Ja vam neviem,ale vy dokazete jazdit bezne v E36 na 18'? Mne sa uz 17' na E34 zda byt tvrde celkom dost, 18 by som urcite nedaval a ked som skusal E36 na 17', tak to sa po nasich cestach bez utrpenia nedalo jazdit - som mal pocit ze to auto stale tyram jak som presiel cez frezovanu cestu, asfaltove zaplaty, vymoly, atd...
Ja mam na 323 17ky na origo M3 podvozku a je to tvrde dostatence.. Nedokazu si predstavit dat tam 18ky uz ted je to na hrane unosnosti. Kamarad ma seriovy podvozek a 18ky a ma to mekci jak ja takze nezapomenout, ze hodne zalezi taky na podvozku nejenom na kolech...
Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil
Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil
je ale pravda, ze kdyz prijde cesta na prd, tak jedu jako s hnojem, ale pekna cesta, tak je vymalovany. nekde me zmerit tak mi seberou i ockovaci prukaz
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil
Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost
nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
Griffith píše:nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
vid, kdyz vedle sebe postavim 16tky na 225/50 a 18tky na 225/35 tak sou vysoky uplne stejne, tak v cem je rozdil
myslim ze jediny rozdiel je v cene pneu a ze 18 gumy nikde nezozenies za lacny penaz.17ky sa vyskytuju vsade a za par supek..ja osobne kupujem 80% vzor.nove su zbytocne drahe
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil
Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost
nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
O spotřebě sem nepsal ani písmeno ale pravdou je to že spotřeba se zvyšuje taky )
Zásadní rozdíl je že s průměrem ráfku roste i jeho obvod, tzn. že na jedno otočení kola ujedeš větší vzdálenost( u rozměrů 17 a 18 je to cca 5-6% )a to je jak jistě uznáš poměrně zásadní veličina, a je tedy na pohyb auta potřeba větší síla a motor se hůře vytáčí a už nepracuje v tak ideálním režimu na jakej byl postavenej... Chápu že nějakejch 6% není zase až tak hrozná hodnota ale znát to je, a to dost.
Alespoň v mém případě to byl docela šok, jak se změní rozjezd u auta co na to výkonově má ...
Griffith píše:nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
vid, kdyz vedle sebe postavim 16tky na 225/50 a 18tky na 225/35 tak sou vysoky uplne stejne, tak v cem je rozdil
V tomhle případě je to fakt jedno , tady nepoznáš nic, pač ty obutý kola maj bajvočko stejnej průměr