Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém s lambdou

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
torpi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá boleslav
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od torpi »

Čau kluci , asi tak před měsícem se mi začal občas dusit motor ( 1.6i ) tak sem zkoušel všechno možný a nakonec sem zjistil že to je lambda sonda , zkusil sem tam dát jetou a bylo to v poho tak sem ji tam nechal a zhruba po 1500 km to zas začalo blbnout , takže teď ji mam odpojenou a jede to v poho takže by mě zajímalo co je tam špatně že ta sonda odejde , budu rád za každý info... Díky
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#2 Příspěvek od Helldiver »

Skontroluj kabelaz - ja som chcel usetrit tak som do 535i kupil lambdu z felicie (1800sk) a len prepajkoval konektor (co islo poriadne tazko), 2 mesiace to behalo v pohode a potom zrazu za velkeho cirkusu (vynechavanie motor, v nizssich OT ziadny zatah, strasny dym za autom...) odisla potom co bolo auto dlhsie odstavene na dazdi... Zrejme sa tam vytvoril nejaky studenak alebo co, dal som origo lambdu a odvtedy je pokoj.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#3 Příspěvek od jarda »

Bude to tím žes tam dal jetou a ne novou... lambda má prostě určitou životnost. Nemyslím že by bylo na autě něco co ji přímo kazí...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#4 Příspěvek od Bullitt »

jeté nebo univerzální sondy jsou k ničemu, do tohohle se vyplatí zainvestovat za kvalitu, jinak pokud ti odejde i nová sonda tak to mohou být vstřiky, ale to bys poznal na spotřebě a tak že by ti v motoru cvakali, mě ty vstřiky vypálily právě dvě lambdy protože ona to jaksi nezvládala regulovat - benzín tam chcal přes těsnění jak protržený
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#5 Příspěvek od chip »

Univerzální lambdy stejné značky jsou stejně kvalitní jako ty, co si koupíš v bmw, jen maj konektor
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#6 Příspěvek od Bullitt »

měl jsem na mysli takové ty noname uni sondy za 1000,-
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#7 Příspěvek od vilejs »

z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..
spaceman
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 12.06.2008 00:00
Bydliště: Karlovarský

#8 Příspěvek od spaceman »

přesně tak... kup kvalitní ... šetřit je v tomto případě relativní... co "ušetříš" na sondě to tím pak rozhodně neušetříš na benzínu nebo na koupi další lambdy :)
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#9 Příspěvek od jarda »

m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..


Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
torpi
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pát 11.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá boleslav
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od torpi »

No jo no já sem tu lambdu koupil za 1500kč z auta ve kterym šlapala v pohodě a kámoš mi řikal že tam prostě něco dává víc benzinu než má a tím se upálila taže se mi origoš nová nechce kupovat aby nedopadla jako ta předchozí takže zatím jezdim bez ní a jede to cajk
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

jarda píše:
m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..


Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?

do nouzoveho rezimu a nacte to hodnoty na ktere to jezdilo spravne predtim nez lambda odesla, ale jsou to hodnoty pofiderni a proto to dost zere a moc nedrzi volnobeh :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#12 Příspěvek od jarda »

Killca píše:
jarda píše:
m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..


Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?

do nouzoveho rezimu a nacte to hodnoty na ktere to jezdilo spravne predtim nez lambda odesla, ale jsou to hodnoty pofiderni a proto to dost zere a moc nedrzi volnobeh :-D


Tyvole tak to by snad konečně po roce vysvětlilo chování mého auta. Po městě jezdilo klidně několik měsíců uplně normálně, ale jakmile jsem jel delší vzdálenost po dálnici(150-170), rozhodil se mi volnoběh. Pak trvalo pár kilometrů než se to srovnalo. Stejně se auto chová po odpojení baterky. Diagnostika hlásila jedinou chybu a to lambdu, ale podle slov Petra z Rajské to nebylo že by vůbec nefungovala, ale že občas hodí chybu při vysokých otáčkách a že tím ten volnoběh nebude.

No a z tohodle mi vychází že když jsem jel po dálnici pořád kolem 5000 otáček tak mi asi ta lambda házela chybu často, přeplo se to do nouzového režimu a pak trvalo několik kilometrů po městě než se to srovnalo.

Teď jsem vyměnil lambdu a v pátek jedu poprve na delší cestu po dálnici, to jsem zvědavej...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#13 Příspěvek od vilejs »

najjednoduchsie ako to zistit ci je lambda mrtva je odmerat odpor.ma mat "4 ohm" inak sranda je,ze ked prdne spirala v nej,hned sa posere cela..
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od aigo »

a jak teda pozunam ze je lambda v prd abych ji nekupoval zbytecne mam e36 318 protoze me to chlasta a vypada to asi na ni.... :oops:
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#15 Příspěvek od jarda »

já bych ti doporučil jít na diagnostiku, sice to něco stojí ale zase máš jistotu že víš jak je na tom auto co se týče elektroniky
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od aigo »

k origo bmw swrvisu??
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od aigo »

a jinak se to zistit neda??
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#18 Příspěvek od voitano »

aigo píše:k origo bmw swrvisu??


Já byl u BOSCH servisu..... sou levnější...
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#19 Příspěvek od vilejs »

aigo píše:a jinak se to zistit neda??


nastartuj a odpoj konektor lambdy.ked sa nieco zmeni,tak je dobre,ked pojde motor dalej ako stale,tak je v prdele.alebo odmeraj odpor cez konektor.daj si na kostru a zastokni merac po jednom do dierok do konektoru. inak to vysvetlit nejde.snad sa podari :D
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od aigo »

aha na dignostice mi radil jeden znami ze by mel pokud je lambda v prd... vyhodnotit palubni pc chybu a melo by ji to nahlasit jako vadnou co je na tom pravdy u e 36???? moc dik
Odpovědět