signal)
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem a imho je nejlepší to napojit přesně tam. 12V při odemčení taky naměříš i na výstupech z jednotky centrálu, nejen na vstupech.
Ne, signál z origo dálky jde do řídící jednotky centrálu jinými piny než když zamkneš klíčem ano proto nesmi merit jen na dratech ale na tistaku i na volnych pinech, tak jak ja musel pridat drat na pin 25 abych odemkl auto, mno ja to taky takhle delal
to jo nameris, BMW ma vice signalu, napr, cidlo v jake je poloze servomotor(stale napeti12V ) ale signal od zamku pro zamceni jde jen asi 1s impulsem. mno kdyz si na tistaku budes merit jen tyhle impulsi tak na to prijdes kak mas dati signal DL, UL je to jednoduche, jen musim zjistit jestly ta stara jednotka ZV-MODUL verze dve to podporuje, a pak to pujde i na te kterou ma KILLCA
sem dneska zapojil iso 94, stara jednotka, vybod sem se teda na vystupni draty a zapojil to do bilyho 26pinu na pin 24 a 25-signal od origo dalky-odemykani zamykani a paralelne jeste ze zamykani na 19tku jakozto DL a jede vsechno no
takze na stary jednote 24+19-zamykani a 25 odemykani, tot vse, starou jednotku bych dale nerozebiral
u nove jednotky proste musi fungovat 17 a 4, na nekterych to funguje, na nekterych ne, tak nevim a dojizdeni okinek uz vubec nevim
Ještě mě překvapila jedna věc a chvíli mi trvalo než jsem přišel na to co se děje, tak se podělím:
Alarm jsem zapojil tak aby dělal double lock, při kterém není možné otevřít auto zevnitř. Chvíli po rozjezdu mě alarm vždycky zamkne. Když ale vezmu za kliku, centrál se odemkne - jak to? Alarm přece umí dělat jen double lock..?
Vysvětlení je zřejmé Při zapnutém zapalování auto dělá jedině normální lock a hotovo, nezávisle na tom jestli dostane příkaz udělat double nebo ne. Jednoduché ale geniální
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Ještě mě překvapila jedna věc a chvíli mi trvalo než jsem přišel na to co se děje, tak se podělím:
Alarm jsem zapojil tak aby dělal double lock, při kterém není možné otevřít auto zevnitř. Chvíli po rozjezdu mě alarm vždycky zamkne. Když ale vezmu za kliku, centrál se odemkne - jak to? Alarm přece umí dělat jen double lock..?
Vysvětlení je zřejmé Při zapnutém zapalování auto dělá jedině normální lock a hotovo, nezávisle na tom jestli dostane příkaz udělat double nebo ne. Jednoduché ale geniální
tak nejak je to dobre do mest kde jsou zlodeji tak ofrkly ze ti na krizovatce vlezou do auta a neco ukradne.a pri chcipnuti se odemkne???
Jak tak koukám na ETM strana 6100.0-b tak bych tipoval že bude stačit ten prodloužený signál poslat na pin 9 konektoru x13252 a zároveň pin 13 konektoru x13253, jinými slovy na stejníé piny jako když chceš udělat double lock, jenom delší impulz. Ale nemůžu to ověřit. Já to budu v nejbližších dnech řešit s mým ZVM...
EDIT: prostě podle jednoho fóra to stačí posílat po dobu x sekund na ten samý drát co ti dělá double lock...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Jak tak koukám na ETM strana 6100.0-b tak bych tipoval že bude stačit ten prodloužený signál poslat na pin 9 konektoru x13252 a zároveň pin 13 konektoru x13253, jinými slovy na stejníé piny jako když chceš udělat double lock, jenom delší impulz. Ale nemůžu to ověřit. Já to budu v nejbližších dnech řešit s mým ZVM...
EDIT: prostě podle jednoho fóra to stačí posílat po dobu x sekund na ten samý drát co ti dělá double lock...
no me osobne se auto na DL nezamkne ani kdyz vyndam klicek ze zapalovani, az kdyz otevru a zavru jeste dvere, pak teprve jde DL, ale to je zrejme jen tou amerikou, taky mi to gonguje pri otevrenych dverich a klicku v zapalovani
jinak ten dlouhej impuls na DL nevim no, mozna jo, ale u nasich novejsich jednotek nejak nevim kde je presne samostatny pin jen pro DL, ale mysim ze sem zkousel poustet 12V do par pinu a nikdy t ta okinka nezaviralo musim na to jeste nekdy kouknout
Omlouvam se za uplne stupidni dotaz. Ale RJ centralu je kde v aute?
Je to ta krabicka pod prihradkou u spolujezdce? diky moc. Nikde sem nenasel kde to vubec je. Jo a ptam se na E36 r.v. 1991
FiliposII píše:Omlouvam se za uplne stupidni dotaz. Ale RJ centralu je kde v aute? Je to ta krabicka pod prihradkou u spolujezdce? diky moc. Nikde sem nenasel kde to vubec je. Jo a ptam se na E36 r.v. 1991
je to krabička v prostoru pod kastlíkem spolujezdce uplně uplně vpravo u kola, má tři konektory zespoda a aby ses k ní pořádně dostal musíš odšroubovat řídící jednotku ABS.
Je to A30 na tomhle obrázku:
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé