Zdravím všechny.
Mam BMW 318i rv94. Můj problém spočívá v tom, že když startuju tak mi to někdy chytne uplně normálně... ale občas chci nastartovat, a ani se netočí motor, kontrolky normalne svití, baterka je nová a nabitá. Nejvíc divné je to že to jednou jde a jednou ne...Kdyby to byl startér tak mi to nechytne nikdy... kdyby alternátor, tak je vybitá baterka... Nemáte někdo nějaký nápad v čem by to mohlo být?? Přeci jen n+ěkam jet a pak nenastartovat neni zrovna idealni Můj kamarád říká, že by to mohlo být v klíčku...
Prosím poraďte. Díky.
Startér zatočí? nebo to jen cvakne. Zkus popsat co to přesně dělá, může to způsobovat spoustu věcí. V klíčku to nebude, imobilisér v klíčku se dával až do novějších modelů.
Takle...:
chci nastartovat, otocim klickem a jen cvaknuti, vsechny kontrolky sviti tak jak maji... jen navic sviti baterka a olej.. coz je normalni, kdyz se netoci motor.
Studna píše:Startér zatočí? nebo to jen cvakne. Zkus popsat co to přesně dělá, může to způsobovat spoustu věcí. V klíčku to nebude, imobilisér v klíčku se dával až do novějších modelů.
Je mi jasne ze nema imobilizer... jde treba o spatny kontakt v klicku... nwm jestli s tim ma nekdo zkusenosti..
Zkontroluj kontakty na baterce a na startéru, nech si proměřit cívku a pak už jedině by mohla být vadná spínačka. Ale problém bude nejspíš na startéru (vadná cívka). CHce to jít postupně, začal bych vyndáním startéru a nechat ho repasovat (cca 1200).
Studna píše:Startér zatočí? nebo to jen cvakne. Zkus popsat co to přesně dělá, může to způsobovat spoustu věcí. V klíčku to nebude, imobilisér v klíčku se dával až do novějších modelů.
Je mi jasne ze nema imobilizer... jde treba o spatny kontakt v klicku... nwm jestli s tim ma nekdo zkusenosti..
Myslíš tím spínačku, ne klíček. Tam by jsi hledal kontakty marně.
Killca píše:shledni kostru motoru, mel by to byl silny drat od motoru na kastli na strane spolujezdce, dole, muze to byt zoxidovane nebo rovnou pretrzene
jinak jsi si jisty ze nemas IMMO? mysim ze sem par 94ek videl s immem, je to vystouplejsi krouzek na klic
pak je mozny ze mas zatuhly starter, nekdy jde nekdy ne, staci procistit vyndany starter na koleni doma a vetsinou to pomuze
a pak spinacka, me se nekdy stane ze mi to taky jen cvakne, ale pak secko vypnu a zapnu a hned secko bezi, tak jen sekundova vada spinacky nejaka asi
Diky moc za radu, skusim to doma procistit a juknu na ten kabel, urcite dam vedet, jestli to pomohlo.
IMMO nemam... soudim tak ale jen proto ze mam klasicky klicek zality v plastu... a ten je tak maly, ze pochybuji ze by se tam vesla nejaka elektronika..
Byl jsem u znamyho mi maminy.. je to mechanik... juknul nato a rikal ze je to na 90% starter... doporucil repas... cca 500-1500kc. Popripadne koupit novy, ja jsem nasel za od 2500kc vis... Takze skusim se optat na cenu rapas.... a dyztak koupin NEW.. Jeste sem napisu jak to dopadlo, nebo na kolik vysel orientacne repas.
Jo jeste jsem chtel jednu vec... dostala se mi do ruky knizecka "jak na to E36" tak kdyby z toho nekdo neco potreboval... tak by asi nebyl problem neco malo vyfotit.. dyztak SZ
Takze zadny starter... behem tydne jsem potreboval nutne odjet... a nemohl jsem zase nastartovat... a pak me napadlo ze pokazdy kdyz jsem zamknul auto a pak odmknul tak slo normalne nastartovat... takze jsem zacal hledat zavadu okolo centralu... nakonec jsem s kamaradem zjistil, ze motor zamykani v kufru se obcas zasehnul a neptejte se proc... proste nesel... tak jsem ho vymontoval a vse je zatim v poradku...