Ahoj vlastním e46 316 i obsah 1,9 77kw chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměl nějaký problém při řazení, aby se vám ozývala dutá rána z okolí diferáku. Prosím napište nevím čím to je. Mám takový posit na uložení kardanu, ale fakt nevím díky velda
pokud to bouchne při přeřazování, tak je to bud difer na odchodu, nebo hardyspojka, ale to je méně pravděpodobné, to bys asi poznal...
difer mi to dělá taky, je to poměrně normální jev...
all píše:pokud to bouchne při přeřazování, tak je to bud difer na odchodu, nebo hardyspojka, ale to je méně pravděpodobné, to bys asi poznal... difer mi to dělá taky, je to poměrně normální jev...
No jen doufam, ze to diferak neni jelikoz to bych se asi uz nedoplatil vím, že s tímhle boucháním to jezdí už 5 let a nic se neděje ani se rány nezvětšujou porad te mi prosím mám se na to kouknout a vyměnit ho kdyžtak ???Má to vůbec cenu???Nezačne to bouchat opět?
dutá rána se mi taky ozývala, bylo to jen při záběru nápravy (vždy při přeřazení kdykoliv sebou auto škublo), jako když se rozjíždí vlak a zabírají postupně vagóny o ty plechové zarážky
nejprve bylo podezření na ložisko (centrimetrové vůle) ale nakonec byla uvolněná náprava, takže satčilo jen dotáhnout a bouchání přestalo
316M1 píše:Ahoj vlastním e46 316 i obsah 1,9 77kw chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměl nějaký problém při řazení, aby se vám ozývala dutá rána z okolí diferáku. Prosím napište nevím čím to je. Mám takový posit na uložení kardanu, ale fakt nevím díky velda
Ked je vypnuty motor to nebucha, ze? Je to tym, ze spojka nie je uplne vypnuta a cast vykonu z motora sa prenasa na prevodovku, kardan a potom v diferaku to buchne. Ja to mam v takom stave, ze ked zaradim 1 tak auto buchne a par centimetrov sa pohne dopredu. Ked zaradim R, pohne sa dozadu spolu s buchnutim
Vím, že je to nemoc e46 skoro všech, ale čím to je nevím až to budu vědět dám vám echo. Spojka je hydraulicka a samoseřiditelná takže tou by to nemělo být mám jí v pohodě, ale spíše ten kardan a jeho uložení uvidíme
A nemohlo by to dělat uložení zadní nápravy... do roku 02/2000 měla zadní náprava na E46 nějakou závadu, kterou zadarmo BMW odstraňovalo = trhala se z karoserie
to asi ne.. ja mam 08/2001 a dělá mi to taky.... a spojka je v pohodě... neprokluzuje...táhne i na 5ku i dyž jedu tak 60. takže v poho... ale asi to bouchani teda taky nebudu řešit ))
Me to dela taky ale jen nekdy a to mezi 1-2-3 dal uz nic nebo z neutralu na zpatecku, prijde mi to ale kdyz si clovek pekne pomalinku pohraje ze spojkou pri prerazovani tak v poho ale kdyz ji veme clovek trosku nesetrnejc tak se ozve ta duta rana taky se mi zda ze se to ozyva jen kdyz prerazuji pri nizsich otackach cca do 2000 u nafty
Tehu píše:Me to dela taky ale jen nekdy a to mezi 1-2-3 dal uz nic nebo z neutralu na zpatecku, prijde mi to ale kdyz si clovek pekne pomalinku pohraje ze spojkou pri prerazovani tak v poho ale kdyz ji veme clovek trosku nesetrnejc tak se ozve ta duta rana taky se mi zda ze se to ozyva jen kdyz prerazuji pri nizsich otackach cca do 2000 u nafty
...mám e46 323i a dělá mi to asi stejně jako tobě takže benzin+ńafta stejny problem... ale jak říkáš opatrně se spojkou a je to v poho... na druhou stranu po zkušenostech s motorkou můžu říct neřešit - tam to taky při 1 pěkně cukne každopádně v autě to je hodně nepříjemné... ale holt je motor vepředu + zadní náhon a hoodně koní takže nějaké vůle asi holt vzniknou a jsou
Jsem tedy trochu mimo sekci (mam E39 523i) ale pozoruju u auta podobne "problemy". Navic se mi tak kazdych 200km stane, ze pri razeni z 1 na 2 mi dvojka vyskoci. Nesetkal jste se s tim nekdo? Netusite cim by to mohlo byt?
Vena píše:Jsem tedy trochu mimo sekci (mam E39 523i) ale pozoruju u auta podobne "problemy". Navic se mi tak kazdych 200km stane, ze pri razeni z 1 na 2 mi dvojka vyskoci. Nesetkal jste se s tim nekdo? Netusite cim by to mohlo byt?
zrejme synchron v prevodovce, mel sem takl vadnou jednicku, tak sem rozebral prevodovku a nahodil novej synchron a kulicky s pruzinkami a frci jak ma
ten krouzek synchronu je tam z hlinku, kterej se odira a po case neuplne doradi a tim padem pak pri zaberu vyskoci