Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co obout na e36 coupe-17" nebo 18" ???

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#41 Příspěvek od Helldiver »

Ja vam neviem,ale vy dokazete jazdit bezne v E36 na 18'? 8O Mne sa uz 17' na E34 zda byt tvrde celkom dost, 18 by som urcite nedaval a ked som skusal E36 na 17', tak to sa po nasich cestach bez utrpenia nedalo jazdit - som mal pocit ze to auto stale tyram jak som presiel cez frezovanu cestu, asfaltove zaplaty, vymoly, atd...
Pacey
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 10.04.2007 00:00

#42 Příspěvek od Pacey »

Ja mam na 323 17ky na origo M3 podvozku a je to tvrde dostatence.. Nedokazu si predstavit dat tam 18ky uz ted je to na hrane unosnosti. Kamarad ma seriovy podvozek a 18ky a ma to mekci jak ja takze nezapomenout, ze hodne zalezi taky na podvozku nejenom na kolech...
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Mazligg »

Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil 8)
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#44 Příspěvek od DFender »

Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil 8)


Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost :wink:
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Mazligg »

JJ, to jo. Ale komfort jizdy fakt skoro stejnej. :!:
Pacey
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 10.04.2007 00:00

#46 Příspěvek od Pacey »

Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil 8)


a s jakym podvozkem??
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Mazligg »

Mam obycejny. ale chci sehnat Mtechnik, jestli se teda delal na touring.
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Spajky »

mtech se dělal i na toura, pro tebe rozdíl 17/18 není, pro tebe, jako řidiče, ty po držce od děr nedostáváš :)
Pacey
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 10.04.2007 00:00

#49 Příspěvek od Pacey »

dela.. no pocitej s tim ze to bude zase o fous tvrdsi i kdyz m technic neni nic tak hroznyho..
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Mazligg »

je ale pravda, ze kdyz prijde cesta na prd, tak jedu jako s hnojem, ale pekna cesta, tak je vymalovany. nekde me zmerit tak mi seberou i ockovaci prukaz :lol:
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Mazligg »

ale 17" nebo 18" fakt skoro zadnej rozdil neni.
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Mazligg »

nevi tedkom nekdo o nejakym podvozku na toura? :?:
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Mazligg »

Byl mi nabizeny stavitelny Vmax. Mate s nim zkusenosti?
Griffith
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 02.09.2007 00:00

#54 Příspěvek od Griffith »

DFender píše:
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil 8)


Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost :wink:


nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku :?: (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#55 Příspěvek od Killca »

Griffith píše:nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku :?: (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu

vid, kdyz vedle sebe postavim 16tky na 225/50 a 18tky na 225/35 tak sou vysoky uplne stejne, tak v cem je rozdil
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
kamikaze5100
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: pát 29.07.2005 00:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice

#56 Příspěvek od kamikaze5100 »

měl jsem 17" gumy 225/45 a vyměnil jsem je za 18" 225/40 a nebyl to vubec žadny rozdil na podvozku 40/30 supersport. Nepoznal jsem vubec nic 8)
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#57 Příspěvek od vilejs »

myslim ze jediny rozdiel je v cene pneu a ze 18 gumy nikde nezozenies za lacny penaz.17ky sa vyskytuju vsade a za par supek..ja osobne kupujem 80% vzor.nove su zbytocne drahe
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#58 Příspěvek od DFender »

Griffith píše:
DFender píše:
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil 8)


Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost :wink:


nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku :?: (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu


O spotřebě sem nepsal ani písmeno 8) ale pravdou je to že spotřeba se zvyšuje taky :-))
Zásadní rozdíl je že s průměrem ráfku roste i jeho obvod, tzn. že na jedno otočení kola ujedeš větší vzdálenost( u rozměrů 17 a 18 je to cca 5-6% )a to je jak jistě uznáš poměrně zásadní veličina, a je tedy na pohyb auta potřeba větší síla a motor se hůře vytáčí a už nepracuje v tak ideálním režimu na jakej byl postavenej... Chápu že nějakejch 6% není zase až tak hrozná hodnota ale znát to je, a to dost.
Alespoň v mém případě to byl docela šok, jak se změní rozjezd u auta co na to výkonově má ...
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#59 Příspěvek od DFender »

Killca píše:
Griffith píše:nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku :?: (navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu

vid, kdyz vedle sebe postavim 16tky na 225/50 a 18tky na 225/35 tak sou vysoky uplne stejne, tak v cem je rozdil


V tomhle případě je to fakt jedno :D , tady nepoznáš nic, pač ty obutý kola maj bajvočko stejnej průměr :D
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Mazligg »

Ale ja mam v technicaku napsany 225/40/18, mam radsi obouvat profil 35?
Odpovědět