Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém při řazení

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
316M1
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: pát 18.04.2008 00:00
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od 316M1 »

Ahoj vlastním e46 316 i obsah 1,9 77kw chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměl nějaký problém při řazení, aby se vám ozývala dutá rána z okolí diferáku. Prosím napište nevím čím to je. Mám takový posit na uložení kardanu, ale fakt nevím díky velda
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od all »

pokud to bouchne při přeřazování, tak je to bud difer na odchodu, nebo hardyspojka, ale to je méně pravděpodobné, to bys asi poznal...
difer mi to dělá taky, je to poměrně normální jev...
Baaarb
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: stř 26.03.2008 01:00

#3 Příspěvek od Baaarb »

all píše:pokud to bouchne při přeřazování, tak je to bud difer na odchodu, nebo hardyspojka, ale to je méně pravděpodobné, to bys asi poznal...
difer mi to dělá taky, je to poměrně normální jev...


no přesně tohle řešim taky....viz
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=53803
316M1
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: pát 18.04.2008 00:00
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od 316M1 »

No jen doufam, ze to diferak neni jelikoz to bych se asi uz nedoplatil vím, že s tímhle boucháním to jezdí už 5 let a nic se neděje ani se rány nezvětšujou porad te mi prosím mám se na to kouknout a vyměnit ho kdyžtak ???Má to vůbec cenu???Nezačne to bouchat opět?
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#5 Příspěvek od Bullitt »

dutá rána se mi taky ozývala, bylo to jen při záběru nápravy (vždy při přeřazení kdykoliv sebou auto škublo), jako když se rozjíždí vlak a zabírají postupně vagóny o ty plechové zarážky :)

nejprve bylo podezření na ložisko (centrimetrové vůle) ale nakonec byla uvolněná náprava, takže satčilo jen dotáhnout a bouchání přestalo
Baaarb
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: stř 26.03.2008 01:00

#6 Příspěvek od Baaarb »

no kámoš mi ještě říkal že by to mohl být kardan....nevite kolik stojí?
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#7 Příspěvek od CZAirwolf »

Baaarb píše:no kámoš mi ještě říkal že by to mohl být kardan....nevite kolik stojí?


Nezjistuj, co co stoji, dokud nevis, co to je...Nebo se po*eres z tech cen obcas :lol: :wink:
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od myrryn88 »

316M1 píše:Ahoj vlastním e46 316 i obsah 1,9 77kw chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměl nějaký problém při řazení, aby se vám ozývala dutá rána z okolí diferáku. Prosím napište nevím čím to je. Mám takový posit na uložení kardanu, ale fakt nevím díky velda



Mam dotaz-E46 316i ma motor 1,9??
Fanny
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Tišnov - Kuřim

#9 Příspěvek od Fanny »

myrryn88 píše:Mam dotaz-E46 316i ma motor 1,9??


jo
p6k
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 12.08.2008 00:00

#10 Příspěvek od p6k »

mám stejný vůz (r.v. 1999), stejné "problémy"...občas to udělá, občas ne, většinou je to 1 - 2 - 3 (pouze nahoru) a R..mechanik řekl - neřeště to...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

ano nereste to, je to normal, auto s tim jezdi furt a skoro kazdy tyden se to tu resi, jen mimochodem
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
killian
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 23.06.2007 00:00

#12 Příspěvek od killian »

Ked je vypnuty motor to nebucha, ze? Je to tym, ze spojka nie je uplne vypnuta a cast vykonu z motora sa prenasa na prevodovku, kardan a potom v diferaku to buchne. Ja to mam v takom stave, ze ked zaradim 1 tak auto buchne a par centimetrov sa pohne dopredu. Ked zaradim R, pohne sa dozadu spolu s buchnutim
316M1
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: pát 18.04.2008 00:00
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od 316M1 »

Vím, že je to nemoc e46 skoro všech, ale čím to je nevím až to budu vědět dám vám echo. Spojka je hydraulicka a samoseřiditelná takže tou by to nemělo být mám jí v pohodě, ale spíše ten kardan a jeho uložení uvidíme
spaceman
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 12.06.2008 00:00
Bydliště: Karlovarský

#14 Příspěvek od spaceman »

A nemohlo by to dělat uložení zadní nápravy... do roku 02/2000 měla zadní náprava na E46 nějakou závadu, kterou zadarmo BMW odstraňovalo = trhala se z karoserie
Baaarb
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: stř 26.03.2008 01:00

#15 Příspěvek od Baaarb »

to asi ne.. ja mam 08/2001 a dělá mi to taky.... a spojka je v pohodě... neprokluzuje...táhne i na 5ku i dyž jedu tak 60. takže v poho... ale asi to bouchani teda taky nebudu řešit :-)))
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#16 Příspěvek od Tehu »

Me to dela taky ale jen nekdy a to mezi 1-2-3 dal uz nic nebo z neutralu na zpatecku, prijde mi to ale kdyz si clovek pekne pomalinku pohraje ze spojkou pri prerazovani tak v poho ale kdyz ji veme clovek trosku nesetrnejc tak se ozve ta duta rana :-( taky se mi zda ze se to ozyva jen kdyz prerazuji pri nizsich otackach cca do 2000 u nafty
kinetick
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: ned 16.12.2007 01:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od kinetick »

Tehu píše:Me to dela taky ale jen nekdy a to mezi 1-2-3 dal uz nic nebo z neutralu na zpatecku, prijde mi to ale kdyz si clovek pekne pomalinku pohraje ze spojkou pri prerazovani tak v poho ale kdyz ji veme clovek trosku nesetrnejc tak se ozve ta duta rana :-( taky se mi zda ze se to ozyva jen kdyz prerazuji pri nizsich otackach cca do 2000 u nafty


...mám e46 323i a dělá mi to asi stejně jako tobě takže benzin+ńafta stejny problem... ale jak říkáš opatrně se spojkou a je to v poho... na druhou stranu po zkušenostech s motorkou můžu říct neřešit - tam to taky při 1 pěkně cukne :lol:
každopádně v autě to je hodně nepříjemné... ale holt je motor vepředu + zadní náhon a hoodně koní takže nějaké vůle asi holt vzniknou a jsou
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Vena »

Jsem tedy trochu mimo sekci (mam E39 523i) ale pozoruju u auta podobne "problemy". Navic se mi tak kazdych 200km stane, ze pri razeni z 1 na 2 mi dvojka vyskoci. Nesetkal jste se s tim nekdo? Netusite cim by to mohlo byt?
Baaarb
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: stř 26.03.2008 01:00

#19 Příspěvek od Baaarb »

tak to se mi nikdy zatim nestalo.... ale když mu šlápnu na krk tak se mi zhlasí rádio :-))
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#20 Příspěvek od Killca »

Vena píše:Jsem tedy trochu mimo sekci (mam E39 523i) ale pozoruju u auta podobne "problemy". Navic se mi tak kazdych 200km stane, ze pri razeni z 1 na 2 mi dvojka vyskoci. Nesetkal jste se s tim nekdo? Netusite cim by to mohlo byt?

zrejme synchron v prevodovce, mel sem takl vadnou jednicku, tak sem rozebral prevodovku a nahodil novej synchron a kulicky s pruzinkami a frci jak ma

ten krouzek synchronu je tam z hlinku, kterej se odira a po case neuplne doradi a tim padem pak pri zaberu vyskoci
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět