Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ztrácí se voda z 328i E36 -> kouř z pod kapoty - vyřešeno

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Pazdi »

Ahoj, omlouvám se předem...vím, že se tu podobný témata řešili, ale bohužel je nenacházím na první straně a druhá nejde :roll:

Sedl jsem min. tejden do auta a před nastartováním mi to napsalo, že je málo vody...tak jsem zkoukl kolik tam je...dolil...zkoukl jestli není pod autem louže, jestli je olej takovej jakej má být a nějak moc to neřešil...za den, dva...se mi to stalo znovu...sednu do auta a napíše, že má málo vody...tak jsem znovu dolil...znovu všechno zkoukl....dnes se mi to stalo zase....

auto nevaří...je možný, že to je tím, že jsem začal topit? že by to nebylo pořádně odvzdušněný? bohužel jsem na tyhle věci docela moula...tak nevím, jestli se mám bát...bo nemám...nevypadá to, že by byla voda v oleji...je normálně hezky černej...sem tam se bíle zakouří z výfuku...ale to dělalo už loni...a když jsem to tu hledal...řešilo se, že je to krátkýma cestama, kdy se ve výfuku skovává voda a tak se pak vypařuje bo co...
každopádně auto mám od března asi...a jezdím slušně...nehoním a nevytáčím ho studený...jezdím tak 1500-2000otáček...díky Pazdi
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#2 Příspěvek od zool »

mě se taky ňák záhadně ztrácela voda (ale občas i trošku stoupala teplota), nakonec se to vyřešilo pořádnym odvzdušněním, zatim je to to nejjednodušší co můžeš zkusit)
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#3 Příspěvek od CZAirwolf »

zkoukni hadice, me se vyparuje voda pres netesnici spoje, da se to poznat vzdy na studenem motoru, ze jsou lehce navlhle.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#4 Příspěvek od Killca »

no zkus to poradne odvzdusnit a pak se kouknout na hadice topeni, stalo se tu nekomu , uz nevim komu, ze mu to normalne kapalo z topeni na vyfuk a rovnou odparovalo, takze nebylo videt odkud to jde
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#5 Příspěvek od frank325i »

me se ztracela voda u hadic k topeni....podivej se i na vicko od oleje zda tam nemas emulzi
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#6 Příspěvek od JIP »

Emulze na víčku oleje je při krátkých jízdách normální věc... :idea:
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Pazdi »

kurňa...dnes celej den v práci a pak hnusně...tak jsem nestihl nic zrobit...ani zjistit...emulzi na víčku nemám...
když jsem s tím jezdil jen do práce +-5km tam a 5km zpátky...tak tam bejvala...teď jezdím jednou, dvakrát tejdně trošku delší cesty, takže s tím už problémy nemám...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pazdi píše:kurňa...dnes celej den v práci a pak hnusně...tak jsem nestihl nic zrobit...ani zjistit...emulzi na víčku nemám...
když jsem s tím jezdil jen do práce +-5km tam a 5km zpátky...tak tam bejvala...teď jezdím jednou, dvakrát tejdně trošku delší cesty, takže s tím už problémy nemám...


Ona ta emulze může a nemusí něco napovědět... Zaprvé se v oleji za deštivého počasí srazí trochu vody i ze vzduchu a zadruhé pod víčko odfukuje i vanos, kde se ten olej po zahřátí dost prohání...
Nemusim
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 28.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

#9 Příspěvek od Nemusim »

Mám stejnej problém s E46 316i, dolejvám tak jednou za tři dny :( Vlhkost nikde nevidím, tak nevím... Co s tím :?:
Ranger_Zx
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Ranger_Zx »

Resil jsem stejny problem a zavada nakonec byla netesnost primo na chladici v plose na strane motoru - okem temer neviditelne misto - voda stikala v malem mnozstvi po stene chladice dolu, ale vzdy se vlivem okolniho tepla dokazala kompletne odparit takze jsem nikdy nenasel pod autem ani kapicku.

Ale kdyz vyndas chladic a obhlednes ho, tak pokud ho mas nekde praskly a pouzivas nemrzku tak uvidis zretelne stopy od poteceni.

Kazdopadne pokud dolivas co 3 dny a jezdis malo tak mas unik docela velky to tezko bude jen spatne odvzdusneni [pocitam ze to uz nejakou dobu pretrvava nez jsi sem napsal]. Delal na tom aute nekdo - aby tam byl duvod zavzdusneni?

Podivej se pod vsechny hadice a jejich spoje odkud by teoreticky mohlo kapat, pokud pouzivas nemrzku tak opet uvidis stopy od poteceni - popr. postrikani a nasledneho odpareni. U me to byly takove sedobile stopy.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Pazdi »

bohužel teď neuvidím nic...furt prší:(
nikdo na autě nic nedělal...začlo to dělat až teď když začíná bejt zima a já začínám topit (tak jsem si to nějak spojoval s sebou...jen netuším jestli správně:) )
hadice, chladič, všecko zkouknu, jakmile to jen půjde
JuanPablo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Jihlava

#12 Příspěvek od JuanPablo »

Čau, řešil jsem taky na jedný 328 unik vody, a byla to netěsnost chladiče, okem to neuvidíš ta voda se při malém úniku stačí vypařit. ale jestli tam máš silný fridex tak ten dělá mapy. nebo bych se kouknul na vodní pumpu, jestli už neprolíná.
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#13 Příspěvek od zool »

dyztak este na benzince se da koupit takova sracicka a to nalejes do chladice a vono ti to udela barevny fleky tam kde voda vytejka... anebo este se daj koupit takovy jakoby piliny a to ti utesni pripadnou mikrodirku v hadickach
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Pazdi »

tak voda se přestala ztrácet, dolil jsem a jako zázrakem ok...ale až dodnes, kdy jsem před chvíli přijel domů a jak jsem couval, tak šel z pod kapoty dým...zastavil jsem...kouřilo se zprava pod sáním na motoru, něco syčelo, pod autem čára nakapaná "něčeho"...šahal jsem na to, nevypadalo to na olej...bohužel teď v noci nic moc víc nevím...bo tam jde prd vidět...jen jsem se chtěl zeptat, co by to mohlo být, na co mám zejtra kouknout prvně?
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#15 Příspěvek od jarda »

Tak mně se voda strácela skrz prasklinku na hliníkovém pouzdře termostatu. Také jsem vůbec netušil kam mizí. Diagnostikováno a opraveno u Pupíků..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
wichtig
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: pon 08.09.2008 00:00

#16 Příspěvek od wichtig »

Mě se voda strácela, resp. teda vytekla :lol: když praskla taková plastová součástka chladícího objehu co vede vodu z bloku do sání a do topení... (u 4 zyl.)
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Pazdi »

tak jsem to byl zkouknout, pod autem nic mokrýho nebylo. Vody bylo dost, oleje dle měrky taky dost. Nastartoval jsem, check žádnou chybu nehodil.:(
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Maikl »

mě to dělalo špatně těsnící víčko na chladiči..
Plesoun_cz
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: sob 03.05.2008 00:00
Bydliště: Čáslav

#19 Příspěvek od Plesoun_cz »

nedávno jsem dělal na mé e36 325i kvůli tomuto jevu těsnění pod hlavou měl jsem ho profouklí ven z bloku ale u výfukovýho potrubí takže se nedělali loužičky protože se to stačilo vypařit ale potom co jsem nalil fridex tak se v autě nedalo vydržet kouřilo se my taky z podkapoty ztrácelo se cca 2l vody na 800km oprava nutná cca pro zručnýho mechanika 1 den práce i se srovnáním hlavy hlavně nelejt žádný utěsňovače a ostatní strágory nemá to význam a spíš to odnese termostat nebo lopatky na vodní pumpě
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Pazdi »

tak jsem to znovu zkontroloval, pod autem nic neunikalo, olej, voda, všeho je dost...tak jsem nastartoval a jel to projet...za studena v pohodě, za tepla v pohodě...pak jsem přijel do garáže, otevřel kapotu...trošičku se kouřilo, tak jsem přidal plyn a najednou bílej dým..tak jsem to chcípnul a zkouknul...vypadá to, že "něco" teče odněkud od spodku sání možná pod ním...jeden vstřikovací ventil byl špinavý (respektive mokrý)...můžu sundat jen tak v garáži konektorovou lištu a sání? trošku se bojím, aby to nebylo nějak přesně sedlý a já to nějak nezvoral...
zítra se pokusím hodit nějaký fotky...
Odpovědět